]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
[[大家好,,
我係2007年1月4號開左呢個 ]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
我會向大家介紹[我]一日做左D咩同感想..
大家留下言先啦..
THXZZ*

2007 年 1 月 14 日  星期日   晴天



..︴*剪 頭髮‥﹏*■

今日一訓醒

就聞到番薯味

好香..

起身食完就..

溫書

唔知點解

呢排覺得溫書好好玩

傻Q左

溫完玩

玩到5點半就出街街*

去我呀婆屋企

順便剪埋頭髮

一開始就洗頭

嘩..

好舒服

個肥婆幫我按麼(我指我個頭)

直到個肥婆係到按麼我條勁

平時既我好忍得笑

但係唔知點解

今次

我好大笑咁笑左出黎

KakA..

所有人啤住曬

....

洗完頭等左2個字

咁鬼死內!?

根住有個女人走黎同我剪

初頭以為佢剪得幾好

好快

好爽

點知唔知佢剪到我個頭似咩

好老套

都唔知點見人

聽日反學一定比人笑

由期有兩個八婆

唔知邊個呢,可`

比完錢反上呀婆屋企

食左隻雞脾

好大舊

好好味

食食下我聽到我呀媽同我舅母

講D野

我同我d屋企人之前係到諗

我舅母係米有左呢

根住我呀媽好直接咁問

「你係米有左?」

我舅母覺得好突然

但係都好快咁答左

「係呀」

佢有左?

咁我呀婆終於有人叫佢呀麻啦

(因為我呀婆只係生左一個仔)

佢一定好開心

根住講講下

我呀媽教曬D秘及比我舅母

好搞野

我呀媽一講到要飲鈣奶

我舅父唔知點解

彈左句

『鈣奶邊到有鈣家』

哈哈KAKa

笑死我

笑左我足足兩個字

(又一次忍唔到笑啦)

我同佢講

''冇鈣咁頌叫鈣奶?''

佢冇聲出

hAHa..

笑死我

我家陣頌笑緊

唉,,

d人真係天真

9點半懶左反屋企

聽日就考普通話啦

都未溫過

就算溫過

都笑到唔記得曬啦

KaKA*

訓覺啦

gOoD NiGhT*

wIsH eVerYbOdY

聽日有好運!

※ByE╴

 

好好笑呀

E+總笑緊..

刊登時間:2007-01-14 10:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

留下言,,

唔係大難既事姐*