| 放完X'mas第一日返學.. |
今日放完X'mas第一日返學..
有d唔習慣
但係上上下堂..
就唔覺唔習慣
今朝工人叫我起身
唔知點解
平時既我係唔會彩佢
但唔知點解
今日
佢叫我起身唔夠2秒
我就彈左起身
超神奇
行行行..
行到反學
坐低
等等等..
等到夠曬鐘先落去排隊*
咦?!
Miss Choi做我地班主任?!
原來係代主姐..
上睇育堂,超凍
無奈,件外套長到呀媽都唔認得
小息=無野做
上數學堂
以為係Miss Wong教數添//
點知原來唔係=.=
L.S.
悶爆
爆到上天花頂-0-''
食lunch,,
無奈地反屋企食
反到學校
玩呀奶粉仔*
好好玩*
中文//
溫書-.-
但係都幾好玩,,
好彩呀陸老師話考完試換位
如果唔係我就發瘋家喇
坐係關亮瑜隔離簡到想由國金跳落去!
講講講..
冇時停..
放學,,
功課研習班
悶爆※
離校時同徐底褲一齊走
點知撞正佢呀媽
走佬
反到屋企..
冇野做
上網玩野
聽日就考試啦..
冇咩點溫
祝大家考試考到好成績..
|
| 刊登時間:2007-01-04 07:15 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
留下言,,
唔係大難既事姐*
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
|