jimmysai : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
``[[* 孫文||×××*.......即使感到孤單,也早己習慣了!!
一瞬間 . . .
你如風般飄離了....
我想知...你去了哪裡?
回到我們曾去過的地方.卻找不到你..
我找得很累了 .. 淚一串串的流下 ..
回憶過去..屢屢快樂的日子. .
你還會記得我們一起的時光嗎?
我 的 資 料

暱稱: ``[[* sai||×××*
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
0828
0827
0826
0822
0818
日 誌 分 類
全部 (266)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 266
留言總數: 129
今日人氣: 0
累積人氣: 7241
RSS Feed
2005 年 9 月 5 日  星期一   晴天
正式上堂

嘩.........

今日上個第1堂

悶到飛起啦

all都係多數up癈話

超冇聊

差唔多all  subject都轉晒老師

個個都唔識咁,慘

chis嘩∼老潘呀.><<.<>...>....

今朝早起身開机上網睇下野啦,見到2個女仔d短跑

wor.....,../.100米12:78/200米26:07有可能仲快過我呀= =

今個期6開始要練跑啦=.-


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 4 日  星期日   晴天
趕功\課+執房

今日睇踢出我天地,勁得佢\丫個『葉恭介』

睇完後就開始do homework啦

10篇journal>9<+8本讀書報告+24幾題數

做到3點幾馬仔打黍去踢波,岩岩好做晒10篇journal同7本讀書報告

得番個d就踢埋波先做,順便叫劉堅帶eng個part既maths

番到home有得抄wakakaka.>.....<.....

到9點幾先做晒all,relax晒

但係見到房亂到唔似房咁,咁就順便執埋去

到執完個時都成12點幾1點到


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 3 日  星期六   晴天
冇野做

今日差唔多成日都係home渡過

功課又唔想做住,雖然後日要交= +

到下晝先有波睇(愉園vs香雪晨曦)

都幾好睇啦

之後冇野做,諗起就黍又要練跑

咁5:45就自己一個去區場操下自己啦

希望體能可以keep到跑學界啦

好想跑得入22分同10名內呀←目標黍嫁(好似好貪心咁)haha

有伍永源咁fit咁就好啦←話晒學界第2喎乙組

跑到7點就番home啦,點知冇人

我又冇帶keys,好無奈,咁就自己一個周街兜啦

點知都係行番去區場跑多round,諗住跑下800要幾耐

點知第一個圈就用左1:25秒,咁就收步唔跑啦

夜晚睇完鋼鍊就訓了


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 2 日  星期五   晴天
 

今日番學都係放早

但係選班會個時,俾人屈左做財政= =無奈

不過大多數都係我屈人做多過人地屈我haha

放學冇乜野做

番到home就訓,成隻pig咁=.-


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 1 日  星期四   晴天
開學日

今日早就起左身

開左陣腦聽歌haha

7:05就出門

嘩....撘車變左旅遊車咁

勁多form1仔

好彩見到handsome&劉堅佢地

唔係都冇位坐= =

wakaka∼班主任係miss wong呀

blue house社監∼正∼

3B就haha,全form 最正既一班呀!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 8 月 31 日  星期三   晴天
last day啦 感動

今朝早#sir打過電話黍

但我個時係表哥home,so唔知佢搵我咩事喎

之後就同表哥睇龍咁威2啦,雖然都睇過,但重睇都幾好笑

rolly girl笑死

玩到4點幾就take KCR番home啦

跟住成個夜晚都係度執房間XDD

wor>.<好多rubbish呀

清左後起碼似番個房間啦,牀頭都變得乾淨左啦^%^

執到11:00就訓lo

但到等到4點先訓得著= =


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 8 月 30 日  星期二   晴天
23:02

今日長跑係暑假既最後一堂啦

李sir話操多次北區

今日個狀態都唔錯

結果跑出23:02wakakaka俾上次快左成1:20呀

練完後就去呂家融home,叫佢俾本christmas carol既story book我^^

之後日都冇野做∼勁悶喎

下晝咁就自己一個人咁周圍去行

雖然都係有d悶,但總好過係homw度吽

但唔知點解去左大埔喎= =

咁就去搵老表佢地啦

同表哥出大中行下咁啦

之後就去埋佢home過夜^^


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 8 月 28 日  星期日   晴天
 

呢幾日都好悶下,又冇乜野可以做喎

好彩之前dl左尋秦記,又叫表哥sd左蠟筆小新

成日係都度煲,尋秦睇晒,蠟筆就haha勁好笑

下晝就一個人出左去買書,買唔齊=.=

買完就番home繼續煲蠟筆


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 8 月 26 日  星期五   雨天
落雨跑北區∼正呀∼ 疑惑

今朝6點9就起左身,望落街一陣

地下乾晒,正∼點知刷完牙後,地下己經開始濕,唉∼

咁就知道一定會落雨的,咁就癈事著跑鞋,著番白飯魚跑

果然,take bus個陣就落緊雨

今日比平時遲左番,但係今日唔係好多人練跑,有成5-6個去左camp

但都要照跑北區,開始唔係好大雨,個feel都幾好

到跑番回程個轉喎= =雨越落越大,成身濕晒,不論內或外都冇一幸免

冇左伍永源個咋,跑第3,用左24:22haha比上次快左成4秒

李sir話今日落雨會比平時慢左好多,咁我唔落雨跑咪好快好多wakakaka...... .

跑完番番school拉筋走人個時諗住行路番,成身濕晒唔想撘車(一定會勁凍)

但係都行到火車站就走左入去take KCR

番到home就開机,同man’z傾左陣icq

之後勁眼訓,涼都沖就訓著左啦= =

訓到4:30就去踢波

星期2又要跑多轉北區啦haha(唔知會唔會仲快左呢?)


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 8 月 23 日  星期二   晴天
落聯和虛 疑惑

今朝一早就起左身,執鞋個d番學校練跑

今日練斜路,都唔係辛苦啦,話星期5要跑番北區wakakaka.,>,.

又要跑成幾k啦

跑完就返home訓覺

cheese打黍話去聯和虛踢波,但我唔識去(第1次去咋)

叫佢係fanling火車站既零食物語等,等左佢成4個字都唔見人

咁就靠自己行去啦,記得n年前都去過聯和虛,so都記得某d地方既

+上之前簡浩然話near禮言個度,咁就知係邊達地方啦

就到,行到10字路口先見到cheese,原來佢係我行左先到

今日冇乜人到,得我&cheese&曹栢成&bobby4個

之後有d cheese既fds到左

係度踢,唔知點解同cheese,曹栢成佢地踢,自己總係會有d怯

踢唔出水準,就連細老仔都差d扭唔過...唉∼<∼

踢到7點就同曹栢成&bobby走先

琴晚問左盧明幾出黍玩,佢話未必出到黍="=


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 27 | »