jimmysai : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
``[[* 孫文||×××*.......即使感到孤單,也早己習慣了!!
一瞬間 . . .
你如風般飄離了....
我想知...你去了哪裡?
回到我們曾去過的地方.卻找不到你..
我找得很累了 .. 淚一串串的流下 ..
回憶過去..屢屢快樂的日子. .
你還會記得我們一起的時光嗎?
我 的 資 料

暱稱: ``[[* sai||×××*
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
0828
0827
0826
0822
0818
日 誌 分 類
全部 (266)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 266
留言總數: 129
今日人氣: 0
累積人氣: 7265
RSS Feed
2005 年 10 月 17 日  星期一   晴天
區隊

今日lunch既班際跳大繩

haha雖然唔係我數番我個班

但都知佢地一定好掂既啦(成日放學都係度練)

但跳出黍個次數好嚇人,竟然係216下-破晒學校記錄

當然係拎冠軍啦

放學後既個社際羽毛球比賽就做到傻晒

係度做視線員,但都要搞到6:30先番屋企

馮溥曦比上年渣左好多呀haha

藍社就輪到牙媽都就唔認得啦= =

番到屋企就喇喇林換衫,跑去陽光買對pat先

之後就跑去區場.去到曹百成個咋都未見人

早知就唔洗跑得咁辛苦啦

今次好d,自由組隊,我地就梗係搵番同校個d一組啦

踢第一場,昌少唔知發生咩事,俾人入左波

個時開波20seconds都唔知有冇= =一腳波都冇掂過shit∼

等左成半粒鐘多先等到第2場,點知踢左5mins都冇就話要收波

同幾個鳳一幾個跑左場,佢地個隊長幾勁下,仲有幾個後衛

睇黍星期4同鳳一踢fdly想贏都好難啦

至於區隊入選機會越來越渺汒啦


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 16 日  星期日   晴天
訓覺

今日成日都冇出過去

係屋企係咁訓覺,越訓越眼訓

但都唔理,照訓

係10點醒左一陣,之後就繼續訓

一直訓到4點幾先起身

跟住去問劉堅拎本geog書做工作紙

搞到6點先開始做,一直做到8點幾先做完

之後就唔知有咩搞,搞搞下就到左11點

就去訓覺啦


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 15 日  星期六   晴天
選區隊 感動

今朝一早就同劉堅出左去玩

玩到11:00就去彩園搵馬仔佢地

之後就番左惠州一陣踢波

個波始終都係咁易飛機(完全就晒力黍踢)

玩到點幾就去食野,盧明打左電話俾馬仔

haha佢肯出黍啦,琴日call佢話未必出

食完野之後就陪馬仔去買pat,跟住就番番惠州玩&搵盧明

人齊就去彩園踢,玩到5點幾馬仔佢地就話番屋企

咁就同盧明&聰&佳哥去彩蒲跟隊

d人仍然係咁癈,踢到7點就去區場

唉∼去到區場踢得個一場波,仲要掂得個一兩腳波,無奈

今年入區隊既機會都好渺汒了,希望會有奇蹟出現啦

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 14 日  星期五   晴天
踢波

今日番學就等快d放學

由於前日cheese同陳誌健係度嘈...

話就快比賽,叫陳誌健係學校book場練波

嘈到cheese差d想退出足球隊= =

之後cheese都係成功左

有得踢波啦,都係全靠cheese

咁放學就同張sir&陳sir佢地係度練啦

謝燕沖打龍都ok啦,接波都接得幾實

但係地波個d就差d啦

同cheese佢地踢仍然都好怯場

唔夠膽去扭波過人個d= =唉∼


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 13 日  星期四   晴天
疑惑

今日都冇乜野特別

淨係早會個時宣佈話中1級要跳大繩

聽到就呆左一陣,事先都冇講定

突然就黍跳大繩

lunch搞到食野個時要食得勁快

差d連地理書都冇拎到

好彩見到handsome,叫佢拎本書俾林嘉

放學個時去搵cheese,佢又話係聽日放學先有波練

搞到今日拎左d衫番黍,咁算啦

之後就去拎排球玩,好耐冇玩過啦

始於都係同cheese&曹百成佢地好玩d

打打下就變左踢波,又頂頭鎚,好玩呀

玩到5點就番屋企lu,夜晚又要同馮寶寶烋電話「燭」啦

do va project- -


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 12 日  星期三   晴天
甲組vs乙組 疑惑

今日番學就係度等放學

有得去粉遊踢波^^

朝早個幾堂超攰,搞到唔係幾想上咁

但都唔容易咁先涯過左

等到放學,去canteen等曹百成

之後陳誌健就叫我順便take his car

咁就去番canteen搵下曹白成啦

但都等唔到佢地,咁就同候鎮靈一齊同呀sir去先

之後等到人齊就開波,haha實力一面倒

俾我地甲組禁住黍踢,我入左2球(1球右腳,1球左腳)

cheese又入一求,李俊龍又有1球,張軍耀又有入波

之後個 龍門同後徫有誤會,俾人執左雞,俾乙組入番一球

但都贏5:1(本來係唔俾目組破蛋嫁)

踢完後就同cheese&聰仔一齊行路走


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 11 日  星期二   晴天
 

今日放假,都冇咩特別

都係咁過法-訓覺

訓到3點幾就同劉堅去網吧玩

玩巨商,去打盜墓者拎崔家葯丸

係咁打.玩到6:30就番屋企,

做功課,搞左好耐先做晒

跟住就背書eng redactation


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 10 日  星期一   晴天
青苗 疑惑

今日係學校好似好快咁就過左

上pe堂,教羽毛球,完全唔識打

馮溥曦玩晒(青年軍)勁得佢丫

放左學就留係學校玩

見到林金鋒(佳哥牙哥)開乒乓波枱

咁就行入体育室去拎塊拍出黍玩啦

真係好耐冇打過啦,基本埋都唔係好識

睇黍都要練番下,1月就學界

玩到5:30就番home

執野就去區場,勁多人去選

成70個人爭個24個位

睇黍入到既機會都微之又微

不過都要全力去爭,最好就係希望入到啦


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 9 日  星期日   晴天
 

今日成日都係屋企訓覺(除左睇踢出我天地)

一直訓到1點先起身,之後就玩巨商

玩到4點到又再訓過

到左6,7點就做功課

好多,做左好耐先做完

之後就訓覺

好無聊咁就過左1日


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 8 日  星期六   晴天
笑死 開心

今朝早起身番學練跑,係度留力,冇全力練

練完就同曹白成佢去華明踢波,去到見到cheese&soka

之後就係度同佢地踢,踢到1點到就走

番到屋企就開机玩,2點幾又去彩園踢

係度玩野(同班細路)

之後有個細路係度問佳哥一個好好笑既問題

搞到佳哥係度狂笑(個細路問佳哥話我似唔似harry potter= +")

搞到我都係度笑埋一份,係小5打排球個時就己經俾東華d人係咁講haha


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 27 | »