]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
[[大家好,,
我係2007年1月4號開左呢個 ]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
我會向大家介紹[我]一日做左D咩同感想..
大家留下言先啦..
THXZZ*

2007 年 1 月 17 日  星期三   晴天



*`//重要科目﹏考完啦[[◇

所有重要科目終於考完啦

聽日唔洗反..

今日考L.s.

一半識

一半唔識

唉`

反屋企

等下等下

係到發白日夢

傻左

直到我工人黎hi我先正常反

-w-

果時己經11點3

我落左去行街

行行下覺得冇野好行*

就去左喜利買左隻''合家歡''黎睇

幾好睇

好搞野

呀許冠文扮鬼

嚇到呀許冠英D!nD!n下

頌嚇到佢有精神病

哈哈..

諗起都想笑一餐

KakA╴

許冠文係戲到個名hO搞野

唔知叫咩

雁咩龜

總之搞野都死

睇完

悶爆

我係到跳

唔小心撞跌我細佬

佢冇哭!!

根住on msn同icq

悶..

係到同柯姵廷玩

3比2

唔製呀..

佢話眼訓

米同白婆玩囉//

點知玩玩下佢走左佬

運吉,,

悶..

今晚冇野做

等運到

唉`

聽日頌悶

冇野做

悶*

去死啦

]]bye[[

刊登時間:2007-01-17 05:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

留下言,,

唔係大難既事姐*