今日係家長日...........仲有就係趙浩琳生日~Happy Birthday~
今朝8點幾醒左,訓唔著呀><"唔知掛住D咩呢????(你比賽比成點呢)
then look黎look去 10點終於起身~look左個幾鐘唔知諗左D乜=.="
之後就去左同媽咪飲茶~跟住就番左學校啦~
去到,無人,就見miss chiu~無奈,好多dat air~唉!!有讚無彈~無奈!!
跟住親愛的媽咪唔肯走,坐左係出面~(教訓中既教訓)哈哈....
麥sir行左過黎~傾左幾句><"唉,呢個媽咪~搞到我好無奈呀~
我科學135名都唔使咁呀~好采呀sir都係讚,無話我上堂成日傾計姐~
留意:我好乖架,我唔傾計,只不過吳家明先生,蔡仲維先生同黃志聰先生傾計~
咁好搞笑~我笑之ma~
原來媽咪同番我講,話坐係度等緊見某D人=.="呵........好笑呀!!
之後就繼續當值~做接待生(某D人話妾侍,唔知邊個呢?^^)
我見完miss chiu之後,臨走講左句拖埋某D人落水~
本來以為佢唔記得,點知某人見完就係度笑~miss chiu真好記性~
不過其實我驚你媽咪話我架........><"
今天的綺媚不再是昨天的綺媚~^^哈哈....
珈珈都要當值唷,可憐><"
唉,今日"菜絲茗"玩下,係蔡思茗,俾miss lam傾左好耐好耐~有D驚佢俾人鬧!!
then,4點幾早走左lu~當然好樂意咁陪人地以婆婆走路的速度行番屋企啦^^
今日蠢左D,諗唔到你諗乜....不過可能係你表達能力差左D,講笑姐~係我理解力差!!^^
行番番去,諗爆左個腦.....連出去食飯都食唔落呀><"
趕住番黎開機呀.......真"乖"^^"
------------------------------------------------------------------------------------------------
就快心痛死啦......請不要再這樣......
你所講的每一句,已經深深的刻在我心裡了!!!
今次既成績都算ok啦.....體育全級女仔第一,奇怪!!.....怕人唔開心呀><"
|