]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
[[大家好,,
我係2007年1月4號開左呢個 ]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
我會向大家介紹[我]一日做左D咩同感想..
大家留下言先啦..
THXZZ*

2007 年 1 月 13 日  星期六   晴天



*,,I.h. ̄!!﹌ 開心

今日11點半先起身..

比呀媽吵醒左-w-

11點9就出左街

好眼訓

出街做d野+學野*

反到屋企就開飯

食炒飯

幾好味..

不過星期1有人請我食果d野頌好味^ ^

kAKa,,

溫I.H.

好多野要背> <''

好悶

溫完同呀b玩

玩完又開飯

今日冇得睇thats so raven

唉*

食完又玩

玩完打日記

家陣呀媽又叫我去溫書啦//

-v-

bYe*

祝大家聽日

玩得hAppy D..

刊登時間:2007-01-13 10:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

留下言,,

唔係大難既事姐*