jimmysai : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
``[[* 孫文||×××*.......即使感到孤單,也早己習慣了!!
一瞬間 . . .
你如風般飄離了....
我想知...你去了哪裡?
回到我們曾去過的地方.卻找不到你..
我找得很累了 .. 淚一串串的流下 ..
回憶過去..屢屢快樂的日子. .
你還會記得我們一起的時光嗎?
我 的 資 料

暱稱: ``[[* sai||×××*
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最 新 日 誌
0828
0827
0826
0822
0818
日 誌 分 類
全部 (266)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 266
留言總數: 129
今日人氣: 5
累積人氣: 7261
RSS Feed
2005 年 11 月 5 日  星期六   晴天
大棠

今朝早6:45起左身

之後係度整d野,搞到7:30先走人

牙sir話7:45要係學校等,好趕牙

咁就衝去火車站,之後就跑番去,未跑前先做左熱身先= =

好彩趕得切,番到去仲有大把人遲過我....

早知就唔洗跑得咁慘苦啦,搞到隻腳軟晒咁∼

今日跑隻路wakaka,因為上個星期係UT

+上UT前個星期冇練過,隻腳仲要軟住黍跑,超辛苦

尤其係上緊斜個時,曬到飛街,但係個時有曹百成&葉嘉倫&楊嘉華一齊慢慢行

係度吹下水先唔洗死...幾經辛苦先跑完

個時間唔知點解一次比一次慢,今次跑25:03

到比賽個時千其唔好同今日咁熱牙= =


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 11 月 4 日  星期五   晴天
 

haha

終於都test完啦

成個人都鬆晒

但係到派卷個時

就.....xyz啦


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 11 月 3 日  星期四   晴天
 

test

就test完啦

加油!!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 11 月 2 日  星期三   晴天
 

test.........

溫書........


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 11 月 1 日  星期二   晴天
 

test∼

study.....study......


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 31 日  星期一   晴天
 

test緊

溫書啦∼- -


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 30 日  星期日   晴天
 

test啦

溫書∼唔寫日記住


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 29 日  星期六   晴天
 

test黍啦= =

so唔寫咁多野先

各位+oil牙^^


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 23 日  星期日   晴天
馬錦明vs慈航智林

今日一早就起左身,have breadfast

之後就行去KCR對面take minibus

去到古洞竟然係我最遲haha

之後就做熱身,之後就睇住基新對大光

到我地啦.....

開波-唔夠2mins就俾人入左

都唔知d後衛係到搞d乜,係度遊魂

咁就係咁追啦,但人地始終都係上屆亞軍

上半場輸緊0:1

到下半場,起碼踢得好過上半場

但始終都把握唔到机會,最後一球

個波係曹百成個度,落底出波

落到cheese個度,以為佢會大腳抽入既啦

點知聰仔特然企左係cheese面前

搞到cheese冇射到個波

最後俾人解埋圍,咁就輸左0:1

cheese話齋,本來可以唔洗輸,仲可以贏既tim,唉∼

學多cheese話齋,呢d野唔好理住

黍緊個UT先最重要^^HaHa


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 22 日  星期六   晴天
區隊

今朝冇番到學校練跑(隻腳痛+上聽日要比賽)

唔想揨到咁攰,咁就訓到12點到先起身

開机玩,玩到4點就同馬仔佢地出去輕輕鬆鬆踢下波咁

去到就見到佢地同人鬥緊波

d人勁渣,淨係佳哥一個都可以扭3個

之後就係度吹水

到左7點就去區場,途中見到肥臏

都係分組鬥波,到左8點半

講邊d人入到,我地個個都冇(預左)

曹百成入得番(個呀sir識佢,特登俾佢入)好得佢丫


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 27 | »