今朝冇返教堂,去左踢波,都有成個月有返過lu
去到石場,早到左,完全冇人係度,等左幾個字馬仔&聰黍左
之後佳哥&肥仔&鄧子宏都黍晒,淨係射左幾球波就成身汗
晒得佢丫,又冇乜風喎。之後有人話鬥波,佢地個個都大隻過我地既
唔制呀,蝦人既
但係曹栢成講過同勁人踢波先會有進步
咁咪同佢地踢lo,實力始終差好遠,唔夠踢,一陣就俾人入左幾球
要贏佢地既話就一定要有cheese&曹栢成係度先得
我地左成5,6場,贏得個一場,唉!!!
踢完波就射波,見到有個踢女足既,射波好勁下,係女孩黍講,佢射波可能仲勁過我tim呀
玩左一陣就走lu,返到屋企,全身俾太陽曬到紅晒,咁就沖涼降下溫先
沖完涼就&聰出旺角,印munber,又係印10號
聰仲要做個interview,要搵外國人,係條街度企,企左成粒鐘,人都變蠟像啦
好彩搵到2個女既外國人,佢地都好好人,係幫聰做interview
咁就去拎番波3返上水lu。今日熱得佢丫,都5g咩天氣黍既

P.S
各位,sor呀,冇幫你地買號數,都唔知佢間咩店黍既,唔可以買走,一定要拎件3去印先得
sor呀!!! 分類: 未分類 |