jimmysai : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
``[[* 孫文||×××*.......即使感到孤單,也早己習慣了!!
一瞬間 . . .
你如風般飄離了....
我想知...你去了哪裡?
回到我們曾去過的地方.卻找不到你..
我找得很累了 .. 淚一串串的流下 ..
回憶過去..屢屢快樂的日子. .
你還會記得我們一起的時光嗎?
我 的 資 料

暱稱: ``[[* sai||×××*
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
0828
0827
0826
0822
0818
日 誌 分 類
全部 (266)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 266
留言總數: 129
今日人氣: 10
累積人氣: 7254
RSS Feed
2005 年 4 月 15 日  星期五   晴天
Test完啦∼ 開心

今日係最後既一日test,但我亦覺得係最難頂既一日∼

因為要test is&epa..我暫時最差既兩科..都唔知點算...

考完後,is中文卷唔算難,但係個份英文卷呢!!!唔知點好...

俾我有>40分就係度偷笑啦...第一park...90%唔識..其他都係唔識做

得mc同揀pH值個度先識...其他90%漏空晒,之後就test epa,都識做既=,-

打鐘啦..仲於都頂完一個星期既test..好驚派卷呀..唔知test得好唔好呢?

返度屋企就開電腦..都唔鬼知個icq搞乜叉,又叫我down05,個04又冇得用..05又成日輕喎∼

咁癈鬼時on啦..玩左一陣,曹百成打電話黍,問3落唔落石場踢波...我呀??就梗係去啦

對鞋爛左..落到樓一順便去買對鞋就去石場,遲到左..但曹百成仲未黍...佢等埋個傻仔soka先..

見到cheese、簡浩然同周栢澄戇戇居居咁坐係度睇呀伯踢波,我睇左一陣...

有個呀伯射d波超靚...下下都死角同苙死..人齊啦..就同人鬥波.點知唔洗5分鐘...

就輸波..冇人跟隊咁咪繼續踢lo..點知又係唔洗5分鐘,又俾人入多粒.之後有人跟左隊...

咁咪等lo..頭個3,4場輸波...要到臨走前個兩場先贏波..踢到7點咁就返屋企啦..

之後都係down番icq05算..唔係冇得玩...

夜晚馬仔又打電話黍話聽日踢唔踢波=.-

咁咪叫佢搵人聽朝9點落石場踢lo..要同番上次個d呀伯鬥波

咁都係咁啦..跟住就寫日記啦!!!

又係咁啦...聽朝9點石場見啦∼

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 4 月 14 日  星期四   晴天
弊∼ 鬱悶

今起身覺得有d凍..搵返件冬季既校服著先..

著住上冬下夏既校服返學∼

返到學校門口...睇手冊...點知俾個Miss Ma捉左..

話我做咩唔著白色領既底衫...咁就俾人記名,仲要校服重複檢~

正一係p佢個k啦..其他老師都唔鬼理埋呢d野..得佢個死“酵”婆先會捉~食屎啦..

咁跟住就早會..然後就返班房test啦,今日淨係test中史一科.所以放9:30^^

返到屋企就要開始溫is&epa..弊啦..張is vorb紙唔見左..今次死火啦..咁就係notes搵番有關

vorb既生字。

epa好鬼多野背..背唔熟呀..死啦∼

聽日唔鬼知點算好...就博一次啦..睇下出到個d問題識定唔識啦..算。


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 4 月 13 日  星期三   雨天
下雨天∼ 愉快

今日朝返到學校...

冇野做..企係canteen度吹水,之後就上班房test..

今日科maths..俾miss leung陰中左啦><"

放學又係度落雨..今日醒左..有帶遮..

唔洗做落湯雞..haha

呢幾日都係搭車返home...費時行路.


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 4 月 12 日  星期二   晴天
好得閒∼

雖然今日係test day...

但係聽日淨係test中文listen&數學∼

兩樣都係冇乜野溫既~

今日test中文閱讀同eng comp..尋晚以為係test中文write so冇溫書..

今朝返學...佢地話係test閱..拿拿林拎本書出黍seesee..但係得返1,2個字

都唔可以溫得d咩..咁索性淨係溫詞解..讀本唔理算~

今日成日都係冇野做..未試過係中學test個時咁鬼得閒既^^


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 4 月 11 日  星期一   晴天
測驗第一天~ 傷心

今朝早諗住5點半起身..

點知俾睡魔誘惑 ...搞到6點先起左身溫geog...

返到學校見到個個都拎住geog既eng 筆記背..

而我就同佢地傾下計..冇乜睇過...

到test啦...geog中文都算ok la..點知到eng就....

屎左啦...俾miss昆左...佢話溫多d landslides就應該會pass..

點知landslides個個chap淨係出左2題..仲要先係得6分咋

其他就靠記憶..係咁作番出黍=.-

第2堂就test hist...開頭個d都算幾易...

以為會幾易下..點知到左問答題..

係咁問拿破崙d野...唔係好識答...就係度作故仔..

希望個黃浩明都會俾下分啦

咁test都11:15就放學..返到home睇電視...

到左食飯俾呀媽發現左耳仔既事...

以為會俾佢丙柒啦..點知佢淨係係度哦左幾句~

就冇再哦..可能係之前個時成日同佢開波既事啦..

再冇咁長氣丙啦...好意外呀

咁就好lu..以後係home唔洗再係度將耳仔遮來遮去啦...

成個人都鬆晒

因為聽日淨係test中文聆聽同eng comp so唔溫書啦..

跟住就訓覺一直到5點...睇遊戲王啦..hehe

到左夜晚好悶..d電視劇越黍越無聊...又冇乜野做...

救命呀!!!好悶呀....

跟住開機寫日記←唯一可以解悶既方法∼^^


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 4 月 10 日  星期日   晴天
訓覺天∼ 不安

今朝早7點幾起左身~諗住返教堂...

但諗起尋晚返左...so唔理..繼續訓 ~

到左九點幾.....呀媽打電話返..叫我返番教堂..

但都係好眼訓...都係唔返啦...仍然係度訓覺..

因為尋晚好夜先訓 ..之後就一直訓到1點先起身∼

起左身之後都係諗唔到有咩好做.....又唔想溫書住=.-"

係度呆左幾粒鐘..又再訓過...6點先醒..

到左夜晚都係食飯、沖涼同睇電視....但諗諗下都係唔睇咁多電視la..

聽日就要test啦..so入房study la..

係度溫history&geog..都要好勤力先得啦...

玩左咁耐..咁遲先溫書..都唔知第一日會考出咩成績黍....

都係聽朝5點半早d起身溫書...希望會背得熟d內容啦...

訓覺了

努力呀!!!各位好朋友∼


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 4 月 9 日  星期六   晴天
踢波!!! 驚訝

今朝早7點幾就醒左..咁咪順便起身電電腦玩一陣..

玩左一粒鐘到又再訓過 ...之後一直訓到12點..開電視睇..

馬仔打電話黍話2點踢波~~

之後就打電話搵Chung..但打極都搵佢唔到..

都5g佢係咪出左去溝女..haha

去到彩園...得馬仔一個坐係度..其他人都未到...

踢左一陣就俾d管理員趕...咁咪走去彩蒲lo.

之後就跟隊...到我地踢第一場就炒人.

之後就狂炒~由4點一直踢到6點....一場都冇輸過..

我都入左成10粒波到..唉!!!真係發覺彩蒲d人越黍越癈...

個底褲話我唔識用左腳..食屎啦佢..

唔夠踢就係度學狗“肺” 又要越黍越癈喎..

依家真係覺得係彩蒲踢波越黍越冇癮...

之後又見到呀熊...佢又好似渣左啦.....

睇住黍..底褲我下次再同你踢個陣...

一定會用左腳射入你個龍..

番到home就沖涼..沖完之後覺得右腳趾尾痛...

禁佢幾下好痛...原來係之前踢波屈親左..咁唔理佢痛啦

之後就去教堂...追思彌撒....特登為教宗開既~

番到home就睇泰山..之後就睇鋼之煉金術士..

然後就寫日記...今日書都冇溫過=;-"

慘啦..聽日就有排我煲啦*∼*

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 4 月 9 日  星期六   晴天
不改父業!!

 有個衙門差役,發了財,請了個先生來教他的兒

子讀書,希望能改換門楣。但他的兒子對父親的職

非常熟悉,難於改行。

 一天,差役的哥哥手搖一把羽毛扇走來。先生見

了,便出了一幅對聯叫學生對。

 先生出上聯:大伯手中搖羽扇。

 學生對下聯:家君頭上戴鵝毛。

 先生另出一個六字對:讀書作文臨帖。

 學生對:傳呈放告排衙。

 先生又出一個五字對:讀書宜朗誦。

 學生對:喝道要高聲。

 先生再出一個四字對:七篇古文。

 學生對:四十大板。

 先生氣起來說:打胡說。

 學生馬上接口:往下站。

 先生說:放屁。

 學生說:退堂。

 先生無可奈何︰「哼!」

 學生精神抖擻︰「喝!」


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 4 月 8 日  星期五   晴天
告別教宗∼

教宗己雖然去世左幾日..

但佢既樣子仍然留在各教徒腦海中...

今日既“送別教宗”雖然係冇咩好睇...

但都特登去睇現場直播....因為我都係教徒之一

雖然佢唔係人世..但係天堂可以與主同在...

係天堂享福....總比係人世間好得多~

再見吧!!!教宗


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 4 月 8 日  星期五   晴天
家嘈屋弊!! 呆滯

今日係學校都冇咩特別....

都係咁樣過...不過又俾呀sir叫要去cut hair~

都唔鬼知點解佢會咁鬼長氣既...

其他人唔見佢叫要去cut hair..偏係叫我既喎...

返到屋企就開電視....睇送別教宗...之後就訓覺

到左夜晚...又係係度睇電視.又唔想溫書..又心機..

之後就俾呀媽丙...咩都係度丙一餐..但我連咩事都唔鬼知...

日日都係咁..之後咪同佢係度嘈lo..日日都係既啦..

變左一個既慣常既生活習慣..都唔鬼知佢鬧極都唔會累既..

仲越鬧越精神咁...唔會厭既...搞到大家好似個仇人咁..

不過都慣左lu...之後有咩事都唔鬼會搵佢..

就算佢問咩都唔鬼答佢...煩鬼到痴線


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »