今日係綺媚生日~
Happy Birthday呀~!!
今日星期六,要補課,諗住早D起身做功課,但好攰,放棄左咁早起身~!
之後番到學校,打左陣籃球咁啦~!!跟住家露搵唔到人做錄音~
咁我幫佢搵下人啦,打左俾周紀,佢唔得~
之後問kathy,佢話得喎!!
跟住俾蔡c茗叫我俾肥lo既禮物俾佢~就上左去輔導!!煩呀佢~
今日上輔導班好悶下呀~!!
放休息就落左去canteen~見到綺媚同詠欣!!
上番起就做數,半個鐘之後放學~
同詠欣,綺媚,珈珈等等打左陣排球咁啦~
臨上去,就唱生日歌俾綺媚聽!!~
之後好多人都上哂去~得番我,詠欣,珈珈,nkm,謝振星等,打籃球~
跟住睇左陣書,見到3A 全班~佢地搞班會活動,有打排球,羽毛球,籃球,乒乓球.....
之後好耐先見到呀祥=.=
跟住綺媚落黎,我地就走去食野lu~
因為綺媚生日,so我同詠欣請綺媚食,嘻嘻,好采俾我同詠欣威迫成功!!^^
番到屋企,就好認真咁做功課(但都係開住電腦,但只係聽歌姐)
仲有4回水滸傳呀~點算呢?唔知夠唔夠時間呢???
---------------------------------------------------------------------------------------------
+//\\'[]] 我們的友情,已經幾年的時間.."".. ...."*
,||l*'`' 難道幾年來,,是白白枉費的嗎 *`,-★×°||﹍
))‘*★×" 難道我們的友情,,就此失去了嗎...... .[[
°°★;``或許我對你沒有||▋`'/*|°..;但我好在意..*) ---
======================================================
都無人黎睇我日記既,搞到無咩心情打~><"
|