今日放學番到屋企冇野做
咁就訓覺啦
2點幾馬仔phone me
3點去彩園踢波
係彩園踢到6點
見n咁耐冇番過惠州踢
咁咪番去一次lu
見到miss余,佢得仲認得我一個
佢3,4年級做我班主任
但傑&馬仔&佳哥佢地都唔係好認得呀haha
5,6年級都係做佢地班主任嫁,咁都唔認得,miss余真係冇記性啦haha
踢左陣波點知咁就中招了
個波細力一腳就踢出左去
係咁搵,about1個鐘
個堆草堆又勁多蚊,d草界到d手&腳都出晒血
咁算,番屋企bath先,之後再&傑&死蔣再夜探惠州
著晒長衫長褲番去,行入個堆草堆咩感覺都冇
點知入左去3seconds都冇,死蔣就踩中左佢個波
唉∼都冇癮既,仲諗住要搵成至少成個鐘既啦=.-
搞到番惠州之前去日本成買左個電筒,嘥左$20
不過係惠州都搵到個幾新既波既
算啦,咁就搞到1日3次bath,2次洗頭=.-haha
唉∼以後都唔再番惠州踢波啦,又勁幾蚊= =
夜晚就同傑&聰&聰fd鋤dee,玩到1點
本來諗住搵埋man’z玩(未夠人個陣)但佢冇on<+_>
傑話14/7可能會番惠州玩下(唔係踢波嫁)
去睇惠睇結業禮,到時d老師都唔知仲認唔認得我地lu=.- 分類: 未分類 |