今朝6:00就起身沖涼,琴晚同芝士&曹百成去左區場
但係冇跑到,坐係度吹水,番到屋企就睇魔戎,睇完就訓
食完早餐就同劉堅番學,去睇中華白海豚,
係船度搵海豚,我覺得係度食風多過睇
d風吹到塊面......好凍
不過係船度有馮溥曦&鄭展琪吹水,都ok啦,唔洗咁悶
搵左n咁耐先見到,仲要唔多,淨係見到海豚d鯨
不過我見到有條係度達水,個姿勢超靚^^
lunch就去左大澳食,都冇乜野好食,是是旦旦搵左間餐廰食飯
之後就走啦,上船個間无聊得濟玩跳樓梯,點知唔小心,撞到隻腳
流血,超樣衰,就到sport days,都唔知好唔好得番
 分類: 未分類 |