]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
[[大家好,,
我係2007年1月4號開左呢個 ]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
我會向大家介紹[我]一日做左D咩同感想..
大家留下言先啦..
THXZZ*

2007 年 1 月 6 日  星期六   晴天



*+..出街^v^''

今日出左街*

最幣唔係出街買野

係出街學野..

學D又可以學

又可以唔學既野..

本來1點3就放人

點知個老師1點8先放波..

無奈*

出左大門

唔知去邊樹..

突然我部mOblIe*響左..

嚇驚我

超突然

我覺得我自己好K..

響電話都嚇驚?!

聽左..

原來係老豆//

話去潮館飲茶

wHY?*

佢話我呀姨慶祝我細佬生日

我細佬頌有成個禮拜先到生日

咁快?

痴左線

又冇禮物-V-

食食食..

食完之後去行街

我逼左我姨長買野

買左2套書

幾好睇-w-''

反屋企

入門口

我唔小心kig倒我表妹

佢da左落地

留鼻血*

爆笑

我係咁笑

我呀姨就係到係咁罵我有咩咁好笑

真係好好笑呀媽!..

反到屋企同表妹玩左陣

佢地走左佬..

我就要溫書=.=

煩※

又要溫

不過係ge//

考試都到左

要溫下ge..

望左一望

就同呀媽講溫完

佢真係信我溫左

哈..

聽日星期日

冇街去..

悶*

祝大家

...

...

唔洗比呀媽逼溫書..

bYe..

 

刊登時間:2007-01-06 06:40 PM  [ 訪客留言(24) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

留下言,,

唔係大難既事姐*