jimmysai : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
``[[* 孫文||×××*.......即使感到孤單,也早己習慣了!!
一瞬間 . . .
你如風般飄離了....
我想知...你去了哪裡?
回到我們曾去過的地方.卻找不到你..
我找得很累了 .. 淚一串串的流下 ..
回憶過去..屢屢快樂的日子. .
你還會記得我們一起的時光嗎?
我 的 資 料

暱稱: ``[[* sai||×××*
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
0828
0827
0826
0822
0818
日 誌 分 類
全部 (266)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 266
留言總數: 129
今日人氣: 7
累積人氣: 7263
RSS Feed
2005 年 9 月 26 日  星期一   晴天
電腦故障

由於近日部電腦成日發生故障

所以有成2個星期冇寫日記= =

日記我會繼續寫嫁

唔好唔上黍呀^^


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 14 日  星期三   晴天
大事件 感動

今日本來要早會,但岩岩好開始落毛毛雨

so直接可以上課室haha

上堂都算ok啦,不過maths堂就....

d maths開始搞唔掂啦...嗚!!!!

睇黍係時候要+oil啦,唔係就有排搞

放學,發生左件大事!!!!!!

有個中7學生係中午個陣時唔知咩事不幸逝世,終年幾歲就唔清楚啦

因為呢件事,搞到放學要later到4點到先放

睇黍呢件事係非常嚴重so暫時都唔好再研究住啦

睇下遲d咩事先

唉∼保馬呢間學校睇黍都幾唔好彩,舊年就有位teacher因癌症die左

今年就有位form7既學生die,都唔係下次會有咩事再發生tim

不過就最好咩事都唔好再發生啦^^

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 13 日  星期二   晴天
 

吓...今日係學校都冇咩事發生

好風平浪靜so冇咩可以寫tim= =

淨係放學番到home幫劉堅佢過隻兵

之後就打毒蠍咁啦

ngng...就係咁過左1日


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 12 日  星期一   晴天
三級跳^^

今年既PE變番張sir教啦,簡直係好開心跳起呀

因為張sir教,超自由,任我做咩都得haha

今日個兩隻腳雖然都係痛到死死下咁

但係第一次玩三級跳,就梗係唔理咁多啦

玩左先算,haha好正呀

不過雖然係幾好玩咁

但陸運會都唔會參加- -好驚會拗柴

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 11 日  星期日   晴天
 

琴日跑完後再+上下午去踢完波黍

now兩隻腳既小腿都痛到飛起

行路都跛下跛下咁= =

想出去玩都唔得呀∼

咁唯有係home玩電腦

成日都係度玩巨商,do任務

要開始打毒蠍,wor>>>>好難打呀!!成日都俾佢定死晒d兵

死成幾百万次先打得贏個一場,煩∼


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 10 日  星期六   晴天
練斜路

今朝一早就起左身∼食野

等7:50先出門口 - 遲左啦

不過番到學校冇遲到hehe

今日唔洗跑北區∼正呀

但係要跑山2轉,但都係好過跑北區

跑完之後就話要練斜路

快上慢落,wor∼冇力跑

但都要跑....係度玩野,當跑短跑咁直衝上去

個feel好正,但係跑完後塊面白晒∼好傷呀

之後仲要跑多轉山,個時已經去到極點啦

諗住行算啦,點知行左唔夠10幾米

抽筋∼上緊斜嫁><”好難頂呀

2隻腳一齊抽= =好難受


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 9 日  星期五   晴天
 

今日係學校都係冇乜事發生

不過放左張sir飛机haha

佢話我放學得閒既話就去1樓幫佢做d野

但係一放學就同劉堅走左老= =

番到home就玩巨商

玩到5點就去踢波>#<


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 8 日  星期四   晴天
 

今日上enco好好笑

係度教chooose個d

送野食= =

lunch食完野就同劉堅蘇益&劉星係canteen吹水

好耐冇試過啦,now個個都唔同班,好少机会啦>#<

d功課開始多啦+ =

下星期中文仲要背默&eng又要dict vocabulary


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 7 日  星期三   晴天
 

今日上d堂

唉∼hist又係個黃浩明教,訓覺仲好過聽佢講野

不過如果計all堂既話

都唔會有一堂會悶既haha

堂堂都有得吹水,講笑,超正呀

放學番到home就開巨商黍玩

都成2-個星期冇玩過啦

去打馬面人做任,d mpv&破戎僧always die= =


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 6 日  星期二   晴天
 

今日早會....熱就唔算好熱

但係焗到痴筋...一d風都冇

上堂,都係度講d無聊既野

功課都暫時冇乜啦

唔敢想像過多1,2個星期

d功課會多到咩地步

haha,夏sir&his wife都有教我個班

幾齊心呀,1個教eng,1個教chem

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 27 | »