今日聽講係人日......哈哈,生日快樂呀~!
仲有13日,就係我生日......嘻嘻,13,13,13,13,13........
am....今日10點起左身啦~
之後去同媽咪飲茶,之後就去公園仔等綺媚~點知.......
番到入去~無左某D人原來呢~真係好悶架!!><"
嘉琪個頭好似變左咁~^^
then放下break,又練過~簡直無聊!!~
番到黎屋企,同胡彤傾左1個鐘電話~=v="
then.....有些少衝動想.........(唔知想咩)
開電腦~又好鬼悶喎~唉!!如果你唔on,我都唔on啦~@@
------------------------------------------------------------------------------------------
見到綺媚.....實在太可愛啦!!愛死你呀~!
-------------------------------------------------------------------------------------------
認識你,不論是生命中的一段插曲,還是永久的知己,我都會好好珍惜!
我在乎生命中經歷過的甜酸苦辣,在乎人生中隨處而見的真誠和感動。
我不完美,可我懂得珍惜生命中每位幫助過我和值得我愛的朋友。
|