]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
[[大家好,,
我係2007年1月4號開左呢個 ]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
我會向大家介紹[我]一日做左D咩同感想..
大家留下言先啦..
THXZZ*

2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天



2007-01-09

今日我7點8起鬼左身

 

..

 

 

我都未訓完

 

 

我工人就黎抄醒我

 

 

激鬼氣

 

..

 

 

今日我jit牙膏之前

 

 

睇清睇楚要

 

jit..

 

 

廢是好似琴日咁

 

…//

 

 

8點1就出左門口

 

..

 

 

行到學校門口

 

 

點解d人啤住我既!?

 

 

K怪

 

*

 

 

反到1A課室

 

 

等左1陣就考試

 

 

果個MiSS 梁未夠25分就入左黎

 

 

咁快?

 

 

佢痴左條大大媽根啦梗係

 

 

佢係到派卷

 

 

 

派派派

 

 

對對對

 

 

對完卷之後先果31分

 

 

佢等到33分己經好唔內煩

 

 

就比我地開始

 

 

做閱讀理解

 

..

 

 

劉德華

 

..

 

 

驚訝

 

..

 

 

咁都得?!

 

 

做果陣

 

 

我感覺到我隔離果兩位

 

 

係到gup住我分卷

 

..

 

 

無奈

 

 

我右手邊果位想gup既時候*

 

 

我特登用隻手姐住

 

 

唔比佢睇

 

 

 

..

 

 

佢居然繼續

 

gup//

 

 

無奈

 

..

 

 

考完之後走人

 

 

點知我陪完呀徐底褲(背景那位人兄

 

)

 

 

反屋企既時候*

 

 

有人突然係到喊

 

 

JENSEN !!

 

 

我嚇左一跳

 

 

冰個會知我呢個名呢

 

 

我向後一望

 

 

原來係兩位傻婆係到喊

 

 

 

行左唔夠10秒

 

 

又黎果

 

 

佢地祝祝喊左唔知3定4次

 

 

傻傻地

 

 

喊完就係到笑

 

 

D人又唔知點解知道

佢地兩個係係到喊我

 

 

啤住我

 

 

第2次比人啤

 

 

 

-w-‘’

 

 

反到屋企

 

 

冇野做

 

 

睇書

 

 

唔係溫書

 

..^&^

 

 

睇完又玩

 

 

玩完又睇

 

 

tin

 

//

 

 

真到我呀媽反黎為止

 

 

佢反到黎我同細佬玩

 

..

 

 

玩都食飯

 

 

食完飯

 

 

溫書

 

 

記本上係冇溫過

 

 

係到玩野*

 

 

打完日記就衝涼

 

..

 

 

-O-‘’

 

 

gOoD nIGht!!

 

 

祝大家

 

 

聽日識作文

 

!!

 

 

bYe*

 

 

 

 

刊登時間:2007-01-09 10:30 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

留下言,,

唔係大難既事姐*