今日下午,去左詠欣屋企,過左一陣,唔知搞咩~就提議打麻雀~哈
剛剛好四個人,包括我,欣欣,呀姨同姍姍~
好啦,一開始,俾我贏左一次唔知當唔當贏!!~唔知點形容好><"
接下來,試過食炸糊~哈哈!!最後一次,贏左7小對喎~惦爆呀!!
跟住綺媚同寶華就搵到上黎~我同詠欣就拿拿林衝左落去~
之後miss chan就幫我地補左1個幾鐘,之後就到董老師教我地科學啦~thx~xdd
呢堂上得真寶貴呀~學左好多野~又有好多舉例~
最記得就係綺媚扮阻力,撞我><"嗚哈!!
跟住我地四個就去華都買野食~
四個白痴,低能,無聊,幼稚,跑黎跑去~好快就到達左屯市!!~搞到腳痛~
之後我地就去左置樂啦~唔知點解,去襯置樂,都總會想起你唷~唔知你做緊咩呢?^^
唉,今日,足足見到十幾個TPYC既人><"
跟住我地番番去TPYC啦~經過"4搖"~唉,俾人迫左去玩><"
本來都ok好玩既~但可憐既我同綺媚,俾痴左線同咪地hide既寶華、詠欣"虐待"><
我地兩個俾佢地兩個痴線婆搞到就跌落地!!help~><"
不過呢,講真,真係好好玩~但實在太恐怖啦!!~可?綺媚!!^^xdd....
好啦,我地玩到6點~時間過得真係快~係玩既過程中~好采俾我發現到"理魚缸"出緊校門~
我地即刻走開~隔左陣,我地又番去玩過!!
我只知道呢,詠欣同寶華玩到癲左,大叫~哈哈,醒目既我同綺媚就即刻走開,我地唔識你架!!嘻嘻~
之後我地三個就送綺媚番家家lu~
呢段精采lu~幼稚既詠欣,將佢個袋向上扔,之後接著(留意:係3次扔中,得一次接到)係咪好勁呢!!
我地三個就係到笑笑笑同埋笑笑笑~哈哈!!
詠欣又笑,不過我想問:係咪出自真心既笑呀你??
跟住然後我同寶華就行番屋企~一路傾計~呵!!
後來我番到屋企,就沖完澡去番詠欣屋企拎番D野~啦!!
但發生左件事,好唔開心~
哈哈,仲成為左我既"童年陰影"嘻嘻,講笑姐~幼稚既人應該知咩事啦!!!
夜晚就玩電腦~真係乖啦!! 好掛住你呀><"
---------------------------------------------------------------------------
有時候,一個人反常咁笑!!到底係咪真係開心??
我---同詠欣,綺媚,寶華一齊~已經痴左線啦!!!
四個白痴婆真係好低能,無聊,幼稚呀><"^^
|