今日11點幾馬打問出唔出旺角
但係唔係傑佢地出唔出,咁就等埋傑佢地先算啦
之後傑就打電話黍話12:30係火車站等
咁就打俾劉堅,佢話紅雨唔肯,淆底王呀haha
係旺角,先帶馬佢地去印波3先
andy冇帶,佢話叫佢呀媽幫佢印
我地個號數係5,6,7,8,9,10型呀^^
之後就去買飛(頭文字D),本來2點有場,但傑&andy話肚餓
so買左4點個場,佢地係吉野家食野,食完先2:05
跟住就周街行,行行下唔知行左去邊=.-
入左間商場,海狗係度狂睇碟,買game
到左3點半就行去拎番波3,係中途,見到我班2,3個女仔
好彩佢地見我唔到姐,都唔知點解咁好運既,咁老遠都撞得到=.-
(假如你、我有緣的話,不論相隔多遠,都總會有机会相見)
開波啦,勁好睇,又有笑既場面,周杰倫主角,送豆腐都練到超勁既技術,勁得佢丫
d d癈柴搵佢鏈車,咪又係得個輸字,周杰倫d飄移勁得佢丫
係呢場戲,又學到句新野啦,講起都超搞笑hehe
最尾,佢老豆仲搞笑(黃秋生)係度扮暈,但周杰倫唔理
一腳踩落去佢老豆中間(擊中要害)^^
真係超好笑呀,出碟既話一定會買睇再睇呀。 分類: 未分類 |