jimmysai : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
``[[* 孫文||×××*.......即使感到孤單,也早己習慣了!!
一瞬間 . . .
你如風般飄離了....
我想知...你去了哪裡?
回到我們曾去過的地方.卻找不到你..
我找得很累了 .. 淚一串串的流下 ..
回憶過去..屢屢快樂的日子. .
你還會記得我們一起的時光嗎?
我 的 資 料

暱稱: ``[[* sai||×××*
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
0828
0827
0826
0822
0818
日 誌 分 類
全部 (266)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 266
留言總數: 129
今日人氣: 3
累積人氣: 7259
RSS Feed
2005 年 5 月 20 日  星期五   晴天
排球^^ 疑惑

今日又唔洗早會∼正呀∼

今日上music考左唱歌,同劉堅一組

佢唱得仲衰過女仔,由其係把聲,好以係冇出過聲咁haha

放左學係當值,之後同cheese&曹栢成&蘇水&聰仔&周柏澄係度打排球

玩玩下無啦啦俾呀sir鬧,話我地唔好打咁大力,梗係啦,

cheese佢地下下都打到成3樓4樓咁鬼高,我地就係度講

波又唔俾踢,依家連排球都唔俾打,咩學校黍呀,手球又俾玩

唔理,照玩,玩扣殺,好耐冇玩過啦,自從由小學玩過後

打到手掌都紅晒,但勁好玩yaya

番到屋企就出去踢波,踢得勁悶,又無聊,係度行行企企,踢左個零鐘就番屋企

食完飯,沖完涼就玩aoc啦,同馬仔&一個唔知邊個一隊,都唔夠抽=.-"

又有傑係度先夠佢地抽呀。

今個星期大把功課,星期1又要考中文說話、又要eng dict,math又要quie

踢完波有排煩,唔理先,踢完波先慢慢煩啦haha


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 19 日  星期四   晴天
落雨啦 疑惑

今日成日落雨...超正..又唔係洗早會喎^^

今日上堂完全冇心机,一到世史堂就訓覺,訓足全堂

呀sir講過咩都唔知=.-’今日lunch,

係度繡電話繩,有排都未繡完,星期1就要交啦><”

劉星d番譯又更進一步啦,咁都俾佢諗到powerful face

包你諗唔到呢個英文既含意haha

上eng&is仍然係度繡電話繩

番到屋企就開電腦玩左一陣,叫andy教我玩ao

佢同電腦打,我睇佢點升時代同軍事haha

以後睇多d佢地點玩先

食完飯沖完涼就繼續繡,一直到now,跟住就寫日記lu

巧無聊呀-.0

希望聽日繼續落雨啦hehe


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 18 日  星期三   晴天
長跑陰影 不安

今日又唔洗早會啦.....超正呀!!!

今日冇中文堂...超開心..

但係個呀sir無啦啦調位,調走左劉堅,上堂冇得同佢吹水啦

不過調到樹雄係我後面,都算ok啦,但係劉星就慘啦

冇人同佢吹水,今日靜得佢丫。

個條黃sir,又唔鬼見佢調走我喎,唉∼

見到前面個位人兄就冇晒心机上堂啦。

放學番到屋企就同劉星&劉堅玩aoc

打難電腦,haha我最高分呀,係咁俾電腦追住黍攻

打電腦就一定贏硬既啦。

今日收到之前同曹栢成佢地一齊去參加畢拿山15km,見到個名次,

一定嚇親你呀,1029/1034←名次呀

諗起個日跑15km,就對長跑有恐懼呀,唔知點解完全冇晒力,

淨係夠力跑夠8km,之後個人散晒,平時一定唔會嫁,

之後個7km完全係係度行足既,就係呢次,對長跑有陰影

唔想再參加越野跑啦,唔想學番15km咁,死死下咁行番黍

又要行斜路,又要行山路,仲要窄到死條山路,就連行都冇晒力

成個人虛脫咁,又行又坐都差d頂唔順呀。

P.S

都唔知下年仲參唔參加越野跑好啦

第1次驚左長跑=.-'


分類: 未分類
 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 17 日  星期二   晴天
. \ / . 熱死啦 . \ / . 呆滯

今日唔洗早會,勁爽呀

今日上堂勁眼訓,皆因琴晚俾劉堅咁黍昆法. \ / .

今日都算好啦,肯時不時落下雨,起碼唔洗咁熱

但係始終係summer啦...一陣地下就乾晒,太陽又出黍

好似仲熱咁,唉.....

遲d個2個月都唔知點鬼過好??????

踢波又曬到飛起,早會又熱到pk...

真係寧願要winter好過summer。


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 16 日  星期一   晴天
劉堅. \ / . 呆滯

琴日因要繡條電話繩,so冇時間寫日記

己家補寫番啦。

今日都冇咩野好,做到死死下啦,係屋企得個訓字

差唔多全日都係度訓,訓到12點先起身,起左身又冇野做

睇左陣電視又再訓過。

晏晝劉堅打電話黍,話聽日要交電話視,死火啦,郁都未郁過

睇完遊戲王就做埋其他功課去,到左9點

拎出條電話繩黍繡啦,繡左足足成2個鐘,累到死死上咁

點知返學話下星期1先交

你個劉堅,咁就俾你昆左,整到我死死下咁


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 16 日  星期一   晴天
電話繩 感動

繡緊電話繩,

唔得閒寫日記住,

聽日會補寫番既啦。


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 15 日  星期日   晴天
出旺角 呆滯

今朝冇返教堂,去左踢波,都有成個月有返過lu

去到石場,早到左,完全冇人係度,等左幾個字馬仔&聰黍左

之後佳哥&肥仔&鄧子宏都黍晒,淨係射左幾球波就成身汗

晒得佢丫,又冇乜風喎。之後有人話鬥波,佢地個個都大隻過我地既

唔制呀,蝦人既 但係曹栢成講過同勁人踢波先會有進步

咁咪同佢地踢lo,實力始終差好遠,唔夠踢,一陣就俾人入左幾球

要贏佢地既話就一定要有cheese&曹栢成係度先得

我地左成5,6場,贏得個一場,唉!!!

踢完波就射波,見到有個踢女足既,射波好勁下,係女孩黍講,佢射波可能仲勁過我tim呀

玩左一陣就走lu,返到屋企,全身俾太陽曬到紅晒,咁就沖涼降下溫先

沖完涼就&聰出旺角,印munber,又係印10號

聰仲要做個interview,要搵外國人,係條街度企,企左成粒鐘,人都變蠟像啦

好彩搵到2個女既外國人,佢地都好好人,係幫聰做interview

咁就去拎番波3返上水lu。今日熱得佢丫,都5g咩天氣黍既

P.S

各位,sor呀,冇幫你地買號數,都唔知佢間咩店黍既,唔可以買走,一定要拎件3去印先得 sor呀!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 14 日  星期六   晴天
踢波^^ 疑惑

今朝9點去左石場,同d人係度鬥波

冇一個勁人係度,但係我地頭2場都輸左

到左第3場先贏到ya

d人好癈,推左推右咁就俾我過晒,踢左5場入左3球^^

踢完波就走,我&聰都唔想返屋企,馬仔岩岩好屋企冇人

第1次去馬仔屋企 佢屋企幾靚下hehe

咁就買d野飲去佢屋企lo,馬仔同肥仔佢地玩ao

馬仔好勁,但係傑仲勁,淨係d分都差成2倍,但係傑要理埋蔣仔

係咁幫蔣仔死守,最後蔣仔輕左机,唔玩lu

咁就去左彩園射波,玩到5點半就走。

夜晚睇完鋼之煉金術士就同蔣仔玩aoc

傑睇蔣仔,肥仔睇我,ao太耐冇玩過,最後就硬係輸啦haha

蔣仔off左,睇傑同肥仔玩爆經濟,傑仲仲仲仲勁,38分就出晒200隻村民

同肥仔玩村民大激鬥,肥仔好鬼死奸,唔係好夠玩就出兵,係咁出激兵&騎士

但傑仍然用村民打肥仔,最後當然贏既啦。

玩完就訓覺


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 13 日  星期五   晴天
aoc 疑惑

今日係學校勁悶,完全係冇乜野做既

得放左學有d野玩下,不過cheese&曹栢成佢地要去練丙組,

但係我又要當值,冇得去,係學校同佢地&張sir踢左陣波,佢地就走人

同張sir踢波永遠佢都有新創意玩既,但又好好玩個隻

返到屋企,呀媽要出街,得番自己一個,正呀。

係度玩下繡電話繩,一開波就搞到亂78糟,搞左成幾個字先冇事∼唉!!

整左成2個鐘,都係繡左兩個普普通通既圖案,咁就眼都花晒,無奈,

都唔鬼知學校搞個繡電繩出黍做乜鬼既。

夜晚同傑&佢堂兄&溱&唔知邊個玩ao∼勁耐冇玩過

升左封建冇幾耐就俾人打到呀媽都唔認得,要到30幾分先升到城,

好彩有傑&佢堂兄幫下手,唔係,all都俾佢地剷晒haha

最後都係贏左,我係最渣個1個haha

睇黍都係要多d玩番先啦

P.S lo ming話聽日有project do,so出唔到黍

    但係我地聽日出唔出得成旺角都係一個問題?


分類: 未分類
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 12 日  星期四   晴天
作文

今日上eng尚時勁搞笑∼

個潘佩婷成為班中話題haha佢都好無辜下

幫我地搞個錄音机,點知最後成為犠牲者,就係一開波

就有把超超好笑既聲(喂.................)

放學就陪聰你去買波3&波褲,佢都好精打細算,睇完新一代就去自由神睇

之後再去陽光度睇,最後都行返自由神,because大減價,

佢買左件同我地個件一樣既3,不過係coloud唔同色+條unsport白底黑邊既褲。

夜晚就作文,篇作文勁勁鬼煩,又諗唔到作乜叉好,都係是是旦旦咁作星光大道算啦,

起碼個平面圖唔洗咁煩,冇乜野好畫haha

作完文就到now∼同劉堅玩炸机haha

聽日music要考唱歌,慘><”

P.S星期六諗住出旺角,但係Lo ming唔知出唔出黍


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »