咁凍既天氣要早起身,真可憐唷!!
朝早番去補課,見到陳天,昭昭,潘柱豐係到打籃球,好搞笑~
後來呀星番左黎,咁就打排球啦~
之後上到去,遲到,好采個miss好人,唔當姐!
嘩,教果D野,miss chiu都未教!!! 唉…..
放左之後同吳家明、謝振星打籃球,好搞笑下~
呀ying落到黎,又唔肯打籃球!!
死人吳家明~><” 好衰格呀!!
之後我等埋綺媚放左,就同詠欣珈珈去天水圍啦~
本來應該要開心~但係我個心就................
今日唔多開心~~一來無做過功課,二來…….
夠竟係唔係我錯~點解我要咁做,全因為你~
為了朋友,我願犧牲!!
你可知道,你所說的話,傷害了我的心
真的是我錯嗎?? 我已不算自私~
我幫我的好友,無人能感受到我的痛楚
沒有人能明白我><
|