]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
[[大家好,,
我係2007年1月4號開左呢個 ]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
我會向大家介紹[我]一日做左D咩同感想..
大家留下言先啦..
THXZZ*

2007 年 1 月 5 日  星期五   晴天



*]]第1日考試.... 無奈''

今日第1日考試..

有D緊張>.<

今朝工人如常叫我起身

我如常唔彩佢..

反學..

行行下,,

點解覺得個鞋底咁黏?!

望一望

原來有舊香口膠

咦..核特

正常ge香口膠就會黏左係鞋底

但係唔知點解

我踩左落去*

佢冇黏住我對鞋

反而頌斷續黏住係地下..

奇怪?  ,, -0-

反到學校

唔夠膽入1A班房

成裙女仔

唔多好

等下喇

等等下

終於忍受唔住我個袋既重量

入左去

入左去之後就覺得自己初頭好低B

班女仔有咩好驚?

唉~

傻q左,,

考中作

呀Miss ChOi ChoI監堂

oK,,

冇問題

最死就係坐我隔離係1A班既....

『介手女王』

佢介手家,,

恐怖

佢望我

我唔望佢

搞到佢好羅

我作左第1個

幾好作

都唔明點解d人會撰下面果兩個

難作到死*

好快作完

等等等

係到發白日夢

MiSSS ChOi突然間講"頌有5分鐘''

嚇傻左我

好突然

中鈴

一開始播既時候

我想寫野

點知我枝心無端端斷鬼左

搞到要我勁按果枝筆個製

比個李蹊言啤住

無奈

點知果題係我按到枝心出黎既時候

就講完

冇左3分!!

考完同徐底褲一齊去Mc當當食野

佢食野個樣好搞野呀'v''

我去洗手間既時候

我未拈到果個門柄

對門就自動開左..

嚇襯我

以為有鬼

點知原來係個死肥婆開門

我頂佢

嚇到我心不在言

唉~

反到屋企

悶*

想死

又要溫書

唔打啦

打到手軟

wIsH eVerybOdY

有個hAppY既假日!

bYE*

刊登時間:2007-01-05 01:01 PM  [ 訪客留言(45) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

留下言,,

唔係大難既事姐*