jimmysai : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
``[[* 孫文||×××*.......即使感到孤單,也早己習慣了!!
一瞬間 . . .
你如風般飄離了....
我想知...你去了哪裡?
回到我們曾去過的地方.卻找不到你..
我找得很累了 .. 淚一串串的流下 ..
回憶過去..屢屢快樂的日子. .
你還會記得我們一起的時光嗎?
我 的 資 料

暱稱: ``[[* sai||×××*
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
0828
0827
0826
0822
0818
日 誌 分 類
全部 (266)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 266
留言總數: 129
今日人氣: 1
累積人氣: 7242
RSS Feed
2005 年 5 月 30 日  星期一   晴天
踢踺 疑惑

今朝起身,個頭勁暈

可能係星期6個日係紅場頂頭’除’頂到頭暉

不過係星期6之前個頭己經開始痛

今日家政係度繼續剪布,

miss hui話我手臂好黑hehe

硬係啦,個個星期6都去踢波,中午曬到咩咁,仲係踢9個鐘

唔黑至奇啦,咁鬼曬,暑假都唔知點踢 或者可能己經唔踢波lu

今日lunch踢踺

遲左成個星期先踢,見到miss leung,咁咪叫埋佢一齊lu,haha

熱到飛起,先每人踢3腳,之後就得我同呀旺2個猜

唔旺唔算猜得好好,總共踢得個255下,好少呀,咁都得第2

之後聽到陳康話可以一個人踢,佢又唔早d出聲喎,

如果係我一個踢既話,一定可以過300下嫁.\ /.不過算啦

pe教’打關斗’幾好玩玩咁,不過係咁向前碌,碌到個頭暈陀陀

上完pe本來己經放學既啦,但係要中文評估,又要上番課室,成身濕晒

放學己經係4:50,就睇遊戲王

咁就同劉堅一齊去劉星屋企睇lo,haha第2次去劉星home

遊憩vs馬尼諾,2個打得超激,就黍打贏馬尼諾既啦^^

睇完左就叫劉星玩一鋪aoc,睇佢點玩

點知睇睇下就變左我玩haha

贏左就走lu,劉星要去cut hair,順便一齊走

叫劉星cut碎去,但唔知佢肯5肯呢?

番到屋企己經7點幾lu

5g佢聽日個頭會變成點呢?

may be好好笑既啦hoho


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 29 日  星期日   晴天
眼訓 不安

今日訓到10點就起左身

睇踢出我天地,好睇呀hehe

睇到11點,仲係好支力

咁繼續訓,點幾呀媽打電話番

叫我返教堂,算啦

都好耐冇返過,咪返一次lo

點知係聖體出遊,見到陳日君^^

之前己經知,

係度遊行一個大圈,由太平開始

經北區醫院,再兜大頭嶺,兜番北區醫院,停左一陣

再行去太平對面個間安老院

咁之後就番屋企。

夜晚就開始做功課,家政剪布&電話繩

電話繩唔夠繩整,so唔鬼繡落去

做完功課己經11點幾

咁就訓覺lu。


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 28 日  星期六   晴天
踢波+藍球

今朝早馬仔call me,話出唔出去踢波

見到個天黑黑咁,hehe冒著落雨既危机,照踢hoho

去到石場,估唔到係我第1個去到先,企左一陣

馬仔&andy黍左,人齊就射波

射左幾耐,冇人黍,咁就去紅場lo

去到見到有隊同過佢地踢既人,唔勁嫁haha

坐左一陣,見到cheese佢地

佢地又遼我地鬥波,我地差一個,叫chsses幫拖

有cheese係度踢得好relax,唔洗周圍走,我&cheese打前鋒

我地兩個係前面己經玩晒,兩個猜6個,好輕鬆咁就過晒佢地

話咁快就入左幾球ya

之後cheese歸隊,同我地踢,明知唔夠踢既啦

佢地差唔多成隊都係區隊由其係8&11號,幾勁下

我今年都要入區隊呀.\ /.唔係成日踢大場就晒心机涯眼訓既啦

不過學到野,梗係同佢地踢啦,yaya我地d組織勁左少少啦

點幾就去食野,食完就去彩蒲,冇人,等埋劉堅佢地就去彩園

去到彩園玩馬騮搶球,好好玩呀,踢到差唔多就打下藍球咁

玩OUT馬仔俾我玩死左haha,渣仔呀,平時打開波都輸俾我

之後就踢波,踢到6:30就走,俾上次踢得仲耐

不過今日休息&踢波既時間差唔多,so唔係好支力

今日係石場踢波個時,左腳踩波車,冚親左左腳’塞’頭

腫左+擦傷,仲要冇流血個隻

仲有聰係彩園玩馬騮搶球個陣,笑死

明知前面有個欄杆,前腳跨過左,後腳就tick中左個杆

成個人凌空趴落地,佢仲要跌得型過人個隻,凌空個時仲要hold左一陣先跌落黍haha

腳+手都爆晒江haha,唔知佢今晚涼沖會有咩感覺呢 hoho

P.S

今日食lunch個時,冇帶$出街,諗住問andy借

但係傑話請我,真係多謝晒你呀,傑!!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 27 日  星期五   晴天
好眼訓 無奈

琴日睇波,好精神

訓得2個鐘就番學,上堂完全唔覺支力

放左學仲同曹栢成佢地玩,照舊係打排球

但冇上次咁好玩,個達地方俾人霸左黍踢踺

有手球比賽,但係睇到悶到痴筋。

唔知點解今日就開始有d支力既感覺

不過今日放12:25yaya

番到屋企食完飯就訓一陣先hoho

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 26 日  星期四   晴天
利物浦vs AC米蘭 疑惑

今朝2:30am起身,開電視睇歐冠

AC開波51秒,就得一個角球,開出後,

馬甸尼則身窩利,射個彈地波,goal入左

上半場AC踢得勁好,完場前5分鐘,基斯普梅開2度,AC領先3:0

中場休息個時,好悶冇野睇,有個台播緊醫道,咪睇下咁啦

夠鐘就轉台。

利物浦加油呀!!!真係冇令我失望,換邊後,

AC開始散啦,利物浦就禁住黍攻,7分鐘內連入左3球

第1球係隊長謝拉特頭’除’建攻,之後唔記得邊2個再黍遠射,入左

Dida好無奈,最後全場完3:3,踢加時,見到個個人都跑唔郁

最後加時都係冇波入,12碼^^

AC第1球炒飛机,利物浦入左,

第3球開始Dida d狀態番黍啦,撲出

但係杜狄克仲好運,俾佢撲出2球,利物浦win,yaya!!

咁一睇,就由2:45睇到6:00

訓得個3個鐘。咁好睇,就算唔訓都係值得^^hoho


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 25 日  星期三   晴天
睇波 疑惑

今日冇中文堂∼正呀∼haha

今日上堂勁悶,中世test,大多數都係唔係好識

有part留空埋tim,haha

呀sir冇話有map考,so冇溫過=.=

中史堂見到好多人係度轉筆,玩下先

唔識,係度學,轉10次可以講10次都跌落黍既><

返到屋企冇野做,開机玩aoc,抽難cp

好易就打得贏,睇左andy玩之後hehe

起碼勁過以前啦。打最難玩唔封牆,打左3次都唔夠打

睇黍有排練,唔洗封牆就打得最難cp

今日功課勁少,可以講冇咁禁,咁仲好

訓覺lu,2:20起身睇波

利物浦vsAC米蘭

兩隊都係咁鐘意,邊對贏都冇所謂啦hoho

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 24 日  星期二   陰天
不安

今日勁眼訓,得上maths有少少心机

其他全部都係係度daydream

除左中文堂之外,其他堂都過得幾快下

lunch落雨,唔洗做eca,yaya

上cp堂,劉堅抵死呀haha

食香口膠,俾miss ann捉到,笑死呀

仲要係last幾mins先捉haha

扣左1分姐,對佢黍講濕濕碎啦hehe

返到屋企冇野做,悶到繡電話繩,

到左5點就睇電視訓覺hehe

夜晚睇學警雄心,幾好睇下咁啦

起碼唔洗咁悶咁無聊啦

聽日hist test,書都未溫過=.-'


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 23 日  星期一   晴天
唉∼

今朝個天黑晒,返到學校就知一定唔洗早會haha

頭兩堂就要上中文,悶到痴馬筋,係到合眼訓

個兩堂難頂到佢丫,個呀sir正一係powerful face

得佢up冇我地up. \ / .

到左小息就有幾個人uncomfortable,我地話一定係上完中文堂頂唔順佢hehe

maths test好易呀,係度狂禁計算机

lunch又落雨啦hehe唔洗咁熱,但係pe堂都要上呀=.-

今日個中文說話唔夠時間講,諗住會俾佢鬧啦,點知佢咩都冇up過∼正呀∼

問我d說明手法係邊,咪話係下面,唔夠時間講咋嗎,諗住may be fail

點知呀龍話佢睇我個分數,有8分,唔知係唔係呢?係既話就好啦

pe堂考排球,同劉堅一組,佢條powerful facw,d波都唔知打到去晒邊既

考完就踢波,劉堅做龍,係度射波,haha俾我笠死呀,仲要半場射過去,勁靚呀個球

因為星期6係石場練過下笠射,so射波命中率又高左啦

ps.星期6踢波係石場踢波...

   張皓婷話見到我,佢仲話下星期6去睇我地踢波tim呀=.-唉....

        佢係度同呀旺佢地係度講我d野,劉堅仲衰,小息特登去搵handsome講tim

        正一係powerful face

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 22 日  星期日   晴天
功課∼

今日10點,開電視啦

踢出我天地yaya話葉恭介第一場比賽踢番前鋒

超勁,佢之前打後衛,依家踢番前鋒,睇穿晒d敵人後衛走法

扭過晒d後衛入埋波,勁呀。

晏晝勁多野做,由其係d功課,geog要罰抄2次eng test唉...

咁就做左半個鐘,再加埋其他個d,做左成2,3個鐘

咁一做就5點,即刻開電腦上網搵埋,平面圖,搵極都搵唔到

又要搵埋其他資料做中文口試,搵下搵下就冇左3個鐘

條電話繩仲未繡完

so冇寫到日記=.-


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 21 日  星期六   晴天
踢耐波 不安

今朝8點半醒左,比平時既星期6遲左起身啦

喇喇林著3去石場,去到石場得馬仔&andy佢地係度

冇人去踢波既 等左勁耐,終於都有一隊黍左

但係都唔係勁個d,就是是旦旦咁行黍行去,但唔知佢地個個都博晒命

到左11點,見到傑既堂兄佢地,咁就叫andy call傑出黍

第1次call傑訓緊覺,等左幾分鐘再叫馬仔打多次,傑都係訓緊

咁就問傑呀媽可唔可以叫醒佢haha

之後去71買野飲,返黍就見到傑黍左yaya

但係佢要去併音班,要點9先黍到,之後就同佢堂兄鬥波haha

輸梗既,係度學野姐,佢地仲勁,每人控2球波,都猜到我地死死下咁

勁得佢地丫,咁玩下玩下就到點幾,佢地要走lu

好想同佢地踢多d呀 佢地走左幾個字傑就黍左

係度練射波yaya射罰球又勁左啦我,起碼有90%命中率

笠射仲勁haha係度玩,andy&聰&馬仔企出左小禁區就一定俾我笠死呀

玩左一陣又同人鬥波,見到昌少,就搵埋佢一齊

同個班垃圾踢,悶到咩咁,入左佢地4球,原來昌少守龍好勁嫁^^

之後就同d成廿幾歲既人踢,唔夠踢..唉!!大我地成15歲

之後有個之前同佢地踢過波既人,都算識識佢既

佢問我地25號夜晚得唔得閒,佢話個晚佢地book左紅場,叫我地去同佢地鬥波

但係個日係星期3so去唔到,如果係星期5晚既話,就一定去得到。

咁玩玩下就由朝早9點踢到6點,踢左成9個鐘啦,但都唔算好支力下

有得玩邊會支力丫haha

聽日就有排做個中文說話啦∼

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »