]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
[[大家好,,
我係2007年1月4號開左呢個 ]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
我會向大家介紹[我]一日做左D咩同感想..
大家留下言先啦..
THXZZ*

2007 年 1 月 4 日  星期四   晴天



放完X'mas第一日返學..

今日放完X'mas第一日返學..

有d唔習慣

但係上上下堂..

就唔覺唔習慣

今朝工人叫我起身

唔知點解

平時既我係唔會彩佢

但唔知點解

今日

佢叫我起身唔夠2秒

我就彈左起身

超神奇

行行行..

行到反學

坐低

等等等..

等到夠曬鐘先落去排隊*

咦?!

Miss Choi做我地班主任?!

原來係代主姐..

上睇育堂,超凍

無奈,件外套長到呀媽都唔認得

小息=無野做

上數學堂

以為係Miss Wong教數添//

點知原來唔係=.=

L.S.

悶爆

爆到上天花頂-0-''

食lunch,,

無奈地反屋企食

反到學校

玩呀奶粉仔*

好好玩*

中文//

溫書-.-

但係都幾好玩,,

好彩呀陸老師話考完試換位

如果唔係我就發瘋家喇

坐係關亮瑜隔離簡到想由國金跳落去!

講講講..

冇時停..

放學,,

功課研習班

悶爆※

離校時同徐底褲一齊走

點知撞正佢呀媽

走佬

反到屋企..

冇野做

上網玩野

聽日就考試啦..

冇咩點溫

祝大家考試考到好成績..

刊登時間:2007-01-04 07:15 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

留下言,,

唔係大難既事姐*