今朝8點半醒左,比平時既星期6遲左起身啦
喇喇林著3去石場,去到石場得馬仔&andy佢地係度
冇人去踢波既
等左勁耐,終於都有一隊黍左
但係都唔係勁個d,就是是旦旦咁行黍行去,但唔知佢地個個都博晒命
到左11點,見到傑既堂兄佢地,咁就叫andy call傑出黍
第1次call傑訓緊覺,等左幾分鐘再叫馬仔打多次,傑都係訓緊
咁就問傑呀媽可唔可以叫醒佢haha
之後去71買野飲,返黍就見到傑黍左yaya
但係佢要去併音班,要點9先黍到,之後就同佢堂兄鬥波haha
輸梗既,係度學野姐,佢地仲勁,每人控2球波,都猜到我地死死下咁
勁得佢地丫,咁玩下玩下就到點幾,佢地要走lu
好想同佢地踢多d呀
佢地走左幾個字傑就黍左
係度練射波yaya射罰球又勁左啦我,起碼有90%命中率
笠射仲勁haha係度玩,andy&聰&馬仔企出左小禁區就一定俾我笠死呀
玩左一陣又同人鬥波,見到昌少,就搵埋佢一齊
同個班垃圾踢,悶到咩咁,入左佢地4球,原來昌少守龍好勁嫁^^
之後就同d成廿幾歲既人踢,唔夠踢..唉!!大我地成15歲
之後有個之前同佢地踢過波既人,都算識識佢既
佢問我地25號夜晚得唔得閒,佢話個晚佢地book左紅場,叫我地去同佢地鬥波
但係個日係星期3so去唔到,如果係星期5晚既話,就一定去得到。
咁玩玩下就由朝早9點踢到6點,踢左成9個鐘啦,但都唔算好支力下
有得玩邊會支力丫haha
聽日就有排做個中文說話啦∼
分類: 未分類 |