jimmysai : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
``[[* 孫文||×××*.......即使感到孤單,也早己習慣了!!
一瞬間 . . .
你如風般飄離了....
我想知...你去了哪裡?
回到我們曾去過的地方.卻找不到你..
我找得很累了 .. 淚一串串的流下 ..
回憶過去..屢屢快樂的日子. .
你還會記得我們一起的時光嗎?
我 的 資 料

暱稱: ``[[* sai||×××*
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
0828
0827
0826
0822
0818
日 誌 分 類
全部 (266)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 266
留言總數: 129
今日人氣: 2
累積人氣: 7243
RSS Feed
2005 年 5 月 4 日  星期三   晴天
^^ 疑惑

今朝早利物浦vs車路士,

踢得超激,兩隊有攻有防,不過利物浦都係贏一球

入左決賽啦,Ya!遲d就到AC vs 燕豪分啦

唔知邊對贏呢?不過都係AC贏既啦

今日個場藍球,真係...唔想再講,賽果真係令人失望

仲以為4d一定贏既啦,佢地又唔爭氣

最尾個堂入hall睇問答比賽,都唔係好好睇,

睇到想訓覺咁,不過有條2c班既白痴仔,都唔知佢係咪有痙攣既..

成日係台上扭身扭勢,成個低b仔咁,都唔知仲有咩低b仔係我地間學校tim

不過我地班都係贏左haha高振峰撘張佳鴻,簡直係無敵啦

舊年都係佢地兩個一齊,又係贏左,兩連冠呀!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 4 日  星期三   晴天
失望∼ 鬱悶

今日個藍球比賽由4d vs 4c

上半場4d仲打得幾好,完場前領先緊幾分

到左下半場,佢地好似散左咁,狂炒粉,不過4c班d人又幾勁下

個馮達仁,真係好勁,不過fuc fuc就好鬼福碌,連入幾球

咁就反超前4b...唉咁都輸

駱宏治今日冇陸,伍子樂又俾人mark實晒...唉!!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 3 日  星期二   晴天
社際∼ 無奈

今朝好熱 so冇著冷衫返學

天氣唔多好,唔洗集會呀

lunch繼續藍球比賽,4d vs 3b好睇呀

一開波3b領先緊,搞到全場好緊張,之後伍子樂就冇玩野,屈晒機

最後贏左30幾:10幾,幾勁呀

聽日就係決賽等左呢日勁耐由4d vs 4c仲好睇嫁^^

放學就去hall,等開枱打波,見到簡浩然冇帶衫hoho

miss wong話如贏左冠軍既話,今年藍社就可能拎全年總冠軍

第一場就要對姚永發><”預左大比數輸啦,點知淨係輸11:8

可能佢仲未熱身啦hehe第一場贏左紅社局數3:2

之後就對綠社,冇一個勁人第一場好輕鬆贏左,贏埋第2局

之後其他隊友輸番2局,又到我打決勝局haha又係贏左局數3:2win綠社

第三場就打黃社,見到簡浩然著住社衫,好驚要對佢,第一局vs邱永豐

輕輕鬆鬆咁贏左,到左第2局win啦,第3局簡浩然出場,不過佢vs個唔係好識打波既人

仲輕鬆咁講左11:2,本來佢係用左手,最後幾分係度玩野,用右手,都贏啦

第4局又贏左俾佢地,第5局又到我出,vs李文龍haha

佢唔係好識打,係度玩佢,長跑咁勁丫啦 贏佢11:3hehe

咁就打3場贏3場,不敗之師,女子組就輸左俾黃社一場,拎第2

我地男子就硬拎冠軍既話,女仔拎亞軍,全場總冠軍啦。

點解場場都要打3局既 之後就同曹栢成一齊返屋企。

今晚2點有利物浦vs車路士,9點訓覺,2點起身睇呀


分類: 未分類
 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 2 日  星期一   晴天
 

今朝8點半醒左..諗住起身去踢波

但係唔知點解勁累 於是繼續訓 sor呀冇去到踢波,下次一定會去番嫁!!!

咁樣一訓就訓到12點=>=起左身就等電話睇有冇得去拎衫

等下等下就到左5點,開電視睇遊戲王hehe

遊戲vs海馬,好睇呀

之後都係冇電話,可能俾人昆左

呢d野唔理住啦,聽日乒乓波,希望會贏到低級組比賽啦。


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 1 日  星期日   晴天
腳痛

今日早呀媽早就出左去...得番自己係屋企..悶∼

睇踢出我天地,好好笑,自大3人組haha,之後就去美心∼

去到就見到馬仔、蔣仔&肥仔,傑就要遲少少先,到左自由神就訂衫啦

個肥仔好鬼死煩,自己著咩碼既衫都唔知,咁就搞左半粒鐘啦,番到屋企就開電腦

申請左個msn←為左同龍哥傾計既^^之後就同聰玩左一陣,話2點踢波,但尋日踢左好耐

隻腳有少少痛,但都照去踢波啦,人齊後係彩園踢左一陣就去紅場玩,去到就暫波,

冇尋日暫得咁準啦 之後有隊垃圾隊話鬥波,今日淨係諗住玩下算啦,冇諗過鬥波,

咁就唔鬥住啦,之後就見到聰仔&駱宏治黍左..見到佢地,咁就同個班垃圾鬥波啦

佢地勁癈,但唔知點解都要同佢地踢勁耐,可能我地踢得好急啦。

之後就返屋企,cheese&聰仔先後打電話黍話聽朝早落石場踢波,

雖然隻腳好痛,但係同cheese佢地踢波好玩好多,起碼唔洗跑咁多,有cheese

頂全場^^唔洗咁辛苦 講到自己好似好渣咁=.-

之後做左一陣功課,其餘既聽日先做埋去啦hoho

聽日就去睇下有冇波衫拎先啦

隻腳巧巧巧痛呀!!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 4 月 30 日  星期六   雨天
累呀*+* 無奈

今朝早8點半起左身....諗住去踢波...點知地下濕晒...馬仔佢地唔想踢濕波..

咁就返番屋訓覺 訓到10半起左身..今日見到有太陽啦..咁就call聰去紅場玩!

個時先至係11:00,好悶∼∼∼
去到紅場冇乜人,因為d雨時落時唔落,玩死 見到個場咁空,唔玩唔得啦∼haha

咁就去練左腳啦,又練暫罰球,感覺都唔錯,起碼球球都中龍!!hehe

咁肚餓,同聰去kfc食野,勁耐冇去過kfc啦∼d野都幾好食!!!!!

係門日等住個陣,見到龍哥,佢個樣冇乜變,但係成熟左好多hoho

咁同龍哥傾左幾分鐘咁多啦,叫佢icq多d on^^佢仲問我有冇msn

既然龍哥都用msn,咁我遲d都申請番個先^^咁聰搵到位啦,冇同哥龍傾啦∼

佢話要去石湖虛唔知邊間咩去教會,咁就食野先,龍哥走左。

食完左野,同聰就去石場踢波,到左一陣,就有人賴我地兩個踢,但係對面場d人唔勁∼

開左個波冇幾耐,就俾我地禁住踢。Ya!又係我開齋先啦,踢左3,4場

入左2,3球波,簡直係個神射手呀,好岩打前鋒呀。自從升左中學後,好耐冇踢過前鋒啦∼

多數都係踢正中場***始於都係鐘意踢前鋒haha射波勁好玩,仲練左腳tim

之後馬仔佢地黍左,照踢,可能之後係紅場玩累左,冇乜力踢,輸左俾馬仔佢地hehe

之後對面場d人走晒,搵個呀叔踢,個呀叔好勁下,暫d波好準,學得到既話∼

咁就發達啦 踢到7點到就走,去佳哥樓下等佢拎塊波拍,星期2要打社際

真係唔該晒佳哥啦 咁跟住去自由神睇野,我想買個對鞋冇晒個隻色,唔制呀∼

上星期仲有既,咁唯有睇波衫同褲啦,見到有件adidas幾靚.咁搵埋馬仔佢地,

間佢地一唔一齊買番件,組一隊去踢波^^一件$85,超級平呀,又著番10號^^

可能同10號有緣啦。

返到屋企冇野個,悶,開電腦,龍哥真係on左呀 咁就問佢拎msn^^

同佢傾左幾個字,佢d成績仲係好勁

睇完鋼之鍊金術士就睇最後一強,早就睇緊最後一強嫁,好好睇

聽朝約左馬仔11:00係美心等.一齊去訂波衫。

 

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 4 月 29 日  星期五   晴天
落雨 感動

今朝早執晒boot同衫返學...個時落緊毛毛雨...=.-

今日俾個天玩死...落一陣又唔鬼落...

今日上art...整浮雕..我整左隻青眼白龍..haha..都ok啦整得..hehe

就黍lunch...本來地下乾晒既...冇啦啦又整個過雲雨黍..搞到地下濕晒..

藍球比賽又取消...要到下星期先打到.....

lunch個陣..miss wong係4樓巡樓..就係度同佢吹水...傾傾下冇啦啦講有關blue house個d野

又講番今年陸運會個d事....跟住又講如困曹栢成佢地走左既話...blue house就會開始唔掂既啦...

其他3社年年都有d比blue house pe勁既人升上黍..得blue house冇....慘

放學啦..又落雨...搞到冇得去粉遊踢波..咁就害到我帶晒boot同衫返黍..

又晒左個場...唉...點解要咁黍玩我地呢?跟住要做球證..但係高級組係hall睇辯論比賽..

blue house vs yellow house...最後都係blue house win...haha

本來個社際羽毛球係3點半開波..但辯論比賽遲左放..搞到我地係canteen呆居居咁企左1個鐘

今日冠軍戰係紅社vs綠社..馮布曦為紅社打第一場..起勁佢..好relax咁就炒左綠社第一個11:0

佢上場又係炒人地11:0..幾勁呀..不過都係冇補於事..其他紅社唔淨氣..另外個4場輪晒

就係得馮布曦贏個1場..輪俾綠社4:1

而藍社就vs黃社..葉嘉倫打第一個..而黃社就係蘇水....兩個都識既...但都係想葉嘉倫贏多d

because我都係藍社..haha...但最後葉嘉倫俾蘇水炒11:0...=/=

之後個4場都係幾悶下....得第5場幾好睇咁...李文龍..haha..長跑就好勁...

但係羽毛球喎...對我黍講都ok啦..我都唔識打既...但李文龍都係輪左11:9...輸得好唔抵...

藍社咁就險勝黃社局數3:2..miss wong佢地幾開心呀....

做完球證就返屋企lu..好累 下星期二就到我要打乒乓波啦..+_+

有我、何世傑同董生3個人..再加唔知邊3個女仔為低級組..

高級組本來有呀wing同斯帆..但佢地2個要會考..咁就冇左2個勁人呀

藍社高級組咁就肯定唔夠打既啦..唯有靠個3個女仔同我、董生&何世傑啦..

雖然唔算幾勁..但都應該足夠炒低級組既啦..because我地都係低級組..haha...


分類: 未分類
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 4 月 28 日  星期四   陰天
自由球 傷心

今日有咩特別...

係lunchtime既藍球比賽....4d又大勝啦...

伍子樂狂俾人侵犯..佢話想打人...俾人侵犯到...

放學有得睇自由球...冇參加到...同cheese,曹栢成佢地係度睇...

so ka一開始幾勁,射2球己經拎左8分...仲有4球俾佢射...最後中得個一球..得9分....

俾我地係度狂笑..........haha....渣仔呀

之後就拎左個排球去玩..冇得....文叔做特別家賓....我地唔玩排球住

就去捧文叔場...佢一開始好似好功咁..點知頭5球全部射飛機...最後一球..射中2分..haha

最後張偉樂同個form1爭冠軍...頭兩球個個係度玩射飛機...好癈呀..

到左第3球..form1個個射中入2分,而張偉樂就繼續係度玩射飛機...

個個form1拎左冠軍..張偉樂癈到佢丫...保馬第一前鋒喎...馬仔都勁過佢啦...hehe

之後曹栢成就同我講聽日一齊去幫丙練波....叫我帶衫同boot。

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 4 月 27 日  星期三   雨天
裁判 不安

今日上geog...miss又叫我參加社際乒乓波....

佢幫我寫左名先同我講=.-初時以為係跟年齡黍分組...

打完左中級組藍球後..張sir叫我地去canteen..佢同我地up裁判

今日放學係社際羽毛球比賽,要我地幫手做裁判...羽毛球d規例好鬼難搞

由其係雙打個d..d位要轉來轉去....好難分..算啦我地呢d初學者....

咁跟住要學乒乓波d規則..原來乒乓波係跟年級分姐嫁..^^

咁就可以幫藍社拎分啦..因為中3以下冇乜人識打波..haha

乒乓波d規例唔洗學啦..我都全識晒^^

但係時間唔夠..打要上堂..張sir冇講到..放學先講...

放學啦..諗起今日有得watch遊戲王....咁話今日唔得閒..叫左陳康同張sir講

sor呀..今日冇去到做球證..星期五一定會去番既...


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 4 月 26 日  星期二   晴天
乒乓波 感動

今日上is堂個時..上5樓去實驗室..

見到miss wong..佢叫我過去,係度問我識唔識打table tennis...

我就話識少少啦..點知佢叫我代藍社出賽...乒乓波喎..好耐冇打過啦...

到時都唔知識唔識打tim...要同簡浩然個咋校隊打..仲要唔同社..點打呀

不過算啦...始終都係blue house...咁就應承左啦...

今日lunch前係度落徵雨...一陣就落到地下濕晒..搞到今日個中級組藍球比賽取消...冇得睇><”

返到屋企就搵曹栢成佢地...叫埋佢地一齊去參加社際乒乓波比賽..佢話唔係好識打...算啦....

等我地一齊去玩下姐....之後佢就話搵埋周柏澄..3個人報團體..haha..明知係輸緊既...

下個星期2就開波啦....haha...


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »