ChUn'S bLoG
It's me
kachun3523
暱稱: 小俊
性別: 男
國家: 香港
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2009-07-06
六月二十九日
六月二十五日
五月二十七日
巴士、路途、相遇
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 156
今日人氣: 7
累積人氣: 8678
2008 年 8 月 3 日  星期日   晴天


BiBi had gone 呆滯 分類: 未分類

跟我成長了、陪伴我七年的兔兔Bi哥在昨晚過身了。一星期前,我因為比賽前緊張而不能入睡,想不到這星期居然是Bi哥的離開使我失眠。

昨日還很精神,不過已經開始隨意便便,媽替他沖洗了數次。一直都平安無事,不過到了下午時,Bi哥開始不亂動,只是伏著,到了晚上時情況變壞,他四肢乏力,伏在地上努力地呼吸,我看見這情況不敢留下眼淚,根本是無能為力。最後他離開1分鐘時,還聽見他一生中我從未聽過的叫聲,兔子應該不會有叫聲,不過當牠極度痛苦時便會發出似狗哀鳴的叫聲。手腳不自主地亂動著,不動了……那對長長耳朵變得灰白了,四肢直直的攤在地上。這具兔屍就是我的朋友,就這樣沉睡著。媽把他包裹好後,放進一個環保袋,拉上拉鍵,像玩具,像玩具般沒電了,有人能替他換電嗎?

還記得01年從葵方某間寵物店帶BiBi回家的,首個星期十分緊張他,因為如果兔子能活過首星期便會健康成長。當時只是能在個膠箱裡看看他,幸好,BiBi活過了首星期。接著放了他到我家參觀,他不知多興奮,在床鋪上跑跑跳跳,還放空中放炸彈(即便便)。

一次他還爪花了我的臉,幸好地一星期沒有疤痕。xD''

今早,我依希聽見一把陌生人的說話聲,原來是動物善終的工作人員,他就這樣帶走了Bi哥的身體。$500,沖身,雪藏,火化,連拍攝整個過程的VCD,骨灰將在某田上隨風而散。

我說過不會哭,但可能嗎?所以堅強都被打破了,只想了一個人,好想抱著那個人5分鐘,5秒鐘也好。

我應該不會再養動物了,我怕愛別離苦。@@"



2008 年 8 月 1 日  星期五   晴天


100 Million BC / 10,000 BC 無奈 分類: 未分類

= =頂.....100萬年前,個名係咪好熟呢?同似前個排trailer sell特技sell得好勁呢,又有長毛象個套呢。

注意!有長毛象個套係10000 BC。本人剛看了100 million BC,妖妖妖妖妖爛到冇得再爛。話說有個發明家了明左時間轉移,跟住就send左班人返去"100 Million BC"做實驗咁話,點知返唔到黎,跟住又搵左班人返去救佢地返黎。去到100 million BC,1 d都唔覺,只覺去左Jungle,跟住出現左隻腕龍(即長頸龍),=.=都唔岩比例既,雖然長頸龍係好大隻,不過唔會大得咁離譜,大到高過d樹2倍??咁佢要條長頸黎做咩呢= =??同埋隻龍都冇texture,一睇就知係假既。還有好多爛野,例如隻霸王龍(即暴龍)因為走進時光機去到現代,跟住隻暴龍被直升機攻擊,- -槍火不入,還跳得比自己身高2倍去攻擊部直升機。還有,隻暴龍行黎行去都係個到,成個城市俾你搞都唔去,不斷咁重複行同一條路。=.=太爛啦,無法子講下去。

睇完10000 BC再加comment。

未睇10000BC之前,又睇左Jumper.....oh my god.能夠有空間轉移e隻能力就好啦,去哂全世界。男主角(David)帶女朋友去Rome睇羅馬鬥獸場,Cool...so romanic.另外d特技真係不得不讚,有一幕David要將成間屋轉移,跟住全間屋爛哂,so real.劇情又寫得正,有伏筆,出現既事合理,又有驚喜。00"男女主角又靚仔靚女,值得推薦一睇呀!



2008 年 7 月 28 日  星期一   晴天


=口=家好月圓興中秋..... 開心 分類: 未分類

溏心風暴之家好月圓首播,一家人齊齊圍住電視機。@@"然下係我地睇緊時既對話:

「呀好係邊個呀?」「林峰囉。」

「咁話潛水落黎個個呢?係咪關菊英?」「唔係,潛水個個係呀紅,即係米雪。關菊英係呀思琦姐個妹。」

「楊思琦做邊個呀?」「(無語).....,思琦妹做思琦姐」

- -"係1個鐘頭裡面,我地成家就不斷咁估邊個扮演邊個角色.....未免太多演員掛。

 

 



2008 年 7 月 20 日  星期日   晴天


Oh my,oh my... 傷心 分類: 未分類

今日同海嬌去左某間Studio跳舞,去到之後結果個堂爆左,要上下一堂。之後同海橋去左花園街體育館涼冷氣@@'跟住講是非,haha。之後返去跳jazz......funk。oh my oh my....= =拉筋,拉左幾乎一個鐘筋,結果d筋斷哂。

開始跳啦,睇落去,my gosh,so stunning.學啦wor....頭5分鐘還可以,跟住,跟住,全部死哂,當全世界都跳緊,連惟一既同伴海嬌姐都識跳個陣,成個房得我一個呆企......=口=||

形容下隻舞,so sexy= =''難怪全間房得我一個男仔。出奇既係,唔使扭都咁sexy。我係我自己電暈左.....xD"。傻啦,根本就唔識跳。

It's time to step up the box!



2008 年 7 月 18 日  星期五   晴天


失敗.... 無奈 分類: 未分類

唉,賣左2年舊書都賣唔出。唔識行價,唔識議價,賣本幾乎全新既音樂書都被人屈少$5....= ="e家都唔知賣唔賣得出。點解我form1個年買舊書會咁順攤,$300 書x8本。唉,唉,唉。

舊書們,給我滾到堆填區去!



2008 年 7 月 13 日  星期日   雨天


The Present/The Past 不滿 分類: 未分類

Oh my gosh,emptiness is killing me.

近日睇返部分舊電影既時候,回想3-4年前,我曾經同家人一齊睇到深夜,然後去訓覺,再期待聽日既活動—游早水、睇戲。表姐都Form6啦,以前一齊係「模擬市民」到亂搞關係,e家佢都好忙lu。小學個陣,不停咁打機就會滿足到,睇動物既電影會覺得好滿足,因為,因為個陣好少有機會做到。e家打機,成日都有得打啦,我唔覺滿足。睇動物既電影會覺得可惜,電影情節依舊,睇觀眾都成長了,心態都唔同。

「大人」e兩個字越黎越接近我,問題亦隨之而來。會想情愛?會想未來?不會輕易滿足?Nonono,咁q多煩惱真係不如唔想大個,但歲月摧人老,中國女排「七仙女」都冇之前咁快、咁靈啦。我知未來有很多精采既野,但我暫時唔想去試住。



2008 年 7 月 11 日  星期五   陰天


七月十一日 鬱悶 分類: 未分類

悶悶悶悶悶悶...............................................................................................................x10000000000000000000

15多小時,再去訓覺。起身,又過15多小時,又去訓覺。

I'm so bored.



2008 年 7 月 10 日  星期四   雨天


Feeling..... 分類: 未分類

Feeling is the only thing you can't control it.....

剛看了Sunny的Xanga,播放著Westlife的Nothing going change my love for you,原本帶著好奇的心態想看看Sunny如何在晚飯時「差點兒命喪黃泉」,儘管日誌的內容不是說情情愛愛,但是還是被這首歌觸動了。不是放下了的嗎?為什麼腦海出現一幕一幕的夢境?之前都嘗試過放下、放棄,但一次一次又被那夢境吸引著。如果問我喜歡那夢境什麼?我倒說不出原因,就是喜歡。只是喜歡幻想,然後一次一次幻滅。犯賤?Perhaps I am,but I can't help it.

Just staying with you forever is my lifelong wish.



七月十日 愉快 分類: 未分類

係屋企既日子一日比一日無聊呀。今朝開電腦,睇女排比賽—中國對古巴,之後又睇左意大利對巴西、同埋日本對美國。中國隊表現令人有d擔心係奧運會上既發揮。巴西隊越戰越強,Fafao童老二傳手返黎之後成隊唔同哂,頭3名應該都冇咩問題。

睇哂女排比賽後,睇左《長江7號》。==||完完全全係一套虐待片,極度殘忍咁對待7仔。後尾7仔救小狄個爸爸而變左個公仔,最後有隻UFO黎,有好多隻似7仔既生物,咁即係點呢??=v=唔通7仔用哂d能源返左去?跟住再返黎搵小狄。定係佢地黎救7仔呢??是但啦,總知7仔唔會死掛。套片隻7仔整得唔錯,不過係唔係需要加入咁多虐待既場面呢= =??奇怪。

p.s. Confused Decision.....



2008 年 7 月 5 日  星期六   晴天


七月五日 無奈 分類: 未分類

放假冇野做去左租碟睇,租左《異獸戰2》。唉,又係爛片一齣,成套片有成8成時間都勁黑,睇唔清楚發生咩事,打鬥場面又唔激烈。最好睇咪隻異形走左去醫院,用佢條管插入個大肚婆個口到,將d蛋推入去個肚到,之後d異形仔破肚而出。= ="惟一最清晰既畫面。-.-總括而言,唔推薦睇啦。

p.s.日本隊係大獎賽既表現令人好失望。