今日番學下晝唔洗上課
搞咩學會招募,不過都好
同馮宝宝&soka係度周圍行
去家政室拎埋飲
之後就要給印,save夠就去番家政室
搵miss hau齊齊加入家政學會
有埋食又有埋飲∼正呀^^
今日上堂都冇乜野做
好似好快咁就過左一日
放學又唔想番屋企住
咁岩牙旺佢地又留低係school跳大繩
走過去同佢地跳埋一份
明知自己唔係好識跳
不過都算,起碼有埋玩
龍哥跳繩超勁,不過佢又冇參加班際大繩比賽喎= =
今日上課唔覺得悶
差唔多堂堂d老師都會吹水
尤其係bio
黃sir講d野講得勁好笑
琴日做完体適能,今日番學超攰
上堂完全冇心机听書
lunchtime就好唔得閒
食完野後就要去開會(eca)
放學冇去練跑,之後就番屋企訓覺
今日∼唉....
上pe要體適能,張sir之前又唔通知下
搞到周身骨痛黍做
好唔容易咁先捱完2堂
lunch就同牙旺、陳康&kinin玩飞行棋
玩到1點就要去開会
好無聊咁就過左1日
今朝起身,全身勁痛(琴日跑波撻左幾次,次次都攞命既)
今日係屋企都係冇乜野做,開机玩
但部机又唔知咩事,開唔到
諗住去轉李寧嫁嗎= =
下晝又勁焗,搞到熱到死死咁
好彩落左場大雨,涼番少少
听日又要番學啦.........= ="
今日雖然係國慶,但係成日都好無聊
牙媽同細妹一朝早就唔知去邊
得番一個人係屋企,好悶
開机玩,但又唔知發生左咩事
搞到要重裝window,玩左陣巨商就出去踢波
好耐冇踢過啦(2個星期)
唔係咁識扭波tim
睇黍要cheese佢地踢多d
第1場:23/10 10:30 馬錦明vs慈航智林(大埔)- 古洞
第2場:19/11 11:30 馬錦明vs基新(粉嶺)- 廣福公園 彷真草足球場(大埔)
第3場: 3/12 11:30 馬錦明vs大光(大埔)- 曾大屋人造草足球場
由於琴日本listening book既問題
搞到好慘,放學去買唔到
今日超驚,拎左本form2既listening頂當
做緊個時勁勁勁...............驚= =由其係miss tam係度行黍行去
勁辛苦先涯得2堂,最終都冇事∼好開心
geog堂分組討論,粟米勁好笑講得
放學就去問張sir拎nike 10 km報名表>$<
係學校填埋去,搞到4:30先走
呢幾日都係度落雨
都唔知係好事定係壞事
好既就係唔洗早會
唔好既就係冇得玩,搞到今日放學冇得練跑
搞到d體能差晒(24/9)第1次去大棠練跑
好好好差,跑左成24:50(上年23:08)>(<
今日係學校都冇咩事發生
so冇野好寫