▁▂▃▄▅▆▇傻婆*日記▇▆▅▄▃▂▁
★`}-在旁[*陪伴摯友].. 渡幾多春與秋 ﹡互送安慰仍樂透.,!||!|!
jenny217
暱稱: ..°×傻婆*嘉★﹏ icy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
贏左啦.......
攰死我啦......>&l...
久別重逢的日記......
今日生日...............
大日子呀......
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 45
今日人氣: 6
累積人氣: 2140
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 16 日  星期五   晴天


真係好百感交集 感動 分類: 未分類

唔開心唔係,話唔開心,又唔太清楚!!

今日Day 7,上早會,聽人練新詩,哈,好搞笑下!!

之後上中文,好悶,愈黎愈唔多鐘意番學!!

跟住家政,整蔗汁糕,都算好味la~!!

跟住IT,第一次默書,10分,唔制呀,再做多次,多左兩分!!好笑~

肥怡38分,有病的=.="好勁~!!佩服

之後做PhotoImpact,哈,幅圖,無做多過做,做得幾個步驟,聽唔合格都似!!~

跟住lunch,食完,去左211,做下做,笑到肚痛呀><"最衰都係你,我未試過笑到必眼水架,全因為你,勁^^

跟住maths堂,好悶下,發生左件超爆"魚"既事!!唔提啦><"

超憎你呀,搞到我超爆嬲,好想發脾氣,你好黑人憎呀!!抵佢唔咩你.....

跟住最後15分鐘,作最後"沖廁"-----即練poems~但我心情唔好

上到禮堂,同jackjack怪坐,可惜前面係好黑人憎既人><"

2A又真係好齊bor~贏緊啦~!!

到我地上台果陣,驚驚地,成個人凍到陣哂!!~

之後讀完,拿拿聲番位~成個人好熱!!~

見到2c,哈,好笑~有人好似做口型咁,好似姐!!~

之後我地班win 左第二,開心到大叫呀,哈哈,出乎意料之外!!^^

then,我就落左去打排球啦,但係我都唔多想打咁~!!見到..........唉.....

----------------------------------------------------------------------------------

你唔好唔開心,我都會唔開心

================================================================

好憎好憎你地!!><"

 

今日發覺自己好無用,咩都唔惦...........唉............

無科勁,唔好去死....