▁▂▃▄▅▆▇傻婆*日記▇▆▅▄▃▂▁
★`}-在旁[*陪伴摯友].. 渡幾多春與秋 ﹡互送安慰仍樂透.,!||!|!
jenny217
暱稱: ..°×傻婆*嘉★﹏ icy
性別: 女
國家: 香港
« February 2016 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829
最新文章
贏左啦.......
攰死我啦......>&l...
久別重逢的日記......
今日生日...............
大日子呀......
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 45
今日人氣: 11
累積人氣: 2181
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 2 日  星期四   晴天


新年之記 愉快 分類: 未分類

呢個年假仲有5日就放完,有些少唔捨得既感覺~

 不過又好想快D番學bor~=v=

好啦,打番日記先,首先打左今日,再由26號開始打起啦~

今日呀,我較左電話鬧鐘,9點起身做功課~

但國因為尋晚2點幾先訓,起唔到身~….

跟住我禁熄左首鈴聲,繼續訓~

之後呢9點幾,俾人叫醒左,話去飲茶喎~Help><”

飲完茶番到去,嘩,熱鬧lu~成十幾個人番左黎~

呵,大把利是….. 可惜我自己逗左3卦番黎~嚇得我,以為得3~

點知後來爸爸俾番我5~^^…..

之後我就同我表姑姐(留意: 同我同年紀架,一樣F.2既學生) 傾計

真係唔明白,點解D家庭關係咁複雜=.=

一樓果D係陳家人,二樓果D係徐家人,嘩,簡直大家庭~

我爸爸竟然係同我同年紀既人既表哥~

我表叔竟然得9~勁呀!!~ 都係唔講呢D~

跟住我地玩下玩下,唔知點解,上左天台玩煙花~

低能的,日光日白玩煙花=.=”

無幾耐4點幾,我跟我舅公果D番香港~

正爆,本來聽日番既~點知天賜良源,好機會呀!!~

番到黎香港,都6點幾lu~坐舅公架車番佢屋企~

講開講,我都幾年無去lu~嘩,靚左好多下~

跟住佢地話去天悅食,初頭我以為係樓下有間都叫做天悅

後來佢地話要去拎車車,我就問,係咪置樂果間~佢地話係!!

果刻,我諗起一個人,佢都成日去天悅,唔知會唔會咁好采,咁有緣見到佢~

之後就坐車,途經恆順園,又諗你,唔知你做緊咩呢,可???

跟住去到啦,我見到3個識得既人,有兩個竟然係6e班既~

第一個,亦係最想見果個,竟然趙琳都係度食,係咪真係咁有緣呀?

我都係第一次去呢間野食,真係要多謝我既舅婆呀xdd….

之後見到綺媚最鐘意見到既彈下彈下…. ……笑屎我^^

跟住舅公就車我番屋企啦,番到去,第一時間….. 開電腦….

親愛的電腦,無見咁多日,真係掛住你呀……

我諗住應該無乜people on~點知你有on~好興奮下!! 掛左你咁多日~

then傾下傾下……打俾詠欣、綺媚….^^

死啦死啦,我未做哂功課呀~><”

好,由26號講起~
am….. 呢三日(26,27,28) 係同媽咪過既,我個肚發達啦~   
第一日,食蒙古野~第二日,飽參翅肚,魚蝦蟹齊~……嘩哈哈~正爆!!!
夜晚,本來呢,俾人叫去行花市~我打死都唔肯去~
我要玩icq~原來呢,用英文呢,好難表達到感情架!!~

…. 跟住講下係爸爸果面啦~
am….. 今年都ok開心架~不過衰在成日掛住人~^^嘻嘻….
我呢,終於同我表姑姐熟番啦,都係唔慣細過我既人,輩份大個我呀^^
佢呢,讀LKK(劉金龍) 以前細細個都一齊玩,後來無…. 見到都好怕羞呀我
今日同佢傾開計,原來呢,好好傾下……..

30號的下午,四表兄妹打麻雀……我地唔賭$$~我地賭花生~
邊個最少花生就請食消夜”…. 呵,當然我唔輸啦~^^
then….. 夜晚,我係房睇電視…. 佢地去左買煙花~
跟住就上天台玩啦~黑麻麻….kick左幾次~原來呢,係天台睇風景,超爆正!!
果一刻既我,又係到諗緊你….. 好多星星呀,好閃~HK好少睇到咁多星星架
唉唉,晚晚睇喜劇睇到3點幾先訓~!! 初一、二呢兩日朝早打爆掌
嚇鬼醒,驚氣呀!!
下晝諗住一路聽歌一路睇水壺傳,點知訓鬼著左….><”
仲發左個夢,又係你…..^^

31號即尋晚~
嘩,買既煙過靚個前日~原來自己放既係唔同D~
wa….. 超大聲,超靚,不過仰視得好累條頸….
呢日下午,又打左陣牌,睇電視果陣,聽到空凳呢首歌…..
F.1果陣,唔知上中文堂聽既….. 好多回憶呀…..
仲諗起中倩華….. 有種…. 唔識形容既感覺=w=算啦……

 

依家就一點,好似仲好精神下咁.....
聽日加油做多D功課,有兩個人,一個係林白痴,一個係董幼稚
話唔識做數喎,要我黎教....我都唔識呀,不過,盡量啦....^^
死啦死啦.....我俾人話我成日發開口夢,唔知講左D乜呢?大鍋啦....
我爸爸仲好奸咁話知道哂我D秘密,死啦死啦...唔知我有無講到關於"佢"既野呢??
驚驚呀~!!不過應該唔會爆左D不可告人既野出黎掛!!~=.=

------------------------------------------------------------------------------------------

呢幾日,都好掛住好多人,特別係某D^^

連發夢到發到呀~不過呢,樣子很模糊……

今年發生左好多事,難以想像得到…..
我既成績….. 竟然達到左我定既目標……呢樣係最值到榮幸
但可惜,換來既代價太大啦….. 付出…. 友誼
咁我情願唔要考到咁既成績…….
Sorry~對唔住!!