*,,I.h. ̄!!﹌  |
|
今日11點半先起身..
比呀媽吵醒左-w-
11點9就出左街
好眼訓
出街做d野+學野*
悶
反到屋企就開飯
食炒飯
幾好味..
不過星期1有人請我食果d野頌好味^ ^
kAKa,,
溫I.H.
好多野要背> <''
好悶
溫完同呀b玩
玩完又開飯
今日冇得睇thats so raven
唉*
食完又玩
玩完打日記
家陣呀媽又叫我去溫書啦//
-v-
bYe*
祝大家聽日
玩得hAppy D..
|
| 刊登時間:2007-01-13 10:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
留下言,,
唔係大難既事姐*
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 23 | »
|