jimmysai : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
``[[* 孫文||×××*.......即使感到孤單,也早己習慣了!!
一瞬間 . . .
你如風般飄離了....
我想知...你去了哪裡?
回到我們曾去過的地方.卻找不到你..
我找得很累了 .. 淚一串串的流下 ..
回憶過去..屢屢快樂的日子. .
你還會記得我們一起的時光嗎?
我 的 資 料

暱稱: ``[[* sai||×××*
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
0828
0827
0826
0822
0818
日 誌 分 類
全部 (266)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 266
留言總數: 129
今日人氣: 9
累積人氣: 7253
RSS Feed
2005 年 6 月 26 日  星期日   雨天
ao&雨波

今日起身睇踢出我天地

幾好睇,但係後期仲好睇呀^^

屋企冇人,超爽

晏晝就去踢波,但係同馬仔佢地玩ao

遲左,又係同琴日差唔多,都係玩左成3個鐘啦

第1個就打沉soball,唔打沉既話,咁就好大獲

之後有係玩到冇乜資源,係咁起貿易車隊

狂爆激兵個d,超正

之後就去石場踢波,落緊雨,但都踢既啦

n咁耐冇試過落雨踢啦haha

d人都算差唔多啦,同我地實力相差唔大,so有得踢

第1場,馬仔勁搞笑,傳波唔夠力,俾人拎左,射入埋

成個過程不足5秒haha

之後d壯態番黍啦,用左腳係半場前少少射入左haha

之後有好多机会有得入波,但都射唔入=.-

之後有球仲好笑,人地龍門仲高過劉堅,但都俾我係細禁區

用左腳鬥一鬥,笠過左個龍門,入左啦haha

2球都係左腳hoho

之後傑有一球必入球,但撻Q,射唔入haha

之後我又係有一球單刀波,但都係唔入,平時唔會嫁,失準,唉∼

最後一場,馬仔執雞,埋埋齋,走人lu


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 6 月 25 日  星期六   雨天
aoc 疑惑

今朝去左石場踢波

但係冇乜人,射下波咁啦

之後有人話修理d網,咁就去紅場

有人鬥波,但係d人唔係好勁,so冇心机踢

係咁俾人炒,玩支力左

就番屋企,開机玩aoc,超正呀玩得

玩一場都玩左成3個鐘,但最後輸左

但都學到野yaya


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 6 月 24 日  星期五   雨天
旺角&睇戲(頭文字D) 疑惑

今日11點幾馬打問出唔出旺角

但係唔係傑佢地出唔出,咁就等埋傑佢地先算啦

之後傑就打電話黍話12:30係火車站等

咁就打俾劉堅,佢話紅雨唔肯,淆底王呀haha

係旺角,先帶馬佢地去印波3先

andy冇帶,佢話叫佢呀媽幫佢印

我地個號數係5,6,7,8,9,10型呀^^

之後就去買飛(頭文字D),本來2點有場,但傑&andy話肚餓

so買左4點個場,佢地係吉野家食野,食完先2:05

跟住就周街行,行行下唔知行左去邊=.-

入左間商場,海狗係度狂睇碟,買game

到左3點半就行去拎番波3,係中途,見到我班2,3個女仔

好彩佢地見我唔到姐,都唔知點解咁好運既,咁老遠都撞得到=.-

(假如你、我有緣的話,不論相隔多遠,都總會有机会相見)

開波啦,勁好睇,又有笑既場面,周杰倫主角,送豆腐都練到超勁既技術,勁得佢丫

d d癈柴搵佢鏈車,咪又係得個輸字,周杰倫d飄移勁得佢丫

係呢場戲,又學到句新野啦,講起都超搞笑hehe

最尾,佢老豆仲搞笑(黃秋生)係度扮暈,但周杰倫唔理

一腳踩落去佢老豆中間(擊中要害)^^

真係超好笑呀,出碟既話一定會買睇再睇呀。


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 6 月 24 日  星期五   雨天
考完試啦^^ 疑惑

今日考hist,我覺得唔算好難

但係溫得唔多,map&人物配對&排對個幾part唔係好識

其他都幾easy

放學到屋企,冇野做

但都好,起碼都唔洗再溫書啦

今次既exam,主科all都衰晒

今次exam都幾差

form3等入c班把啦=.-我都唔想呀


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 6 月 23 日  星期四   晴天
last1日啦 開心

今日考maths

傷亡慘重,中文個份卷,肯定錯到7彩

有7字頭都偷笑啦,至於另外個3份maths卷

都唔算難,都識做既,由其係英文個兩份,easy啦

係屋企,有溫書,同傑佢地玩ao^^

聽日hist,希望唔會好難啦

上下學期都要考,仲要係考晒個隻,點溫呀.\ /.

算啦,上冊唔溫啦,溫下冊算=.-

希望聽日晏晝唔好落雨啦^^


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 6 月 22 日  星期三   雨天
玩ao 疑惑

今日訓到9點起身

睇NBA,馬刺vs活塞,幾好睇

1點幾,andy話玩ao

本來3v3,soball玩玩下彈game

咁就3v2,我&馬仔&andyvs傑&死蔣

死蔣俾andy封快,搞到冇得出兵打

得傑一個頂我地3個,最後我地贏左

之後就玩第2場,soball入番黍

咁就我&傑&死蔣一teamvs馬仔&andy&soball

死蔣幫傑守home,我就攻馬仔,知道攻唔入既啦

之後傑黍埋,攻爆左馬仔,中途,死蔣唔知咩事,繼左線

得番我&傑2個,俾佢地特襲,死左好多村民

但最後都救得番,馬仔佢地就傷忙慘重

惟一淨番個d兵都死埋

得番andy&soball

俾我&傑sm,haha正呀

咁就玩左一日啦,聽日考maths,都仲未溫過

唔g點溫好,唉∼睇番d練習簿算數=.-"

希望唔會咁難啦^^


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 6 月 21 日  星期二   雨天
geog&epa

今朝冇啦啦落雨,又冇帶遮喎

見到林嘉佑,叫佢遮埋,但件3都濕左=.-

geog唔算難,不過冇乜溫過書so有d唔係好識

epa就好easy下,有部份都識晒,得mc個part比較難

放學番到屋企,開机,同andy玩ao,佢話練馬雅

同佢打左一場,輸左=.-

之後就一齊打cp,2v2難

一開波升慢左,係度涯打,差d輸,andy冇啦啦out game tim

save左,入過再玩,我係咁爆匈牙利輕騎

cpd兵俾我d匈牙利輕騎係咁斬,由輸變成贏

之後就save特騎&巨頭,衝過去剷cp

同cp玩都可以玩成2個鐘,正呀

夜晚就問盧明點整背景音樂,順便同佢傾左一陣電話,入左首歌,唉∼

之前踢波,曬到死死下咁,now博頭開始甩皮=.-"


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 6 月 20 日  星期一   晴天
中文

今日考中文

一個字都冇溫過

係學校淨係睇左幾眼自學手冊

寫作好esay,冇難度

但係閱讀,好多都唔係好識學

由其係自學手冊個part

淨係識做2,3題

算啦,好運既話都勉強合格既

聽日考geog&epa

好多野要記呀=.-仲慘過背中史呀

死都要死背熟去既啦

唔係今次exam就凍過水既啦

今晚要溫到12點,聽朝6點起身再溫過=.-


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 6 月 19 日  星期日   晴天
去自修室

今日10點起身睇電視

之後玩左場ao就去自修室

走個時死蔣打黍,話仲5黍個位就俾人沒收shit

咁喇喇林行去,去到左,個位冇左啦.\ /.

岩岩好隔離個邊有個位hoho

溫geog,但冇心机溫

到左1點就去食野

返到去溫到2點

諗住走,岩岩好劉堅先黍hehe

當佢黑仔lo,咁遲先黍

返到屋企訓左一陣

andy打黍,玩ao

我&佢一齊打3個最難cp

竟然唔夠打呀=..-

夜晚好支力so好早就訓左


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 6 月 18 日  星期六   晴天
 

今朝冇去踢波so訓到點幾先起身

開机玩,ao最難=.-

隻game5g咩事,玩起黍完全唔係最難既級數,唉∼

馬仔打電話話晏晝去踢波,去到見到佢地

冇咩人,問左handsome借aoc黍裝

夜晚冇野做,自己一個出左去周圍行

買碟睇,殺人網絡2=.-


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 27 | »