]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
[[大家好,,
我係2007年1月4號開左呢個 ]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
我會向大家介紹[我]一日做左D咩同感想..
大家留下言先啦..
THXZZ*

2007 年 1 月 7 日  星期日   晴天



[[*●又要溫書的一天''..﹏ 不安

今日12點比呀媽炒醒 

 超無奈 

 我未訓完家媽..''

 一出左間房門 

 呀媽就要我入反房溫書 

 刷牙都未刷 

 又要入反房? 

 breAkhast又未..

 12 

 食breakfasT呀? 

 痴左..

 溫溫溫 

 溫到5點幾 

 溫左eNglIsH..

 根住聽到門鈴響 

 開門 

 原來呀爸落左去買野食 

 買左''''

無奈 

但係又幾好味..

 又要溫...

 溫溫溫 

 好快就食飯 

 食飯時睇{富貴黃金屋}

 舊戲 黎家

 超超超搞笑 

肥姐講d野爆笑 

我呀爸笑到留鼻血 

 (梗係唔係真家啦,

 佢熱氣)

睇完之後 

我先發覺

 我自己一粒飯都未食過=.=

 食食食..

 由於d送比我呀爸呀媽食曬..

 要齋食飯..-0-

食左好內* 

10點先食完//

不過都好,,

唔洗溫書..^^

食飽就打日記..

~

 好飽 

 唔打住 

 訓教 

byE*

 wIsH eVeRybOdy

聽日考好D…

 

 

  

 

 

刊登時間:2007-01-07 10:35 PM  [ 訪客留言(44) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

留下言,,

唔係大難既事姐*