哈哈,今日超多收穫呀~^^
朝早9點幾起左身~隔左陣,就睇碟,食野~
之後就去左詠欣屋企,哈哈,可愛!!~
跟住番番屋企~開機聽歌~搞下搞下就4點幾~
之後就同媽咪出左去行街街啦~
首先去賣金~三條好輕既金鍊~哈哈,賣左4千幾蚊~買番黎得3千蚊樓下~
嘩哈哈,賺左1千幾蚊^^我有3千,其餘既俾媽咪~
今個年頭無啦啦多3千蚊~嘻嘻,好開心呀~
跟住就去睇電話啦~哈哈,買左部v360既型號~嘻嘻!!作為媽咪送既生日禮物呀~^^
又多樣收穫啦~實在太開心啦!!~
跟住就去食大餐啦~^^
夜晚番到黎8點到~之後就睇電視,玩電腦~
今晚玩電腦有D悶悶地~因為........^^(醒目既人應該知)
P.S.今日爆開心,大收穫呀~^^
|