| *]]第1日考試.... 無奈'' |
|
今日第1日考試..
有D緊張>.<
今朝工人如常叫我起身
我如常唔彩佢..
反學..
行行下,,
點解覺得個鞋底咁黏?!
望一望
原來有舊香口膠
咦..核特
正常ge香口膠就會黏左係鞋底
但係唔知點解
我踩左落去*
佢冇黏住我對鞋
反而頌斷續黏住係地下..
奇怪? ,, -0-
反到學校
唔夠膽入1A班房
成裙女仔
唔多好
等下喇
等等下
終於忍受唔住我個袋既重量
入左去
入左去之後就覺得自己初頭好低B
班女仔有咩好驚?
唉~
傻q左,,
考中作
呀Miss ChOi ChoI監堂
oK,,
冇問題
最死就係坐我隔離係1A班既....
『介手女王』
佢介手家,,
恐怖
佢望我
我唔望佢
搞到佢好羅
我作左第1個
幾好作
都唔明點解d人會撰下面果兩個
難作到死*
好快作完
等等等
係到發白日夢
MiSSS ChOi突然間講"頌有5分鐘''
嚇傻左我
好突然
中鈴
一開始播既時候
我想寫野
點知我枝心無端端斷鬼左
搞到要我勁按果枝筆個製
比個李蹊言啤住
無奈
點知果題係我按到枝心出黎既時候
就講完
冇左3分!!
考完同徐底褲一齊去Mc當當食野
佢食野個樣好搞野呀'v''
我去洗手間既時候
我未拈到果個門柄
對門就自動開左..
嚇襯我
以為有鬼
點知原來係個死肥婆開門
我頂佢
嚇到我心不在言
唉~
反到屋企
悶*
想死
又要溫書
唔打啦
打到手軟
wIsH eVerybOdY
有個hAppY既假日!
bYE*
|
| 刊登時間:2007-01-05 01:01 PM [ 訪客留言(45) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
留下言,,
唔係大難既事姐*
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|