今日Day 3~哈哈,早會~
一番到去,就見到一個好可愛既人~幾驚自己認錯人呀!!~哈~
果個人係邊個呢,佢著紅十字制服既!!
跟住就落左去上早會啦,今日呀祥當值~
上課室果陣,我見到佢望住我~=.="驚驚~
跟住上地理,miss wong無番,超正,但係.........竟然係張副校代課~
超爆憎佢~講起都興啦!!~
之後EPA,簡直訓著啦~
Then,maths,D數易爆!!就做哂~
之後music~唉唉,估唔到連胡彤都咁低分~
今次考試好唔滿意,都唔知有無全級10內!!><"
之後英文堂,發生左D.............算啦,過左去,唔提!!
miss鍾無番~so有人黎代課~今日總共3堂有人代課,超正!!~
跟住個死人miss 黎,搞到我迫住............或者好事掛!!=.="
跟住lunch啦~發生左D好無奈既野~搞到我面都紅埋!!
聽人講,佢都面紅~然去eng corner~佢無去bor~
之後LE堂啦~有D無聊咁啦!!~
其實朋友係要點呢???
互相尊重,真誠對待,互相幫助,有講有笑,好傾,有同樣興趣等等啦~
唔知睇緊既你,係咪當我係朋友呢???
跟住放學,練左陣詩,就去田徑~
衰周紀同嘉琪,係度笑我!!=v="
好采今日媚媚佢地唔使鴨仔跳!!哈哈~
之後我就推啦,都幾悶下,我隻手整襯左呀!!~
超痛,又要舉成200幾下o亞o令,再係咁落去~隻手斷lu~搵人救下我呀~
放左田徑,我地成班人shot左,係咁追黎追去!!哈哈~
好笑,跟住好多人,玩鬥跑,排成一排,之後有人講預備,go~
一講go, D人拚哂命咁跑,好似前面有金執咁!!~
其間發生好多意外下~
有人跌到,有人隻手整到~
吳家明隻手整到損哂!!~流血,好驚呀~~雖然唔係好多..........
跟住6點幾走人.......個天黑哂!!!
------------------------------------------------------------------
果一刻,我知道我已經.............
原來係真架,唔得唔得,我唔可以架!!!~
====================================================
是我錯,是我錯,你不要最咁憎佢吧!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
你唔好成日咁唔開心,呢排,個個都變緊!!點算???
|