▁▂▃▄▅▆▇傻婆*日記▇▆▅▄▃▂▁
★`}-在旁[*陪伴摯友].. 渡幾多春與秋 ﹡互送安慰仍樂透.,!||!|!
jenny217
暱稱: ..°×傻婆*嘉★﹏ icy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
贏左啦.......
攰死我啦......>&l...
久別重逢的日記......
今日生日...............
大日子呀......
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 45
今日人氣: 13
累積人氣: 2154
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 13 日  星期二   晴天


sorry 熱情 分類: 未分類

sorry,無打幾日日記,遲D會補番架"應該"

今日Day 4,朝早閱報,悶到發呆~

之後兩堂作文,寫D字好整齊~記番果次中秋係果個公園玩既經歷!!

跟住小息,=.=做數~跟住數學堂,都係做數!!

呢排發生左好多野,每樣事我都錯,對唔住~!

跟住IS,無奈~死人吳家明又好大聲咁話我><"豈有此理!!

跟住兩堂英文,有DD悶既感覺囉~

之後練poem,俾miss wah啤住左,好驚=.=哈......

之後lunch,上番課室,見到2C課室門口好多人,唔知咩事呢!!~

oh....燈管爛左,聽日講好似係Theresa整爛架,見到李遠恆唔知笑緊咩~

用粉刷打爛燈管,可能好大獲架bor~

咁我咪同王協榮講,叫佢講話向上拋,唔小心大力左DD~所以爛左!!

跟住李遠恆同陳天果班人係度笑笑笑笑~^^不過呢條計又真係白痴左少少!!

好似果次蔡仲維打爛窗,經我既教授,講笑唔係教授!!^^好似無罰到bor~

今日成日係無笑過,除左呢件事啦~

之後班主任時間,無聊呀~由我,周紀,吳家明主持,我出去有D怪怪地!!=.="

俾死人頭串,激死我啦!!跟住打班排lu~2B贏得好輕鬆咁!!

昭昭果班人,向住綺媚黎打,真係衰!!~2C 班人又要幫住2B喎!!

唔知綺媚係咪好唔開心呢???唉><"李國鋒學人剎波,搞到呀南大發脾氣,好惡呀!!

有幾球失ball,嘩,今日隻右手好痛呀,唔禁住,實痛死><"

唯有死撐啦,唔通唔出場咩??

之後趕去蝴蝶啦,又練剎波,愈拉愈傷,聽日又要練"圓"球喎!!~死得lu~

------------------------------------------------------------------------------

怎才算改過,你又不告訴我~我是真心認錯,你卻不理會我!!><"

=============================================================

對各人說的話:  對不起呀!!~><"

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

怎樣做,也會傷害到人,你能告訴我一個不會傷害到人的辦法嗎?

我不想我的朋友為我而感到唔開心,亦唔想搞到我自己好黑人憎

我寧願我是當中最辛苦的一個