激死我啦~頭先hand機,搞到要重頭打過~><"有D好重要既野,好似唔記得左!!
今朝俾個電話鬧鐘嘈醒我,我心諗,點解鬧鐘無響既~
點知醒起今日唔使番學~但奇怪既係,我尋晚無較電話鬧鐘架bor~=.="
嘩,起身果陣,成身痛死我啦~好似俾人打過黎呀!!~
跟住就食野,睇左陣電視,就諗住on一陣啦~
點知一on就成個下午都無off過,幾勁~
我今日成個下午,都係無無聊咁過~有多少失敗下
唔知俾邊個搞到我唔捨得off呢~?果個人心知肚明啦!!
不過THX你~雖然過得無咩意義,但係係好開心囉~thx>3<其實係有野係增加左既^^
跟住同可愛的媚媚傾電話啦~
佢話佢部電腦唔知點解會無啦啦播歌~嘩,嚇死我啦!!
之後我就放相上網啦,仲sd左俾媚媚~本來都有sd俾珈珈,可惜佢未收到!!下次啦~
then我做左件超白痴既事!!~唔講得!!哈~
跟住無耐後同胡彤sms啦~佢去bbq,我唔鐘意bbq呀==(哈,講笑姐)
跟住夜晚8點幾9點,又on啦~
好心急想知.............但佢唔肯講...............
之後呢,玩icq~
我怕hurt到你,所以之前唔敢答你~sorry!!
可能只怪我們曾發生過反面,才弄得如今既結果~這不能怪我~
又或者我果陣...........已經........囉!!
跟住就咁同人icq啦~咁就過左一個晚上~
我覺得時間過得好快~
-------------------------------------------------------------
無奈我的心究竟在想甚麼???
你可否告訴我~我應怎做才是好?
你能給我肩搏來依負,我已累得無力氣
寧願自己辛苦,也不願你難過
================================================
°× 傻婆 ★﹏''*,為何你對我是這般重要!!*×*﹏
|