今朝早執晒boot同衫返學...個時落緊毛毛雨...=.-
今日俾個天玩死...落一陣又唔鬼落...

今日上art...整浮雕..我整左隻青眼白龍..haha..都ok啦整得..hehe
就黍lunch...本來地下乾晒既...冇啦啦又整個過雲雨黍..搞到地下濕晒..
藍球比賽又取消...要到下星期先打到.....
lunch個陣..miss wong係4樓巡樓..就係度同佢吹水...傾傾下冇啦啦講有關blue house個d野
又講番今年陸運會個d事....跟住又講如困曹栢成佢地走左既話...blue house就會開始唔掂既啦...
其他3社年年都有d比blue house pe勁既人升上黍..得blue house冇....慘

放學啦..又落雨...搞到冇得去粉遊踢波..咁就害到我帶晒boot同衫返黍..
又晒左個場...唉...點解要咁黍玩我地呢?跟住要做球證..但係高級組係hall睇辯論比賽..
blue house vs yellow house...最後都係blue house win...haha

本來個社際羽毛球係3點半開波..但辯論比賽遲左放..搞到我地係canteen呆居居咁企左1個鐘
今日冠軍戰係紅社vs綠社..馮布曦為紅社打第一場..起勁佢..好relax咁就炒左綠社第一個11:0
佢上場又係炒人地11:0..幾勁呀..不過都係冇補於事..其他紅社唔淨氣..另外個4場輪晒
就係得馮布曦贏個1場..輪俾綠社4:1
而藍社就vs黃社..葉嘉倫打第一個..而黃社就係蘇水....兩個都識既...但都係想葉嘉倫贏多d
because我都係藍社..haha...但最後葉嘉倫俾蘇水炒11:0...=/=
之後個4場都係幾悶下....得第5場幾好睇咁...李文龍..haha..長跑就好勁...
但係羽毛球喎...對我黍講都ok啦..我都唔識打既...但李文龍都係輪左11:9...輸得好唔抵...
藍社咁就險勝黃社局數3:2..miss wong佢地幾開心呀....
做完球證就返屋企lu..好累
下星期二就到我要打乒乓波啦..+_+
有我、何世傑同董生3個人..再加唔知邊3個女仔為低級組..
高級組本來有呀wing同斯帆..但佢地2個要會考..咁就冇左2個勁人呀

藍社高級組咁就肯定唔夠打既啦..唯有靠個3個女仔同我、董生&何世傑啦..
雖然唔算幾勁..但都應該足夠炒低級組既啦..because我地都係低級組..haha... 分類: 未分類 |