等左今日好耐啦
今日勁曬呀,曬到出汁咁
好彩自由球係放學先舉行姐^^
一放學就即刻去canteen放書包
咁住同蘇水、cheese&曹栢成係度打排球,幾好玩啦
咁住就開咪報到,唔玩排球住,睇左射罰球先
一開波係老師射先,冇咩勁
到左夏sir啦,球球拉西,拉得幾靚下,不過就係偏側左
得9分,到聰仔啦,保馬前鋒,好搞笑,好多球飛機呀最後得3分
不過曹栢成仲好笑,一開波頭5球全部炒晒,最尾一球居然俾佢射入4分
碌得佢丫,之後有個中6女仔參加,佢頭5球都係炒晒
到左last one,我地勁大聲講如果佢入左4分既話,就可以做隊長既啦haha
不過佢始終都係飛機,算啦,佢都唔識踢波既
之後到陳sir,好穏定呀佢,球球拎中心位,得10分,暫時最高分個位
到張sir啦,一開波,整球靚絶既拉西,右上死角,得5分
但係之後佢仍然堅持射死角,之後個5球又係炒晒,得5分
到最後一個啦.cheese出場,佢係度玩野,射完右腳射左腳,不過俾佢拎左10分
幾勁呀,硬係啦,話晒都係保馬最勁喎,仲勁過d老師嫁
佢要同陳sir爭冠軍,陳sir依然係好穏定咁射左個地波,得2分
cheese就拉個高波,得2分,平手啦,再射過,今次陳sir射飛機
咁大家都以為cheese會win啦,點知佢都整球飛機,人人都以為cheese唔小心
但係得我地知佢係特登射飛機既,一睇就知佢讓陳sir啦,好再到陳sir射,今次拎4分呀
cheese就好似冇咩咁,入左2分,陳sir贏左haha
cheese讓個冠軍俾呀sir,好大方呀。

然後我地就搬個龍門架出黍踢5人啦,點知張sir訂左個規則,要入左紅色邊線先可以射波
唔係既話入左都當唔入,好難踢呀,帶住個波諗住起腳啦,但係諗到要到紅線地帶先可以射,
咁就要推到紅線地帶,但次次唔係俾人擋番出黍,就係俾人偷左個波,不過又好好玩&刺激
玩到6點就同聰仔去買野飲,之後就撘車返屋企lo,好鬼熱
&累

分類: 未分類 |