萬眾期待既日子黎臨啦.....我想番學幾耐呀,今日終於可以番^^
9點8出門口,then~無幾耐...
見到一個好熟面口但又好似唔識既人.....好笑既係我要望多次果個人先知佢係邊個..=x=
好一個周紀呀~!!then就行番去啦.....好怪咁~
之後就唱唱唱.....喉嚨痛都要唱><"唉....如果唔係為左.......我就唔番架啦^^
我隔離果個都病啦,佢好似好辛苦咁bor~><"
跟住放左啦,我話俾媽咪知12點半放~其實12點既!!^^嘻....都係因為.....囉~
之後~食野啦!!then~開機啦~嘉琪話唔識做comment果D~
跟住我咪call俾周紀~問佢啦~then又拉去俾嘉琪~其間.......好笑~
跟住傾左陣msn ~好唔捨得咁off左~
出左去食飯~之後番番黎!即開電腦~真"乖"^^
呵呵~點知有人仲on緊~興奮中(唔知因咩呢)^^
跟住又傾啦~繼續做我D功課~
今日就咁就過左lu~
------------------------------------------------------------------------------------
唔見又超掛住,見左又咁怪~點解會咁架??
|