]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
[[大家好,,
我係2007年1月4號開左呢個 ]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
我會向大家介紹[我]一日做左D咩同感想..
大家留下言先啦..
THXZZ*

2007 年 1 月 10 日  星期三   晴天



[[☆'' _英作,,*﹏

我羅中謙

今日

唔知點解好開心

係冇原因

但係又笑唔出

傻傻地*

反到學校...

無野做

miSs LaM黎監堂

同琴日個miZ 梁一樣

都係早左黎..

未開考

佢話比我地要睇左題目先

係一開考

我地就唔洗睇題目

就可以考^^

快好多//

我揀左第2個

幾易作..

作左2百5呀幾字..

超出''100''呢個數字多多倍

唔知點解作左咁多

停唔到

作完總有5個字

我就從新抄一次係個草稿紙到*

點知抄果陣

介手女王狂啤實我份卷〕〕

妖…

又黎過?

琴日都未告佢

今日考英作

有咩好睇呀

都冇得出貓啦

痴線,,

唉..

悶//

反到屋企

同細佬係到玩

佢好搞野..

聽日要考數學

救命!*

我唔識

又唔想溫..

唉~

''bYe*

wIsH y○u

aLL 聽日

做卷

冇難到,,!

 

註意:ON mSn時間係逢星期1-5下午4時-5:45

         考試+測驗+有野做有機會唔oN

刊登時間:2007-01-10 01:10 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

留下言,,

唔係大難既事姐*