!!*\打針..[[  |
|
琴日我病得好西利
所以冇打blog
今朝我個頭繼續痛
有d頭雲
唉
感冒真係咁辛苦
去到10點幾
我頂唔順
落左你睇E生
E生話流行性感冒
死啦
都唔知點好
佢打左枝針呀
打左係個屎忽到
好痛呀
打完等羅藥啦
一行去羅既時候
個屎忽超痛呀!!
行唔到-0-''
為有吉下吉下囉
吉左兩個字先反到屋企
好痛呀!!
都唔知聽日反唔反到學
食完藥係咁訓覺
訓下訓下
我呀媽叫我起身食藥
隻腳冇咁痛啦..
不過都要吉下吉下先得= =
好辛苦呀
直到E+
都係咁辛苦
唉`
幾時先好反?!
都唔知邊個仆街傳染比我!!
比我知道我殺死佢
唔打啦
好眼訓
88
祝大家身體健康
|
| 刊登時間:2007-03-11 07:39 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
留下言,,
唔係大難既事姐*
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 23 | »
|