]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
[[大家好,,
我係2007年1月4號開左呢個 ]]*,`LaW'SsΖ  ̄☆ blOg﹏..
我會向大家介紹[我]一日做左D咩同感想..
大家留下言先啦..
THXZZ*

2007 年 1 月 15 日  星期一   晴天



﹏'`開心..既一日!! -V-**◆kAka,,

今日超開心呀

考完想反屋企

點知突然諗起咩D人欠左我野

米走去問佢地囉錢囉

點知話要一齊

妖..

男人老狗點會同d唔熟既白婆去食野家..

去到Mc當當

兩個白婆比左錢

佢地走左之後

根住....

我..

都係唔爆出黎

一爆左出黎就大獲

想知就黎問下我啦

(因為我做左d..)

唔爆

kaKA*

喜利唱片未開

等...

等到11點半

就落左去

終於開左啦

我入左去買左

<<富貴逼人>>

<<富貴再逼人>>

係肥姐主演

呢兩集係

<<富貴黃金屋>>既前集

其實頌有

<<富貴再三逼人>>

不過冇錢

超超超超超超超超搞野呀!!

kAka..

肥姐做d動作搞笑到我係咁拍登

拍到張登錯唔多爛先夠本

哈哈..

kAKa..

我一路睇睇睇

睇到3點先睇完

我聽日一定要買埋<<富貴再三逼人>>

如果唔係我唔姓羅

kaka

請各位同學見正

嘩!!

成5點家啦

我都係溫書先.

bYe..

 

真係好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好睇家

刊登時間:2007-01-15 05:00 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

留下言,,

唔係大難既事姐*