jimmysai : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
``[[* 孫文||×××*.......即使感到孤單,也早己習慣了!!
一瞬間 . . .
你如風般飄離了....
我想知...你去了哪裡?
回到我們曾去過的地方.卻找不到你..
我找得很累了 .. 淚一串串的流下 ..
回憶過去..屢屢快樂的日子. .
你還會記得我們一起的時光嗎?
我 的 資 料

暱稱: ``[[* sai||×××*
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
0828
0827
0826
0822
0818
日 誌 分 類
全部 (266)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 266
留言總數: 129
今日人氣: 6
累積人氣: 7262
RSS Feed
2005 年 10 月 7 日  星期五   晴天
學會招募日

今日番學下晝唔洗上課

搞咩學會招募,不過都好

同馮宝宝&soka係度周圍行

去家政室拎埋飲

之後就要給印,save夠就去番家政室

搵miss hau齊齊加入家政學會

有埋食又有埋飲∼正呀^^


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 6 日  星期四   晴天
跳大繩

今日上堂都冇乜野做

好似好快咁就過左一日

放學又唔想番屋企住

咁岩牙旺佢地又留低係school跳大繩

走過去同佢地跳埋一份

明知自己唔係好識跳

不過都算,起碼有埋玩

龍哥跳繩超勁,不過佢又冇參加班際大繩比賽喎= =


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 5 日  星期三   晴天
吹水堂

今日上課唔覺得悶

差唔多堂堂d老師都會吹水

尤其係bio

黃sir講d野講得勁好笑


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 4 日  星期二   晴天
 

琴日做完体適能,今日番學超攰

上堂完全冇心机听書

lunchtime就好唔得閒

食完野後就要去開會(eca)

放學冇去練跑,之後就番屋企訓覺


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 3 日  星期一   晴天
 

今日∼唉....

上pe要體適能,張sir之前又唔通知下

搞到周身骨痛黍做

好唔容易咁先捱完2堂

lunch就同牙旺、陳康&kinin玩飞行棋

玩到1點就要去開会

好無聊咁就過左1日


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 2 日  星期日   晴天
周身骨痛

今朝起身,全身勁痛(琴日跑波撻左幾次,次次都攞命既)

今日係屋企都係冇乜野做,開机玩

但部机又唔知咩事,開唔到

諗住去轉李寧嫁嗎= =

下晝又勁焗,搞到熱到死死咁

好彩落左場大雨,涼番少少

听日又要番學啦.........= ="


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 1 日  星期六   晴天
踢波

今日雖然係國慶,但係成日都好無聊

牙媽同細妹一朝早就唔知去邊

得番一個人係屋企,好悶

開机玩,但又唔知發生左咩事

搞到要重裝window,玩左陣巨商就出去踢波

好耐冇踢過啦(2個星期)

唔係咁識扭波tim

睇黍要cheese佢地踢多d


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 30 日  星期五   晴天
學界足球分組賽

第1場:23/10 10:30  馬錦明vs慈航智林(大埔)- 古洞

第2場:19/11 11:30  馬錦明vs基新(粉嶺)- 廣福公園  彷真草足球場(大埔)

第3場:  3/12 11:30  馬錦明vs大光(大埔)- 曾大屋人造草足球場


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 29 日  星期四   晴天
lucky

由於琴日本listening book既問題

搞到好慘,放學去買唔到

今日超驚,拎左本form2既listening頂當

做緊個時勁勁勁...............驚= =由其係miss tam係度行黍行去

勁辛苦先涯得2堂,最終都冇事∼好開心

geog堂分組討論,粟米勁好笑講得

放學就去問張sir拎nike 10 km報名表>$<

係學校填埋去,搞到4:30先走


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 27 日  星期二   雨天
落雨天,真難受 感動

呢幾日都係度落雨

都唔知係好事定係壞事

好既就係唔洗早會

唔好既就係冇得玩,搞到今日放學冇得練跑

搞到d體能差晒(24/9)第1次去大棠練跑

好好好差,跑左成24:50(上年23:08)>(<

今日係學校都冇咩事發生

so冇野好寫


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 27 | »