jimmysai : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
``[[* 孫文||×××*.......即使感到孤單,也早己習慣了!!
一瞬間 . . .
你如風般飄離了....
我想知...你去了哪裡?
回到我們曾去過的地方.卻找不到你..
我找得很累了 .. 淚一串串的流下 ..
回憶過去..屢屢快樂的日子. .
你還會記得我們一起的時光嗎?
我 的 資 料

暱稱: ``[[* sai||×××*
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最 新 日 誌
0828
0827
0826
0822
0818
日 誌 分 類
全部 (266)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 266
留言總數: 129
今日人氣: 0
累積人氣: 7240
RSS Feed
2006 年 2 月 3 日  星期五   晴天
青少年之友= =

琴晚玩3點:00先訓,但係今日8:00就起左身

表哥叫我吵嘈佢起身煲機,但係佢照訓,我都唔理啦

番番去繼續訓一直到11:xx先起身

食野,跟住開電腦打埋個2條火龍去

個80條都唔係路的,打左成2日

玩完睇埋tv就同表哥出大中睇野

睇完就行路去富善撘車

去火車站第1卡等Arthur

去到灣仔落車去食野

食完仲有成半個鐘,咁就同佢周圍行下先

夠鐘入場啦,睇個白蛇新傳,悶到極....

仲要係彩排個隻演出,睇都未睇完就散場


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 2 月 2 日  星期四   晴天
tai po

今日好早就起左身開機,玩左陣就換3去表哥home拜年

去到得表哥佢地,其他人都仲未到= =

見到表弟仲係度玩古惑仔之義haha

之後人齊就去飲茶

飲完就同表哥&表弟去大中睇野

之前係home見個表哥有隻好鬼得意既軍曹公仔

諗住去大中睇以為會有啦

最後就得個吉>m<

番到佢地home就有d2媽fd來拜年

wakaka有成6個,我地又6個+埋表哥佢地,有成20個人迫係home

見到牙姨個2個女,個個都巧巧巧巧靚牙^^

atnight就跟表哥佢地去拜年

之後就去大埔墟網吧打機...玩到1:00先起

之後去買宵夜,番到home就玩多陣腦

5g5覺3:00

訓lu^^


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 1 月 27 日  星期五   晴天
我頂......

巨商gm....

登入唔到牙....

食屎啦,鎖ac.......


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 1 月 26 日  星期四   晴天
大北

今朝早就起左身

等曹百成call me就走lu

同佢一齊去太和行去大埔區場

到左ms 黃都未到= =

之後就係度see比賽

心誠低能嫁,d人勁到低b

睇伍永源&曹百成佢地比800m

甲組個冠軍快到痴線,好似破埋recond

最後佢地個個都衰埋,睇埋4x1就走lu

返到home就zzzzzzzZZZZZZ

巨商係度sell雞女,等左n年終於都sell左出去啦

賺左1e,但都唔夠$$$buy孫子兵洗= =


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 1 月 25 日  星期三   晴天
踢波

今日係屋企唔知有咩做好

淨係係度玩巨商,升兵升到死死下咁

等4:30去踢波

不過事先睇埋足球小將先

睇到4:15就行過去粉遊

去到睇到成班紅3既人,以為記錯左地方

點知個班紅3係丙組,個個著住曼聯件3

等左陣就鬥波,我地甲組+丙組vs乙組

踢得好冇癮,次次一開波唔洗10seconds就搶到個波

都唔明點解乙組出到線既

soka又唔去喎

琴晚同曹百成講好剷soka

最後我地個個都換晒出黍

芝士話又俾陳誌健昆左

芝士話陳誌健俾成個hour我地踢

但我地踢得個half hour

芝士係度話以後幫乙、丙組練波唔好搵佢= =

我都贊成牙^t^


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 1 月 20 日  星期五   雨天
我頂..... 感動

今日要大北,升上中學第1次先有參加 haha

不過都要番學,上完頭4堂就同曹百成、芝士、細lo光明正大咁行出校門haha

之後就去左m記,不過得芝士1個人食野

佢食完就去大埔區場,去到太和落車行過去

不過事先buy break先

我本來都係諗住做後備

但係個李文龍話唔跑,搞到要跑

招集個時,嘩....個個都勁大隻

我地就係度話我地呢隊平均高度一定係最矮haha

心誠同上官超勁3:50

我地就跑啦....第一棒細lo最快

之後曹百成唔係好夠力(練都冇練過)俾人追過左

最後我地個組排第2,好慢4:02

跑完想嘔咁,very uncomfortable

不過過左一陣就冇事,之後芝士佢地話要趕番school睇音樂劇

但係我番到去就要聽’性教育講座’不過都算啦,有伴一齊番,有得吹水

番度home李文龍add我話差2秒,

唉...........我都要跟曹百成話

我頂....差2秒先入到決賽∼∼∼∼∼食屎啦學界體育聯會!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 1 月 16 日  星期一   晴天
派卷 感動

今日派卷= =

成績強差人意

聽陳誌健講我maths考得勁勁勁差= =


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 1 月 1 日  星期日   晴天
Happy  New  YeaR

終於都2006年啦

但就exam啦

so唔寫咁多野住先

study.....+oil

 

今日係我某個表哥擉擺滿月酒

但係我張回鄉証過左期.........so.............>9<’

sorry牙,番唔到黍慶祝


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 12 月 24 日  星期六   晴天
 

今日朝就起身過華明踢波

因為好耐冇踢波so過去同曹百成&芝士踢

今日踢波都幾好玩既^^

踢到12:00就番屋企

 

今日係芝士生日

Happy   Birthday∼∼


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 12 月 12 日  星期一   晴天
旅行

今朝6:00就起身沖涼,琴晚同芝士&曹百成去左區場

但係冇跑到,坐係度吹水,番到屋企就睇魔戎,睇完就訓

食完早餐就同劉堅番學,去睇中華白海豚,

係船度搵海豚,我覺得係度食風多過睇

d風吹到塊面......好凍

不過係船度有馮溥曦&鄭展琪吹水,都ok啦,唔洗咁悶

搵左n咁耐先見到,仲要唔多,淨係見到海豚d鯨

不過我見到有條係度達水,個姿勢超靚^^

lunch就去左大澳食,都冇乜野好食,是是旦旦搵左間餐廰食飯

之後就走啦,上船個間无聊得濟玩跳樓梯,點知唔小心,撞到隻腳

流血,超樣衰,就到sport days,都唔知好唔好得番


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 27 | »