]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
[[大家好,,
我係2007年1月4號開左呢個 ]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
我會向大家介紹[我]一日做左D咩同感想..
大家留下言先啦..
THXZZ*

2007 年 3 月 11 日  星期日   晴天



!!*\打針..[[ 感動

琴日我病得好西利

所以冇打blog

今朝我個頭繼續痛

有d頭雲

感冒真係咁辛苦

去到10點幾

我頂唔順

落左你睇E生

E生話流行性感冒

死啦

都唔知點好

佢打左枝針呀

打左係個屎忽到

好痛呀

打完等羅藥啦

一行去羅既時候

個屎忽超痛呀!!

行唔到-0-''

為有吉下吉下囉

吉左兩個字先反到屋企

好痛呀!!

都唔知聽日反唔反到學

食完藥係咁訓覺

訓下訓下

我呀媽叫我起身食藥

隻腳冇咁痛啦..

不過都要吉下吉下先得= =

好辛苦呀

直到E+

都係咁辛苦

唉`

幾時先好反?!

都唔知邊個仆街傳染比我!!

比我知道我殺死佢

唔打啦

好眼訓

88

祝大家身體健康

刊登時間:2007-03-11 07:39 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

留下言,,

唔係大難既事姐*