好耐無打日記啦,呢排好似發生左好多事,好多都估唔到~
呢D事無得同大家分享,sorry!!
講番今日,係最後上課日,朝早上早會,好搞野下~
上geog悶,好驚呢科唔惦~跟住epa,係數學堂!!><"
passpaper超難呀,唉38分得19分,剛合格><":
跟住數學堂,繼續做啦,唉....之後考音樂,好難下呀!!
跟住無幾耐,上禮堂聽講座,我隔離(傻架)果個隻眼.......唉...擔心!!
盲左既人,真係好慘,所以要珍惜依家所擁有既野.....
跟住lunch~傻佬食得超快呀~嚇得我!!=.="驚
跟住英文堂狂做test,我都無溫書,點會識,尋晚掛住做D好重要既野....
不過好采兩份都算高分既~~個蔡先生經常串嘴,i don' t like~
之後放學,補課,唉.........慘!!
跟住落左去,練左陣"圓"球,著裙,無咩用力,哈
跟住就咩啦,打排球,買野等等啦
由於要番田徑,無番成個月合唱團,聽日唔使表演,好事定壞事
----------------------------------------------------------------------------
今日成個人都好似無力,無心機講野,行路............
係度諗野,如果問我,唔開心D咩~
我只可以答:不太清楚
總之就好多野煩
============================================================
即使想跟你關係變好,但總是困難重重
隔膜變得愈黎愈厚,唯有我獨力地打破,可是你只坐在一旁,沒有跟我一起努力,我痛心....
今天,關係又好像走近了一小步
但我相信,假以時日,一定打破從前!!
-----------------------------------------------------------------------------
經常有的是眼神接觸,但怕怕這會令我..............控制.....
聽日最後一日番學,放假既日子得十幾日,唉,咁少!!
|