唔開心唔係,話唔開心,又唔太清楚!!
今日Day 7,上早會,聽人練新詩,哈,好搞笑下!!
之後上中文,好悶,愈黎愈唔多鐘意番學!!
跟住家政,整蔗汁糕,都算好味la~!!
跟住IT,第一次默書,10分,唔制呀,再做多次,多左兩分!!好笑~
肥怡38分,有病的=.="好勁~!!佩服
之後做PhotoImpact,哈,幅圖,無做多過做,做得幾個步驟,聽唔合格都似!!~
跟住lunch,食完,去左211,做下做,笑到肚痛呀><"最衰都係你,我未試過笑到必眼水架,全因為你,勁^^
跟住maths堂,好悶下,發生左件超爆"魚"既事!!唔提啦><"
超憎你呀,搞到我超爆嬲,好想發脾氣,你好黑人憎呀!!抵佢唔咩你.....
跟住最後15分鐘,作最後"沖廁"-----即練poems~但我心情唔好
上到禮堂,同jackjack怪坐,可惜前面係好黑人憎既人><"
2A又真係好齊bor~贏緊啦~!!
到我地上台果陣,驚驚地,成個人凍到陣哂!!~
之後讀完,拿拿聲番位~成個人好熱!!~
見到2c,哈,好笑~有人好似做口型咁,好似姐!!~
之後我地班win 左第二,開心到大叫呀,哈哈,出乎意料之外!!^^
then,我就落左去打排球啦,但係我都唔多想打咁~!!見到..........唉.....
----------------------------------------------------------------------------------
你唔好唔開心,我都會唔開心
================================================================
好憎好憎你地!!><"
今日發覺自己好無用,咩都唔惦...........唉............
無科勁,唔好去死....
|