今日lunch既班際跳大繩
haha雖然唔係我數番我個班
但都知佢地一定好掂既啦(成日放學都係度練)
但跳出黍個次數好嚇人,竟然係216下-破晒學校記錄
當然係拎冠軍啦
放學後既個社際羽毛球比賽就做到傻晒
係度做視線員,但都要搞到6:30先番屋企
馮溥曦比上年渣左好多呀haha
藍社就輪到牙媽都就唔認得啦= =
番到屋企就喇喇林換衫,跑去陽光買對pat先
之後就跑去區場.去到曹百成個咋都未見人
早知就唔洗跑得咁辛苦啦
今次好d,自由組隊,我地就梗係搵番同校個d一組啦
踢第一場,昌少唔知發生咩事,俾人入左波
個時開波20seconds都唔知有冇= =一腳波都冇掂過shit∼
等左成半粒鐘多先等到第2場,點知踢左5mins都冇就話要收波
同幾個鳳一幾個跑左場,佢地個隊長幾勁下,仲有幾個後衛
睇黍星期4同鳳一踢fdly想贏都好難啦
至於區隊入選機會越來越渺汒啦
分類: 未分類 |