今日要早會,曬到燶,
勁多宣佈,又有英文短講,李明章勁好笑
講講下唔識點講,form6啦,仲係咁,己經留過一年既啦
見到校長&老師係禁笑,真係好好笑呀佢,諗番都係度笑^^
排隊上課室,天先開始黑,d雨仲開始慢慢咁一點一點從天而降
上到課室,開始落大,唉∼早會完先落雨,連個天都唔幫我地。
今日改英文默書,seen錯左15個vocab,fail=.-得個25分haha
lunch落hall聽講座,1/8-6/8搞左個八鄉消防局既5知咩訓練
見到個短片好似好多野玩咁,大部分都係鍛鍊體能,諗住去玩下啦
點知miss話個d短片係由唔同部門拍成既,消防局d活動只係佔一少部分
咁就唔鬼去啦,聽完上番班房玩
好快就放學啦,返到屋企
換緊衫個時,劉堅打電話黍,話抽ao,hehe
佢一開始又係俾我禁住黍打,好係冇反抗能力咁
不過都好過劉星,劉堅起碼識得出唔同既兵,晒左9個字到先贏,
劉堅係度玩控兵,明知我部机lag啦.\ /.哈我既haha
夜晚就繡家政d布,寫下日記咁啦。
聽日劉星vs劉堅,唔知邊個會win呢?haha
聽日又要成長新動力,又要等到4:15先放.\ /. 分類: 未分類 |