jimmysai : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
``[[* 孫文||×××*.......即使感到孤單,也早己習慣了!!
一瞬間 . . .
你如風般飄離了....
我想知...你去了哪裡?
回到我們曾去過的地方.卻找不到你..
我找得很累了 .. 淚一串串的流下 ..
回憶過去..屢屢快樂的日子. .
你還會記得我們一起的時光嗎?
我 的 資 料

暱稱: ``[[* sai||×××*
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
0828
0827
0826
0822
0818
日 誌 分 類
全部 (266)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 266
留言總數: 129
今日人氣: 1
累積人氣: 7257
RSS Feed
2005 年 7 月 7 日  星期四   雨天
  感動

今日晏晝同傑傾左陣icq

問左佢d都幾重要既野

或者傑真係講得岩

呢d野唔應該再糾纏落去啦

都應該早d決定好

唔係第時可能仲後悔= =

而icq都唔想再online咁多啦.......


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 7 月 7 日  星期四   雨天
悶呀== 感動

今朝起身準備去踢波,但係又開始落兩,唉∼

咁就繼續訓啦,11:30先起身

開机玩ao,我&馬仔&馬仔個fdvs傑&soball

我係中間,冇人打,有幾快得幾快升帝,係咁爆聖騎

呢場聖騎玩晒,傑抽中左中國,係聖騎克晒

廿幾隻打成4,5十個步兵haha

最後贏左,玩到4點,去踢波lu

石場竟然冇人,係度射波,唔小心射親andy

搞到佢隻左手拗柴,今晚問候過佢,佢話聽日要去睇跌打

sorry呀,我冇心嫁=.-"

跟住就番彩蒲踢,見到2號仔

同佢踢左一陣,覺得佢好似唔係好勁咁hehe

可能係石場同d仲勁既人踢得多啦so進步左自己都唔知=.-"

整親左2日前個個整傷既傷口,maybe發炎,傷口係度流濃

俾d汗‘葉‘到好‘哪‘仲要係near the腰,痛∼

雖然撲地波都幾好玩,但係撲既話,付出既代價都好大下呀=.-


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 7 月 6 日  星期三   晴天
super hero真人show

今日番學睇show

開始係form1冇咩好睇

得個扮黑玫瑰好睇少少

form2仲衰過form1

咩都睇到勁悶

form3都ok啦

呀龍佢地睇到有個女仔扮聖女貞德

睇到眼都發晒光咁haha

不過都唔夠老師咁好睇

由其係王侯最搞笑,扮楊過

係陳誌健扮小龍女,笑死

王侯戴假髮,佢終於都有hair la,真係百年難得一見haha


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 7 月 5 日  星期二   晴天
football 開心

今日訓到好遲先起身

前個1,2日都玩到勁支力

今日又係落石場踢

入到4,5球because個幾隊d人唔勁

之後黍左幾個勁人,明知冇得同佢地踢既啦

但都同佢地踢左幾耐先輸

跟住番彩蒲,同人鬥波

覺得係彩蒲踢波完全冇晒癮啦,平時踢慣左大場

同番d人踢,覺得佢地超癈,我唔洗落場,淨係傑&馬仔&佳哥&andy就可以數場

堅哥無啦啦俾人兇,佢唔敢踢住,我地數左佢地之後自己分2隊踢

好耐冇自己一team踢啦

臨走前,andy送左個禮俾馬仔(中波餅)

臨走都搞單結既野俾馬仔嘆haha

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 7 月 4 日  星期一   晴天
∼踢波∼ 疑惑

今日傑佢地話晏晝踢波

不過好攰,唔係咁想踢

但係cheese打電話話3點落石場踢波

咁耐冇同cheese佢地踢過波so咪頂住去踢波lu

同佢地踢波超好玩,唔洗跑死,成日係度等波到

入去3球,3球都超碌^^

cheese踢極都冇波入haha

以後可以同cheese佢地踢多d就好啦hoho


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 7 月 3 日  星期日   晴天
薈藝嘉誠 開心

今日起身冇野做

ming打電話黍話去薈藝xx

佢本原都唔係幾想去,但佢話買左飛唔去好sai

但我唔係好想去,諗住陪傑佢地踢波

咁就叫ming3點幾出黍,順便叫埋佢踢波

唔經唔覺踢到6:30

咁就番home bathing

跟住就去文化中心,遲到左

今日都唔諗住去既啦

還掂去唔去都係無所謂既啦,但係都陪左ming去

入到去d人係咁啤住晒,唔知咩事= =

有個小朋友好Q,係咁揮手,好好笑

完左就去m記食野

番屋企,ming要趕車,12幾點都俾佢撘到車,唉∼


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 6 月 29 日  星期三   晴天
唉∼衰左啦 感動

今次個exam

差到冇人有

平均分都唔知有冇6字頭tim

form3都係等入c班既啦

富富碌碌既話都勉勉強強入得番b班既

唉∼算啦,等出成績表=.-


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 6 月 29 日  星期三   晴天
派卷3 感動

今日派hist&epa&maths

hist都唔知點解會咁差既

epa又係,比之前預計差左成10幾分

maths喎,有史以來既歷史新低

得個50分,岩岩好pass

至於劉星就超勁,中文係我地班第1

長問答有成82分,mc就有27/30

自己喎,講起都都哭


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 6 月 28 日  星期二   晴天
派卷2 感動

今日派eng&chin∼唉∼

淨係eng個ge+compsition

就己經fail左啦

中文喎,都有閱讀fail

成績表咁就有3個括號啦

晏晝就去左石場踢波

都算人齊既,起碼識踢既人都有去


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 6 月 27 日  星期一   晴天
派卷∼ 滿足

今日對左4科

都唔算差呀

起碼暫時都仲係科科7字頭

有geog&chis&is

is係今年以黍考得最好既一次haha

聽日對eng&maths,聽人講

問過miss ng,佢話幾多男仔fail

唔洗講,我多數都有份既啦

如果係pass既詁,真係意外啦

唔知fail or pass呢?

好驚呀∼


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 27 | »