今日騙媽咪話要去museum,打死都要番hongkong~我好似衰左D咁!!
番到黎,睇左陣geog書,就心思思開電腦!!~係度改info~仲搵左好多個句子!!
唉…..發覺我自己愈黎愈唔惦~過左咁多日,溫左1科半!!幾”勁”
跟住打俾幾個人咁啦~打到meimei home,佢去左詠欣到,咁我咪打去詠欣到啦!!
一聽電話,佢地兩個傻左呀~一個係到玩手提,另一個就傻笑!!^^
佢地要去田徑呀”真係羨慕”呀!!哈哈,咁凍都跑,真係慘呀!!~><”
跟住我浪費左成個下午既時間,好乖咁……….玩電腦^^
夜晚咁on la~同左幾個人傾icq咁啦~^^嘻嘻…..
嘉琪好叻,溫左4科啦,同佢比,簡真無地自容呀><”唉!!~
之後Molly問我info同緊邊個講緊,無可奉告呀~sorry~!!
過多幾日,應該係31號前會打完遍文章----過往一年所發生的大件事同埋感受
|