今日係1月1日~Happy New Year~呀各位!!
講番尋日呢個唔開心既除夕夜啦~
下就我由1點鐘,同珈珈傾電話,傾左1個幾鐘到~
之後綺媚打黎~我就收左珈珈線,同媚媚傾啦~又係傾左差唔多半個幾鐘就1個鐘~
又有電話入,今次哈哈,到詠欣lu~跟住就打番俾綺媚,三個又傾~傾左又1個幾鐘~
三個白痴婆傾D好87既野,係度笑笑笑!!︿︿

之後好啦,收線lu∼諗住溫書啦∼好啦,溫左唔夠幾個字,電話又響!!哈∼
今次到周紀,嘻,又傾左半個幾鐘咁啦∼
我總共花左4個幾鐘頭黎-----傾電話∼佩服!!不過算啦,都傾得好開心∼
花係朋友仔身上∼學綺媚話齋:Never mind啦∼︿︿
好啦∼講番夜晚∼6點幾,我同詠欣去左綺媚屋企∼哈哈!!食雪條!!仲睇到D野...嘻嘻!!
跟住綺媚拎左支大大水,嘩∼(留意:綺媚個袋好細,裝唔落支大大水)
呢件事笑死我同詠欣∼咁偉大既jenny唯有幫可憐既媚媚啦∼︿︿
之後我地就去TPYC啦∼等到珈珈∼見到班男仔係好遠!!∼
我地搞左好耐,仲見到詹珊...
最後就出發啦∼點知,行過去....算,無所謂!!
後來唔知點解行行下,分左兩批∼
珈珈佢唔舒服,好擔心呀∼><”
跟住我地去到沙灘,黑暗暗的,之後....就玩∼
唉,總之尋日既我,成個自閉咁,好唔開心∼
最後班男仔唔知去左邊,咁唯有自己三得番屯市!!∼
好采趕得切,倒數∼︿︿嘻,終於有小小覺得尋日出街係有意義lu!!∼
我諗我唔會再參與1B既活動lu∼因為太.....
尋日我情願留係屋企玩icq仲好過∼><”
算啦∼過去左lu!!新既一年,開心D∼
-----------------------------------------
過往一年所發生的大件事同埋感受
講番一開頭入2D班果陣,真係唔多開心架!!~
依家感覺就好左好多lu~
如果我無記錯,今年喊過4次~
一次為班會上某D人,一次為佢,一次為默書2x分,一次係為朋友之間既事
今年測驗,係譚中以黎最好既一次,但亦都係唔夠唔滿意既!!~不過算啦~
諗番起上年咩體育獎,1B既~今年得男班籃~
不過講開都幾好笑!!2A拎女籃,2B班排,2C暫時未有,但相信班足拎梗,
而2D就男籃~每班拎一個,實力都好平均下~
但今年……唉…....原來我都幾失敗架!!~
打籃球唔係唔識,都識打幾年,但係…..一個字”屎”
排球,學左年幾,仲係唔惦><”無用呀我
講下今年既友誼方面啦~
am…….唔知點講好………講左又唔知點………..聰明人/了解我既人就知啦
唔再多講啦都係………
我想,區際陸運會所見到既一位好朋友,點解點解我仲係咁失敗???
我諗呢誓,我同佢都唔會再好似以前咁架啦
只怪我唔識珍惜,失去左先黎後悔
所以係度講番句,有D野,擁有既時候就要好好珍惜呀~特別係友誼
因為失去左,你想再次擁有,都係無咩可能既事,就算有可能,再唔會好似以前咁架啦!!
雖然我知道無可能令佢原諒我,但我這誓無論如何也會當她是我的好朋友
今年,係我生命裡,發覺左一樣野~
原來朋友之間所擁有既感覺係唔同~
有時候,就算同某些人識左年幾,但未必係感覺好好(除左某D啦^^hehe)
短短這幾個月,讓我清楚明白到,時間過得真係快,愈係開心,就愈係快!!
亦都讓我明白到友誼是幾咁重要~
|﹍如果要我在愛情與友情之間選擇一個,,\/\\\"
):.`""我一定選擇友情_,, ﹡
|||■ °友誼可以一生 愛情可能只得一會!|╳
◆*|||.友誼在我心中永遠也是第一**
======================================
講番今日,今日10點幾先起身∼尋晚點幾先訓!!
之後就溫書啦,又傾電話,今次到胡彤,又傾左1個鐘到∼
後來我就繼續溫,之後就睇電視,睇左2個鐘∼∼真係”乖”∼
又溫呀溫!!好悶呀,救命∼講真,我開始驚∼
我驚今次差得好緊要∼到依家維止,我溫左3科都無∼唉...help∼
跟住就開電腦lu∼.∼
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
哈,同詠欣,綺媚諗既∼∼林則徐,鍾嘉欣,伍詠媚(雖然唔係呢個,但同音)∼呵呵!!
好笑既野∼
詠欣所講既:黑色夜曲(黑色無衣與夜曲)哈∼
綺媚所講既:大大水用細細袋裝,裝唔落。同埋唔食糖糖喊。嘻∼
我所講既:凍到唔清唔楚。嘿∼
哈哈,其實我地身邊發生過好多好笑既野架∼^^
|