仲有22日就考完, 一科比一科黎得輕鬆^^ 哈哈, 已經適應左呢種緊張感.=p 終於克服左失眠呢樣野.=) 非常期待考完試後, 可以瘋狂咁去玩的日子...哈哈哈xd 咁多位都要加油喔.!! 捱埋去.!!!>0<// 考完的科, 就算唔確定,冇信心.. 都唔好再去諗啦,,!!! 要比心機去準備之後的科.!!^^ 奸爸爹.~ stand by u all~!!
還有6天便開考了??!! 有很多東東未溫完呢.. 時候過得真快.~ 但再數一數, 我們只剩44天便考完了..^^ 哈哈, 突然又覺得時間過得快真好.=p
各位, 加油喔.!!>3< 開考當日, 與同埸的兄弟姊妹, 攜手入試埸殺敵啦.!!!^^