sorry,無打幾日日記,遲D會補番架"應該"

今日Day 4,朝早閱報,悶到發呆~
之後兩堂作文,寫D字好整齊~記番果次中秋係果個公園玩既經歷!!
跟住小息,=.=做數~跟住數學堂,都係做數!!
呢排發生左好多野,每樣事我都錯,對唔住~!
跟住IS,無奈~死人吳家明又好大聲咁話我><"豈有此理!!
跟住兩堂英文,有DD悶既感覺囉~
之後練poem,俾miss wah啤住左,好驚=.=哈......
之後lunch,上番課室,見到2C課室門口好多人,唔知咩事呢!!~
oh....燈管爛左,聽日講好似係Theresa整爛架,見到李遠恆唔知笑緊咩~
用粉刷打爛燈管,可能好大獲架bor~
咁我咪同王協榮講,叫佢講話向上拋,唔小心大力左DD~所以爛左!!
跟住李遠恆同陳天果班人係度笑笑笑笑~^^不過呢條計又真係白痴左少少!!
好似果次蔡仲維打爛窗,經我既教授,講笑唔係教授!!^^好似無罰到bor~
今日成日係無笑過,除左呢件事啦~
之後班主任時間,無聊呀~由我,周紀,吳家明主持,我出去有D怪怪地!!=.="
俾死人頭串,激死我啦!!跟住打班排lu~2B贏得好輕鬆咁!!
昭昭果班人,向住綺媚黎打,真係衰!!~2C 班人又要幫住2B喎!!
唔知綺媚係咪好唔開心呢???唉><"李國鋒學人剎波,搞到呀南大發脾氣,好惡呀!!
有幾球失ball,嘩,今日隻右手好痛呀,唔禁住,實痛死><"
唯有死撐啦,唔通唔出場咩??
之後趕去蝴蝶啦,又練剎波,愈拉愈傷,聽日又要練"圓"球喎!!~死得lu~
------------------------------------------------------------------------------
怎才算改過,你又不告訴我~我是真心認錯,你卻不理會我!!><"
=============================================================
對各人說的話: 對不起呀!!~><"
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
怎樣做,也會傷害到人,你能告訴我一個不會傷害到人的辦法嗎?
我不想我的朋友為我而感到唔開心,亦唔想搞到我自己好黑人憎
我寧願我是當中最辛苦的一個
|