▁▂▃▄▅▆▇傻婆*日記▇▆▅▄▃▂▁
★`}-在旁[*陪伴摯友].. 渡幾多春與秋 ﹡互送安慰仍樂透.,!||!|!
jenny217
暱稱: ..°×傻婆*嘉★﹏ icy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
贏左啦.......
攰死我啦......>&l...
久別重逢的日記......
今日生日...............
大日子呀......
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 45
今日人氣: 7
累積人氣: 2141
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 15 日  星期四   晴天


有特別既感覺 鬱悶 分類: 未分類

好難每日都寫到日記><"對唔住黎睇我日記既人!!

原來"未簽收"呢首歌幾好聽下~

今日Day6~朝早本來閱報既,改為咩聽野,做工作紙!!

其實我都佢講咩,唔多聽得明!!似遊雲咁!~

勁呀,亂答都岩9題,不過綺媚岩10題,仲叻叻~^^

可惜有4個人都答岩10題,要差,點知第一盤,可愛既綺媚就咁就輸左><"落空lu~

跟住中史堂,要係20分鐘內背完條答案,我10分鐘搞惦!!~好采無抽中我^^

繼而maths堂,做數啦,miss chiu化妝入課室既樣,嚇襯我,同頭先閱讀時間唔同,變左第2個人!!

變變變!!哈哈~

跟住geog堂,miss wong果然係無番!!做小測,超爆難!~><"唔識做!!~

之後music,俾miss ho話傾計><"譚彤問我野咋!!

俾我知道個壞消息-----就係下星期4要表演!!oh...........

無番4堂合唱團,無啦啦話要表演,咪玩我啦!!~><"唔制呀!!

知道自己吹笛19分,唔錯,唉,下堂音樂筆試死得啦~!!

跟住art,激死我,個羅sir寫錯分,嚇得我呀~!!

可惜,就算加埋石膏,都緊緊合格><"好憎art呢一科!!

今日整襯隻手小小!!~洗手果陣好"拿"

白痴的吳家明,插左3次手,有問題的!!~哈,好笑呀,同一隻手架!!~

跟住食lunch~then,無奈到無帶剪報簿,仲要login in左先知,幾叻呀我!!><"

跟住ERS堂,講話,唉,本來都好地地既,講講下,死,開始成身發熱,尤其是塊面!

今日梁振星都讀得好疾~吳家明仲勁,無書,無紙情況底下,都講到D野出黎,開頭都幾流利,但後來就........^^哈

跟住練詩,愈黎愈feel到有D野,但有唔係好明顯,不過我唔想係真!!~

放學,去art room講話,到我,都算幾自然,不過考試就....最死果樣係無指定題目~

成50條咁多,希望好采D,唔好抽到D about 時事既問題!!!

跟住打左陣排球~超憎你地呀,搞到我之後無心情打><"

死人吳家明,打到個ball咁高,有病咩??發左神經呀??

算你撿得番,如果唔係,咪賠囉!!~

-----------------------------------------------------------------------------------------------

你日記所打的好憎既人,是我嗎?

但我從未做過,相信我.........

==================================================

感覺,若隱若現,時有時無

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

順其自然.....不想太多