今朝早,9點幾起左身,仲係幾眼訓下~
之後搞下搞下,10點做功課,跟住睇左陣電視,食野~
聽到一首主題曲,諗番起D野,好驚奇下~有D掛住1B添~
算啦,過左去既野,唔好再回頭看啦!!!講就易~做就......難
後黎就做水滸傳聞啦~唉唉,有排睇~><"
之後我就同左幾個傾過電話啦,呵呵!!
後來就溫書,但溫溫下,又傾電話,仲搞日記板~
之後到左5點幾,出左街~超凍凍呀><"
THEN 7點落樓拎野俾超人,點知見到Kathy~^^
夜晚,睇電視同玩電腦啦~
睇到胭脂水粉一段精節,明敏佢喊,搞到我都有D眼濕濕,唔知搞咩~
之後睇阿旺新傳,超爆憎Angel~~~><"
*★..每天嘻嘻哈哈〞﹍||:!
°*●`' 但又有誰知道這是牽強的笑*)))
|