]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
[[大家好,,
我係2007年1月4號開左呢個 ]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
我會向大家介紹[我]一日做左D咩同感想..
大家留下言先啦..
THXZZ*

2007 年 1 月 11 日  星期四   落雪



'']]﹏救命呀!*::; 感動

今日考數學;''

好驚驚

因為我冇溫過//

慘|||

一開考

手震腳震

隻手冷過D冰

死火...

一羅到份卷..

就係咁震

需然做得已經好快

但係都剩反1個字先做曬-3333333-''

有3,4題唔識

扣左好多分

救命,,

※i nEeD heLP╴

我預今次數學都係緊緊合格..

但係家陣唔知點解又有d信心=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

想走既時候..

MiZ梁黎左

叫1C留低

1A走得

無奈

叫我地交功課

交左啦

又要!?

叫左柯姵廷個名

根住又叫陳海賢個名

係連住波..

想係合切

一行反到屋企

就同呀爸I大交

佢好賤格

居然....

唉,,

溫I.S.

救命

i nEeD heLp*

唔想溫

有d野我唔想見到

但係唔溫唔得

如果唔係10條有10條唔識..

你話死唔死-000000000000-*

同呀B玩

幾好玩....

溫書........

*bYe☆

wIsH eVerYbOdY

tOmORrOW做卷

覺得*易到跌渣..

 

刊登時間:2007-01-11 02:12 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

留下言,,

唔係大難既事姐*