今朝起身準備去踢波,但係又開始落兩,唉∼
咁就繼續訓啦,11:30先起身
開机玩ao,我&馬仔&馬仔個fdvs傑&soball
我係中間,冇人打,有幾快得幾快升帝,係咁爆聖騎
呢場聖騎玩晒,傑抽中左中國,係聖騎克晒
廿幾隻打成4,5十個步兵haha
最後贏左,玩到4點,去踢波lu
石場竟然冇人,係度射波,唔小心射親andy
搞到佢隻左手拗柴,今晚問候過佢,佢話聽日要去睇跌打
sorry呀,我冇心嫁=.-"
跟住就番彩蒲踢,見到2號仔
同佢踢左一陣,覺得佢好似唔係好勁咁hehe
可能係石場同d仲勁既人踢得多啦so進步左自己都唔知=.-"
整親左2日前個個整傷既傷口,maybe發炎,傷口係度流濃
俾d汗‘葉‘到好‘哪‘仲要係near the腰,痛∼
雖然撲地波都幾好玩,但係撲既話,付出既代價都好大下呀=.- 分類: 未分類 |