jimmysai : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
``[[* 孫文||×××*.......即使感到孤單,也早己習慣了!!
一瞬間 . . .
你如風般飄離了....
我想知...你去了哪裡?
回到我們曾去過的地方.卻找不到你..
我找得很累了 .. 淚一串串的流下 ..
回憶過去..屢屢快樂的日子. .
你還會記得我們一起的時光嗎?
我 的 資 料

暱稱: ``[[* sai||×××*
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
0828
0827
0826
0822
0818
日 誌 分 類
全部 (266)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 266
留言總數: 129
今日人氣: 4
累積人氣: 7248
RSS Feed
2005 年 5 月 11 日  星期三   晴天
遊戲王 疑惑

今日返學,好沉悶下咁啦

不過係lunch就有野發生啦

受害者蘇益,差d要人道毀滅呀,同個戴xx(唔想講佢全名,淨係講佢都想死)

佢地兩個係課室,勁好笑,蘇益玩轉身,跟住個戴xx又係轉身,不過佢係勁恐怖,

係跳起黍轉,之後仲要係度狂笑,諗起都毛管凍呀 佢地面對面,只係隔住50cm遠到

蘇益話今晚等發惡dream^^梗係啦,咁親密既接觸haha

如果換轉係我既話,下世一定唔想再做人呀。

之後就同蘇益係度傾計,話個戴xx可以拍3級,唔係剝3個隻呀,唔好亂諗野

係驚嚇程度個隻,佢個樣呀,仲勁過d鬼片呀 搵佢拍既話,一定拎硬金后獎嫁。

返到屋企就繼續睇遊戲王,仲係睇緊遊戲vs海馬,好好睇

究極龍vs個隻唔知咩去(黑魔導士+黑神比達,融合出黍既)

最後遊戲win左啦,其實未睇己經知道係遊戲贏梗既,下集就睇(遊戲vs馬尼諾)

(天空龍+巨神兵vs翼神龍)兩張幻神卡vs一張,遊戲都係險勝。←講定少少內容先haha

內容一定係好睇過過過(遊戲vs海馬)嫁。


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 10 日  星期二   雨天
 

今日返學,天氣都算唔錯,好彩上左巴士先開始落雨

冇帶遮,不過到左落車就,同劉堅雨中慢步,成身唔算好濕。

今日都冇咩特別,淨係係eng個test中左招,等唔合格既啦><”

cp,miss ann冇返,等左一陣見到張sir,佢黍代課

之前見到佢個頭,cut左個好得意既鬆型,之前就係漂下漂下咁,好搞笑呀

咁自由活動啦,就上網寫返琴日冇寫既日記,蘇益見到我個日記,

佢自己又申請左個haha越來越多人寫日記啦。

放學,好彩停晒雨,唔係就做落湯雞=.-

聽日個黃sir出去監考,唔洗見到佢,正呀,

但係聽日係冇中文堂,點解佢唔係星期4先去監考呢?


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 9 日  星期一   雨天
雨∼

今朝早返學,係巴站見到聰,拎件波3俾佢

返到學校個天勁黑,唔洗集隊yaya

就到lucnch啦,前個兩堂上緊家政,要自己繡電話繩

,個d格仔仲要細過d蟻,睇到眼都花*∼*突然望出個窗,

黑到呀媽都唔認得,係度問miss個窗有冇貼上反光紙,

之後勁大雨&大風,諗住之後既pe唔洗上啦,

點知到左pe,呀sir話叫我地入更衣室換3

上天台玩,俾佢玩死,由4樓落地下,再由地下上番天台。

上到去又咪係度打乒乓波&踢毽,悶到飛街

放學陪handsome&劉堅去自由神買波褲

跟住就返屋企,睇電視

遊戲王^^仲係睇緊遊戲vs海馬,鬥得勁勁激。

P.S琴晚唔知得解上唔到,so打唔到日記.\ /.


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 8 日  星期日   雨天
我? 熱情

可能我己經變左啦

己經唔再係以前既我,

或者以前既我可能唔會再出現啦。

而依嫁既我變成係點樣,我都想知

這個答案仍然在探討中!!!

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 8 日  星期日   晴天
發火 呆滯

之前既母親節都是是旦旦咁過,諗住今日母親節,可以好開心咁過下既,

但係琴晚因為某d野,同呀媽係度嘈,

個人興得制,今朝連教堂都唔鬼返,訓到10點就起身睇踢出我天地,

睇極都係咁好睇,講葉恭介打後衛,haha

咁睇完左就繼續訓

2點就起身啦,佢地出晒紅館唔知聽有關天主教d野,得一個人係屋企,成個人輕鬆晒。

如果唔係琴晚個既事,今日都諗住出去買野幫佢慶祝母親節既,咁樣仲好,唔洗買野,

慳番d$。第一次係mother's day同佢嘈,或者我己經唔係再係以前既我啦,

可能己經變左另一個既我。

好多功課,要做功課啦。

P.S今日亦都係man’z birthday

Happy birthday with her!!

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 7 日  星期六   晴天
買野 滿足

8點起左身,玩左電腦一陣,8:50就走人

去到石場,好好奇,得馬仔,佳哥&蔣仔,冇人黍踢波既

係度玩左陣,肥仔&傑都黍埋,聰就返左大陸,見到佢地著晒一樣既波衫,

得我一個冇=>=咁玩多一陣就有人黍啦,同佢地鬥波,點知踢兩場輸兩場,唉∼

11:30就走人,傑&佳哥要去荃灣打乒乓波,之後就同馬仔&蔣仔去紅場玩,

係度教蔣仔暫波,佢係完全唔識既,暫極都暫唔過個排球網,練多d就會識既啦,蔣仔,

玩玩下有個管理員黍話唔準踢波,咁咪走去周圍去囉,行行下去到上水中心,去自由神買波褲

再去新一代買鞋,咁就冇左成$500啦,又要save slowly,順便買埋份禮物送俾人,

咁再去彩園排球場玩,玩度3點到就返屋企。


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 6 日  星期五   晴天
他媽的∼ 呆滯

點解咁多間學校都

借個場出去俾學生會考∼

得我地個間mkm冇嫁

都5g咩學校黍既?


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 6 日  星期五   晴天
超好笑∼

今日朝好涼,返學個時有d想著冷衫,但都係冇著到

今日又唔洗早會啦,ya^^上堂呀sir又講返琴日陳嘉傑同人隻揪個件事

唉!!走去聊個form5既人隻揪,俾人打左2拳姐,塊面就腫左

個form5個人勁慘,俾人地搞,還手自衛就俾人記左個小過,佢仲要升中6嫁

反而個陳嘉傑一d事都冇,真係無奈

lunch就去搵miss ng拎錄音機錄音,點知劉星搞出個大頭佛,笑死啦

我地琴日叫佢買餅空既錄音帶,點知佢買左餅洗機帶返黍,超好笑。

咁錄唔成,咁只唯有放學先錄啦,放學仲要去粉遊踢波嫁

放左學,joe ko喇喇林跑番屋企拎餅帶黍,點知佢將份要錄音既稿放左係書包

要佢再跑多次返屋企拎啦,haha當練下長跑啦hehe

咁佢返左黍啦,又唔識整部錄音機,搞左勁耐,最後仲要搵女仔幫手,

都係要搞好耐,咁我就講左開頭白先,跟住就走人,去粉遊啦,之後佢地點就唔知,

唔好衰呀,各位,唔係既話就有排煩。個時己經係4:30唯有撘273去啦

去到見到cheese佢地係度暫波,去換衫先,同佢地玩埋一堆,著住對boot

波都暫唔起,慘!!波都暫唔起仲點踢呀><"睇黍要有排練啦

好耐,係度玩monkey搶球,幾好玩下,要到5:30先有波鬥

cheese&曹栢成笑死,係個場度踩單車,俾呀sir鬧,唔準踢,超好笑

咁分組,呀sir都係叫番佢地落番場,唔係既話就唔好玩。


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 5 日  星期四   晴天
高級組自由球 疑惑

等左今日好耐啦

今日勁曬呀,曬到出汁咁

好彩自由球係放學先舉行姐^^

一放學就即刻去canteen放書包

咁住同蘇水、cheese&曹栢成係度打排球,幾好玩啦

咁住就開咪報到,唔玩排球住,睇左射罰球先

一開波係老師射先,冇咩勁

到左夏sir啦,球球拉西,拉得幾靚下,不過就係偏側左

得9分,到聰仔啦,保馬前鋒,好搞笑,好多球飛機呀最後得3分

不過曹栢成仲好笑,一開波頭5球全部炒晒,最尾一球居然俾佢射入4分

碌得佢丫,之後有個中6女仔參加,佢頭5球都係炒晒

到左last one,我地勁大聲講如果佢入左4分既話,就可以做隊長既啦haha

不過佢始終都係飛機,算啦,佢都唔識踢波既

之後到陳sir,好穏定呀佢,球球拎中心位,得10分,暫時最高分個位

到張sir啦,一開波,整球靚絶既拉西,右上死角,得5分

但係之後佢仍然堅持射死角,之後個5球又係炒晒,得5分

到最後一個啦.cheese出場,佢係度玩野,射完右腳射左腳,不過俾佢拎左10分

幾勁呀,硬係啦,話晒都係保馬最勁喎,仲勁過d老師嫁

佢要同陳sir爭冠軍,陳sir依然係好穏定咁射左個地波,得2分

cheese就拉個高波,得2分,平手啦,再射過,今次陳sir射飛機

咁大家都以為cheese會win啦,點知佢都整球飛機,人人都以為cheese唔小心

但係得我地知佢係特登射飛機既,一睇就知佢讓陳sir啦,好再到陳sir射,今次拎4分呀

cheese就好似冇咩咁,入左2分,陳sir贏左haha

cheese讓個冠軍俾呀sir,好大方呀。

然後我地就搬個龍門架出黍踢5人啦,點知張sir訂左個規則,要入左紅色邊線先可以射波

唔係既話入左都當唔入,好難踢呀,帶住個波諗住起腳啦,但係諗到要到紅線地帶先可以射,

咁就要推到紅線地帶,但次次唔係俾人擋番出黍,就係俾人偷左個波,不過又好好玩&刺激

玩到6點就同聰仔去買野飲,之後就撘車返屋企lo,好鬼熱 &累

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 5 日  星期四   晴天
決賽^^ 疑惑

AC險勝燕豪分3:3

但AC有作客入球

入決賽呀

由利物浦vs AC^^估到啦

到時一定睇硬呀


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »