今朝一早就起左身,執鞋個d番學校練跑
今日練斜路,都唔係辛苦啦,話星期5要跑番北區wakakaka.,>,.
又要跑成幾k啦
跑完就返home訓覺
cheese打黍話去聯和虛踢波,但我唔識去(第1次去咋)
叫佢係fanling火車站既零食物語等,等左佢成4個字都唔見人
咁就靠自己行去啦,記得n年前都去過聯和虛,so都記得某d地方既
+上之前簡浩然話near禮言個度,咁就知係邊達地方啦
就到,行到10字路口先見到cheese,原來佢係我行左先到
今日冇乜人到,得我&cheese&曹栢成&bobby4個
之後有d cheese既fds到左
係度踢,唔知點解同cheese,曹栢成佢地踢,自己總係會有d怯
踢唔出水準,就連細老仔都差d扭唔過...唉∼<∼
踢到7點就同曹栢成&bobby走先
琴晚問左盧明幾出黍玩,佢話未必出到黍="= 分類: 未分類 |