今日本來要早會,但岩岩好開始落毛毛雨
so直接可以上課室haha
上堂都算ok啦,不過maths堂就....
d maths開始搞唔掂啦...嗚!!!!
睇黍係時候要+oil啦,唔係就有排搞
放學,發生左件大事!!!!!!
有個中7學生係中午個陣時唔知咩事不幸逝世,終年幾歲就唔清楚啦
因為呢件事,搞到放學要later到4點到先放
睇黍呢件事係非常嚴重so暫時都唔好再研究住啦
睇下遲d咩事先
唉∼保馬呢間學校睇黍都幾唔好彩,舊年就有位teacher因癌症die左
今年就有位form7既學生die,都唔係下次會有咩事再發生tim
不過就最好咩事都唔好再發生啦^^
分類: 未分類 |