今日Day 1啦,早會,好笑,呀Tom黎喎~
卡卡,個呀Tom講野都唔流利既!!~=.=
之後英文堂,Dict唔多識,無溫書係咁架啦!!~
之後中文堂,都好悶下~~~~
跟住EPA,間直係訓覺既好選擇!!~
之後中史,唉,呢排唔多鐘意上中史~無以前F.1,曾sir教中文咁開心~
算啦,數學,簡單黎講,我同超人做哂D課堂練習,佢都仲未講完,唉....慢!!
跟住lunch~之後去Eng corner,有D無奈,成日望住佢,發緊夢!!~
跟住科學堂,今日上堂認真左DD啦~
吳xx成日疾我,衰格><"
超爆唔開心囉~~
之後練朗誦,跟住田徑,俾李sir鬧~佢都有病既!!以為校長我就驚呀??低能~
佢點名咪點名囉~我最後都有黎啦!!
跟住開始訓練啦~又要舉o亞o令!!痴線架,舉成差唔多200下~
隻手超無力,軟哂~
跟住陳飛,陳天過左黎,佢地舉得好輕易,我好無奈呀!!=.=
笑到我飛起~卡卡!!
跟住派通告,我去第1日賽事~
唔知第2日使唔使去呢??我又想去,又唔想去~
跟住聽到詠欣,講miss lee好衰,我極之認同!!~
嬲爆呀><"激死我地啦~
夜晚,開機,但唔係玩icq~而係玩MSN!!
------------------------------------------------------------------
我唔鐘意你,成日話我囉!!
你會令我難受,請尊重我的意願~
------------------------------------------------------------------
請相信我吧,我真的對他無野~
|