| ..︴*剪 頭髮‥﹏*■ |
|
今日一訓醒
就聞到番薯味
好香..
起身食完就..
溫書
唔知點解
呢排覺得溫書好好玩
傻Q左
溫完玩
玩到5點半就出街街*
去我呀婆屋企
順便剪埋頭髮
一開始就洗頭
嘩..
好舒服
個肥婆幫我按麼(我指我個頭)
直到個肥婆係到按麼我條勁
平時既我好忍得笑
但係唔知點解
今次
我好大笑咁笑左出黎
KakA..
所有人啤住曬
....
洗完頭等左2個字
咁鬼死內!?
根住有個女人走黎同我剪
初頭以為佢剪得幾好
好快
好爽
點知唔知佢剪到我個頭似咩
好老套
都唔知點見人
聽日反學一定比人笑
由期有兩個八婆
唔知邊個呢,可`
比完錢反上呀婆屋企
食左隻雞脾
嘩
好大舊
好好味
食食下我聽到我呀媽同我舅母
講D野
我同我d屋企人之前係到諗
我舅母係米有左呢
根住我呀媽好直接咁問
「你係米有左?」
我舅母覺得好突然
但係都好快咁答左
「係呀」
嘩
佢有左?
咁我呀婆終於有人叫佢呀麻啦
(因為我呀婆只係生左一個仔)
佢一定好開心
根住講講下
我呀媽教曬D秘及比我舅母
好搞野
我呀媽一講到要飲鈣奶
我舅父唔知點解
彈左句
『鈣奶邊到有鈣家』
哈哈KAKa
笑死我
笑左我足足兩個字
(又一次忍唔到笑啦)
我同佢講
''冇鈣咁頌叫鈣奶?''
佢冇聲出
hAHa..
笑死我
我家陣頌笑緊
唉,,
d人真係天真
9點半懶左反屋企
聽日就考普通話啦
都未溫過
就算溫過
都笑到唔記得曬啦
KaKA*
訓覺啦
gOoD NiGhT*
wIsH eVerYbOdY
聽日有好運!
※ByE╴
好好笑呀
E+總笑緊..
|
| 刊登時間:2007-01-14 10:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
留下言,,
唔係大難既事姐*
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 23 | »
|