每日一日記~事事也記起~_~
此日記係由3月7日開始既@@大日子來嫁
jims
暱稱: Jims
性別: 男
國家: 香港
« June 2029 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
2006-09-03
沙灘記~
2006-08-09
今天過得不錯^^很滿意...
共嗚(for my fd_
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 13
今日人氣: 39
累積人氣: 839
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 3 日  星期日   晴天


2006-09-03 分類: 未分類

今日十一點幾啦,,,coolman打左黎俾我,,叫左我起身,,,跟住大約1點左右我到左地鐵站@@同埋老婆阿妹曾生同阿康去唱K(仲有coolman = =:"::)∼∼∼~去到唱唱唱唱唱唱唱,,,唱到5點幾就cut左啦)!!!!!!!!!跟住我地都唔知去邊度好,,,,咁岩果陣阿瑞打黎俾我~佢都係旺角,,跟住我地係度諗去邊度好啦.....諗來諗去都好頭痛,,之後決定去打桌球丫@@@@!!!我立即打俾nicknick~因為佢之前同我講過佢有興趣玩~@@跟住去到打,,,打到8黠幾啦,,,去左食火鍋,,!!!!6十幾蚊一個人,,不過d野就,,,不過咁既價係食D咁既野的了= =食完之後call左架的士送老婆同阿妹番屋企,,,我同阿瑞就行番去我住果邊,,一路行一路吹水!@@!!!番到屋企就睇埋問阿康借果幾本漫畫啦∼!!!!!好快就睇哂= =!!!!!!!

講起今日打緊桌球果陣開sir打俾我!!!!同我講果d野搞掟哂,,唔洗入機場了,,,我心諗:梗係唔洗入啦呱,,,唉,不過做野係咁嫁啦,,我都知有時星期日係要入既,,,不過昨日果單野係公司果邊d人出錯,我都渡番份野番公司的了∼估唔到今日都係要開sir入機場搞掟佢,,真係吹脹∼∼∼∼∼

今日同老婆仔獨處既時間真係唔係咁多囉= =不過下星期一定同老婆黎個二人世界先^^kakakakakaka

好掛住你丫老婆大人><



2006 年 8 月 27 日  星期日   晴天


沙灘記~ 熱情 分類: 未分類

今日去左沙灘遊水丫!!!!!!

 今日一朝早俾COOLMAN個電話叫醒左∼大約10點幾啦∼跟住我就起身∼沖涼∼點知,,一沖完行過去電腦開歌仔聽果陣,,有人按門鐘@@!!!原來係COOLMAN= =跟住梗係等我換埋衫再執D野啦∼!!差唔多12點果落得樓了∼COOLMAN叫我渣∼我就渣去按老婆同阿妹(佢條女)∼去到等左陣∼就見到老婆佢地黎啦^^跟住因為我地都未食野,,就去左停車對面果間野度食= =""'食完就去清水灣了∼!!!!去之前我問左COOLMAN要幾耐先到,,佢話半個幾鐘~~我心諗正丫~岩哂我訓覺~_-

去到清水灣,,點知無車位停轉左幾個圈,,,,,熱到死,,跟住無計,,我地轉去銀線灣度啦~!!!點知果度有位@@不過我唔鍾意果度的,,因為要行好長樓梯落去沙灘,,好鬼煩,,激到就死!!!!!!!去到老婆佢地去換衫,,我同COOLMAN就整吹艇~吹左一個沙灘波~!!!不過有去過都會知道...呢個沙灘出名,,【沙粗石多場細少~去到一定叫哂屌】~!沙灘波變海上打球= =不過架艇幾好玩!^^可惜一開始我地都唔知玩,,,架野只係識打轉= ="""後來變左浮床咁= =哈哈!!仲玩左老婆佢地好多次TIM @@  KAKAKA !!!! 跟住我推COOLMAN佢地出去海,,今次勁丫,,佢地出到浮台果邊,,我同老婆見到都話無奈,,,因為佢地推唔到我地咁遠>_<!!!!!跟住等左好耐佢地先番黎啦...果陣佢地上哂去石果度坐(好近海)COOLMAN就執起佢果個【高科技產品】煮面食~~~佢同老婆玩多陣都上去,,因為佢巳經煮@@VV呵呵,,,我食完,,佢地再煮佢地果d....我係度望住個海,,,心諗咁快上黎悶左d ja!!就落番沙灘~~帶住架艇出番海!!!!我都係當浮床訓既....點知浮浮下,,俾我見到有個8歲幾9歲既靚仔同埋佢阿爸都係坐住個艇,,,但係佢地就整到個船漿合埋一齊(我唔知點打出黎= ="")跟住我立即番沙灘又咁樣整,,再出海試啦!!一開始,,,都係打圈,,好痛苦的,,但慢慢,,出到海啦@@我都出到浮台丫!!kaka(不過真係幾用力)我休息左一陣,,又同沙灘旁既老婆揮手~~kaka~跟住就番去啦,,點知原來coolman佢地去左沖身,,,得番老婆係度,,,咁我就問老婆上唔上船試下啦~佢話好,,我地就出海啦!!俾佢試左一陣,,,佢好快學到似模似樣咁@@幾勁丫!!不過我驚佢好累~我就話等我黎,,我地仲出到防鯊網果度tim丫!!!比上次我自己出仲遠~老婆不知幾開心~kaka~!不過果陣我地都開始有d驚= =因為同個大海勁接近= =我就用力整番沙灘啦,,一路整整整,,番到半路俾左老婆整,,跟住差唔多到果陣就由番我黎,,,我地係水面浮左陣,,,就執野上去沖身!!點知上到去勁多人,,d水又細(唔夠水力),,,我沖一沖就算,,老婆都係,,跟住落去等左陣,,執埋d野,,就番上車啦!!!!!!架艇玩果陣輕鬆,,,拿番上去果陣痛苦,,,累到死,,跟住我叫coolman車番我同老婆去我屋企先,,因為我地要沖涼,,,我地番到去沖左涼之後,,休息左一陣,,阿妹就打黎問我地得未,,跟住佢地就黎左我地樓下了,,,我換緊衫果陣,,佢地仲上埋黎tim@@@@!!!   不過勁吹脹,,,佢地係我阿婆面前攬攬= =我都啞哂,,哈哈跟住我叫佢地出去電梯口等我地,,,落到樓下佢地本身話食海南雞飯既,,不過我想食扒,,阿妹同老婆都贊成~!我地就去左山林道金鳳食了~~一樣都係咁正,哈哈!食完之後coolman送番老婆同阿妹番屋企啦~因為我知coolman要趕住番屋企,,所以我都係老婆果度落車~!!!!跟住我就坐番地鐵番屋企啦∼!!!!!!行上屋企果段路真係好鬼死累>_<!!!!

 

老婆~我星期三,四放假~呢兩日都俾哂你嫁啦

^^係咪好開心呢@@

iLoveU丫老婆大人bb Ling^^ kakaka



2006 年 8 月 9 日  星期三   晴天


2006-08-09 分類: 未分類

星期日同左老婆去睇戲丫@@睇魔盜王!!!!!!!!!我覺得,,,幾好睇丫@@哈哈,,,係apm果陣同老婆去左食檸粉@@一開始老婆話唔好食架~不過之後落埋果d辣辣地酸酸地既野~佢就話好好味啦,,哈哈,見到老婆個樣真係好得意>__<!!!

之後立即趕去下場搵coolman同阿妹,,去唱KKKKKKKKk~我地今次去左佐敦唱,,因為我睇書見到有冰冰食,,,去到點知無,,,頂佢個臭肺...!!!!  不過都照唱啦!!!!唱完之後coolman就送阿妹番屋企,,我就同老婆仔去食牛扒~~去金鳳食,,,,因為我話就去食好耐的了!!!!!!!!去到食左個5成熟既~~真係好鬼正丫>_<!!!!一流一流,哈哈哈哈!!!果度個老闆仲行過黎問我d野好唔好食,,,我話好食,,佢就話望住個靚女梗係好食啦,,老婆聽到不知幾鬼開心= ="""""就走果陣佢又讚我靚仔= =""""我地都呆哂,,,跟住同老婆去左海旁度~~個氣氛同感覺都好浪漫^^老婆都好開心,,,kaka,,走果陣我地係個電梯度錫錫~~點知一出去,,原來有好大班人係度,,(d阿叔同埋幾個家庭)~有個阿叔話:睇哂個表演啦~~~~我同老婆都好唔知點咁= =""行開左我地兩個都忍唔住笑~哈哈哈哈!!跟住就送老婆仔番屋企啦@@

 

老婆大人i LOve u^^



2006 年 7 月 30 日  星期日   晴天


今天過得不錯^^很滿意的一天 熱情 分類: 未分類

今日一朝早俾老婆打電話黎叫醒左,,果時9點05分左右啦~!!起左身,,coolman又打黎,,跟住佢約我10點15分去到地鐵站,,咁好啦,,我整好哂d野,,諗住早d去,,,我去到果陣都10點11分了,,,,點知一個人都無,,,我就覺得奇怪啦,,因為果班友好多都係早到嫁ma!!我就打俾coolman啦,,,點知原來佢知我之前成日都遲,,,所以特別約我早d,,,唉,,超無奈囉!!!!!跟住coolman都好快到,,,我老婆同阿妹都黎到,,,估唔到今次最慢係法哥同wk = ="""""今日見阿康睇到coolman同阿妹一齊左之後個表情都幾怪,,,""""""

去到灣仔,,本身諗住食左早餐先既,,不過wk要2點走,,咁無計啦,,去左漫畫節先啦!!!去到果然人山人海,,,好在我之前去左,,,so好多野都唔洗睇,,,係有d野要買ja!!!!!!入到去同老婆四處走~~~~買左一件衫俾老婆,,,我自己就買左一條鍊,,大約12點幾我地就走啦,,,就走果陣個台上面有幾個人係度唱歌,,,真係好鬼難聽= =""""都唔明點解咁都請得番黎表演既!!!

到走果陣,,,全部人都到哂出口果度,,,得阿康唔見影,,,coolman打俾佢,,原來佢巳經出左去啦~!!!仲坐左係度等我地,,我地就走過去走埋一份啦,,,走左陣就開始走了!!!!!!本來我同老婆預好係去鷹君中心一間叫純子既韓國餐廳食野既,,,不過太多人啦,,,果間野就貴既,,,,佢地一定唔會去,,,無啦啦分開食又好似唔係咁好咁,,好在果邊我都知邊度有平野食,,,就帶左佢地去茶餐廳度食野啦!!!行緊去茶餐廳果陣老婆仔唔舒服丫,,,搞到我好擔心,,,去到之後就見左一杯水俾佢食藥啦,,,跟住問佢食咩果陣佢又開始發脾氣了,,,,又係食飯同麵丫,,,大佬丫,,茶餐廳唔係食呢d食咩丫,,,,我心諗,,,:跟住佢話想食m記,,,我果時都有少少興興地,,因為班fd都叫哂野食了,,跟住我咪起身話,,你想去食我同你去食啦,,,對面有,,,唔知老婆係咪知我興興地,,就話唔去啦,,跟住佢睇下有咩食啦,,,佢唔睇麵同飯果d,,,就想叫一個x列(蛋),,但果個係下午茶黎既,,,果伙計話無,,,老婆就火啦,,跟住我話你想食既咪叫囉,,,唔係餐都可以散叫嫁ma,,佢話唔好,,,跟住佢繼續睇下午茶果頁,,,真係唔知好嬲定好笑 = ="""最後佢都係同阿妹兩個人食一碟野,,,食完之後我地就諗去邊啦,,不過因為太多fd跟住啦,,,搞到好多活動都搞唔到,,跟住法哥話搭mtr,,不過果邊行過去好遠,,,我地先前講左搭船既,,,最後我都係決定搭船,,咁法哥同wk就去搭mtr,,真係sorry丫法哥,,,如果只係一班fd既話搭咩都無所謂,,,不過帶住個女人,,,梗係唔想個女人行咁多啦><真係好sorry><!!!!

跟住我地行左去搭船啦,,,等左陣,,架船到啦@_@我係果陣就問阿康借左本漫畫書睇,,因為佢買左勁多本= ="""跟住老婆話俾我知,,原來係架船過緊海果陣,,阿康望過去coolman同阿妹果邊,,之後搖頭,,,我梗係知點解啦,,,無計啦,,,溝女溝女都要溝先有女架~~跟住落左船之後阿康就去左搭車番竹園啦,,我同老婆仲有coolman阿妹都去搭車番屋企,,,途中阿妹問我老婆上唔上coolman屋企(意思即係叫埋我地上去)玩,,老婆一開始話好,,不過我同番老婆講,,上去coolman屋企無乜野玩,,,coolman屋企又有人,,,玩起黎好似唔得自然= ="""跟住我同老婆都係無去到= =""3點幾左右啦,,我同老婆番到我屋企,,,坐左陣阿婆就去街啦,,屋企得番我地兩個,,,梗係親熱下啦,,,親熱親熱,,,,,之後到晚上19點幾左右啦,,,大約45分左右,,,我就換衫同老婆仔去食飯,,,因為我地之前睇雜誌見到有間野有機械人係度做伙計既(間野叫機械人餐廳),,我地都想去睇下,,係將軍澳中心既,,去到之後老婆發現原來佢以前去過呢間野,,只係佢蹶名轉左ja,,我問佢d野食得唔得,,老婆話佢覺得d野食唔多掟,,跟住我地轉場上1/f,,去食野,,老婆食日本野我就食果間,,,(dexxxxxx)個名唔記得點打,,跟住我地因為食野既問題都有少少既爭執,,,不過最後梗係無事啦,,,因為我緊張佢,,,佢都好緊張我^^食完之後我就食藥,,睇下個鐘都係21點11分,,我地就行左陣商場啦,,兩個人係度傾計,,,唔知點解我覺得幾開心同幸福,,真係好似兩公婆咁丫,kakaka跟住老婆同我講話佢班fd之前玩【手仙】,,佢問左幾個問題,,,一個係我依家仲愛唔愛佢,,答案梗係愛啦,,,,跟住問我地會唔會結婚,,,佢就話個fd話升一半,,咁即係會啦= =""不過呢家野唔可以太迷信既,,!!!不過我相信總有一天我會正式娶我老婆過門既~kakaka到時再生番幾個就正囉,呵呵~!!

行下傾下,,,原來都21點41分啦!!@@真係快樂不知時日過,,跟住就送老婆仔番屋企啦,,因為我知老婆仔聽日同阿妹去剪髮,,不過老婆仔儲唔夠錢,,去唔到,,我知老婆想整髮既,,就俾左d錢俾佢啦,,,老婆唔知點解好唔自然咁,,,我追問之下先知原來佢覺得自己成日發我脾氣,,,覺得自己對我未夠好= =""傻婆~我都有發脾氣既~!!!發脾氣係好正常既,,!!只不過要控制既係控制自己發完脾氣之後所做既善後工作~!同埋發脾氣果陣要知道個火位係邊度就得嫁啦!!!!傻豬= ="走之前我同老婆係地鐵度仲錫左兩啖TIM<~kaka

老婆豬豬~我對你既愛都係1314架^^永不變改      就是愛你

  有了你開心d~ 也都稱心滿意  ~    咸魚白菜也好好味~
       我與你永共鈙~ 分分鐘需要你    ~ 你似是陽光空氣



2006 年 7 月 26 日  星期三   晴天


共嗚(for my fd_ 分類: 未分類

這日記是遲了打的...不是打我的事,,,,這是為我朋友而打的日記:...

其實我想      方力申

曲:Canna
詞:甄健強
編曲:Raymond Ng

我也想可與妳 愛到無意睡
一起坐到 這窗邊觀察一點水
我也想親吻妳 以妳流過的淚
閃出妳 找得到快樂的證據
妳可知道
沒有誰人做得到
不哼一句 心底裡一早知妳好
妳可知道
尚有無窮盡旅途
明白一切亦太早
* 若我不回頭 不要當我不想愛妳
想牽妳手 我先要學會飛
若我不回頭 不要當我不需要妳
只想有天可以背負妳 *

我也想找半晚 到妳懷裡睡
身邊有妳 一起抵擋雨打風吹
我理想於哪裡 叫我游到很累
很需要 幽幽的慰問一兩句
我不知道
熱吻何時做得到
把握不夠 今天我不可使妳好
我只知道
若有無窮盡旅途
誰亦可以待妳好

△ 但我不回頭 不要當我不想愛妳
想牽妳手 我先要學會飛
但我不回頭 不要當我不需要妳
只想我懂得去為妳 △

Repeat  * △

只想我 懂得去維護妳