▁▂▃▄▅▆▇傻婆*日記▇▆▅▄▃▂▁
★`}-在旁[*陪伴摯友].. 渡幾多春與秋 ﹡互送安慰仍樂透.,!||!|!
jenny217
暱稱: ..°×傻婆*嘉★﹏ icy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
贏左啦.......
攰死我啦......>&l...
久別重逢的日記......
今日生日...............
大日子呀......
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 45
今日人氣: 9
累積人氣: 2150
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 30 日  星期三   晴天


今日lunch~好無奈!!原來我.............. 分類: 未分類

今日Day 3~哈哈,早會~

一番到去,就見到一個好可愛既人~幾驚自己認錯人呀!!~哈~

果個人係邊個呢,佢著紅十字制服既!!

跟住就落左去上早會啦,今日呀祥當值~

上課室果陣,我見到佢望住我~=.="驚驚~

跟住上地理,miss wong無番,超正,但係.........竟然係張副校代課~

超爆憎佢~講起都興啦!!~

之後EPA,簡直訓著啦~

Then,maths,D數易爆!!就做哂~

之後music~唉唉,估唔到連胡彤都咁低分~

今次考試好唔滿意,都唔知有無全級10內!!><"

之後英文堂,發生左D.............算啦,過左去,唔提!!

miss鍾無番~so有人黎代課~今日總共3堂有人代課,超正!!~

跟住個死人miss 黎,搞到我迫住............或者好事掛!!=.="

跟住lunch啦~發生左D好無奈既野~搞到我面都紅埋!!

聽人講,佢都面紅~然去eng corner~佢無去bor~

之後LE堂啦~有D無聊咁啦!!~

其實朋友係要點呢???

互相尊重,真誠對待,互相幫助,有講有笑,好傾,有同樣興趣等等啦~

唔知睇緊既你,係咪當我係朋友呢???

跟住放學,練左陣詩,就去田徑~

衰周紀同嘉琪,係度笑我!!=v="

好采今日媚媚佢地唔使鴨仔跳!!哈哈~

之後我就推啦,都幾悶下,我隻手整襯左呀!!~

超痛,又要舉成200幾下o亞o令,再係咁落去~隻手斷lu~搵人救下我呀~

放左田徑,我地成班人shot左,係咁追黎追去!!哈哈~

好笑,跟住好多人,玩鬥跑,排成一排,之後有人講預備,go~

一講go, D人拚哂命咁跑,好似前面有金執咁!!~

其間發生好多意外下~

有人跌到,有人隻手整到~

吳家明隻手整到損哂!!~流血,好驚呀~~雖然唔係好多..........

跟住6點幾走人.......個天黑哂!!!

------------------------------------------------------------------

果一刻,我知道我已經.............

原來係真架,唔得唔得,我唔可以架!!!~

====================================================

是我錯,是我錯,你不要最咁憎佢吧!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

你唔好成日咁唔開心,呢排,個個都變緊!!點算???