今朝早6:45起左身
之後係度整d野,搞到7:30先走人
牙sir話7:45要係學校等,好趕牙
咁就衝去火車站,之後就跑番去,未跑前先做左熱身先= =
好彩趕得切,番到去仲有大把人遲過我....
早知就唔洗跑得咁慘苦啦,搞到隻腳軟晒咁∼
今日跑隻路wakaka,因為上個星期係UT
+上UT前個星期冇練過,隻腳仲要軟住黍跑,超辛苦
尤其係上緊斜個時,曬到飛街,但係個時有曹百成&葉嘉倫&楊嘉華一齊慢慢行
係度吹下水先唔洗死...幾經辛苦先跑完
個時間唔知點解一次比一次慢,今次跑25:03
到比賽個時千其唔好同今日咁熱牙= =
分類: 未分類 |