好難每日都寫到日記><"對唔住黎睇我日記既人!!
原來"未簽收"呢首歌幾好聽下~
今日Day6~朝早本來閱報既,改為咩聽野,做工作紙!!
其實我都佢講咩,唔多聽得明!!似遊雲咁!~
勁呀,亂答都岩9題,不過綺媚岩10題,仲叻叻~^^
可惜有4個人都答岩10題,要差,點知第一盤,可愛既綺媚就咁就輸左><"落空lu~
跟住中史堂,要係20分鐘內背完條答案,我10分鐘搞惦!!~好采無抽中我^^
繼而maths堂,做數啦,miss chiu化妝入課室既樣,嚇襯我,同頭先閱讀時間唔同,變左第2個人!!
變變變!!哈哈~
跟住geog堂,miss wong果然係無番!!做小測,超爆難!~><"唔識做!!~
之後music,俾miss ho話傾計><"譚彤問我野咋!!
俾我知道個壞消息-----就係下星期4要表演!!oh...........
無番4堂合唱團,無啦啦話要表演,咪玩我啦!!~><"唔制呀!!
知道自己吹笛19分,唔錯,唉,下堂音樂筆試死得啦~!!
跟住art,激死我,個羅sir寫錯分,嚇得我呀~!!
可惜,就算加埋石膏,都緊緊合格><"好憎art呢一科!!
今日整襯隻手小小!!~洗手果陣好"拿"
白痴的吳家明,插左3次手,有問題的!!~哈,好笑呀,同一隻手架!!~
跟住食lunch~then,無奈到無帶剪報簿,仲要login in左先知,幾叻呀我!!><"
跟住ERS堂,講話,唉,本來都好地地既,講講下,死,開始成身發熱,尤其是塊面!
今日梁振星都讀得好疾~吳家明仲勁,無書,無紙情況底下,都講到D野出黎,開頭都幾流利,但後來就........^^哈
跟住練詩,愈黎愈feel到有D野,但有唔係好明顯,不過我唔想係真!!~
放學,去art room講話,到我,都算幾自然,不過考試就....最死果樣係無指定題目~
成50條咁多,希望好采D,唔好抽到D about 時事既問題!!!
跟住打左陣排球~超憎你地呀,搞到我之後無心情打><"
死人吳家明,打到個ball咁高,有病咩??發左神經呀??
算你撿得番,如果唔係,咪賠囉!!~
-----------------------------------------------------------------------------------------------
你日記所打的好憎既人,是我嗎?
但我從未做過,相信我.........
==================================================
感覺,若隱若現,時有時無
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
順其自然.....不想太多
|