今日起身個頭超痛,唉…. 原本尋日都好痛,今日仲痛~
要食苦苦的藥,食左野之後,就做功課~唉,仲有好多!!
做做下~好釆綺媚為我解悶,話咁快,我仲淨番2樣到~yeah~
之後同呀星傾左陣電話啦~
唉,聽日又要做功課,今晚想玩電腦,又唔多想玩,自相矛盾~
最後夜晚都有開到,但係無無聊聊,唔知做過D咩!!=.=
呢排唔知做乜,好想大叫,將D唔開心既野叫出黎!!