°:+☆嘉嘉☆+:°

2009 年 2 月 9 日  星期一   晴天


放工後的事 愉快 分類: 未分類

嘩~~原來今日是中國的情人節~~我自己都唔知道~~

今日我係公司都冇咩野做~~唔算好忙~~個個同事都係等收工~~

原先今日我,kary,zoe會去打麻將~~但因為有zoe要去飲酒~~咁就取消左啦~~

zoe令到kary好嬲~~但對於我同我男朋友就好好啦~~我男朋友聽日返工返好早~~

我就有少少唔係咁舒服~~畢過講真個句要打幾時都得~~留返下次啦~~哈哈~~




2009 年 2 月 7 日  星期六   晴天


我又好耐都冇寫過日記啦......近來都冇咩特別~~ 愉快 分類: 未分類

我都好耐冇上過來啦~~

新年過左啦~~係時候想要一個新的開始~~

諗返起我份工我都做左一年有多~~就快我諗都有兩年啦~~但我六月底應該唔做~~我男朋友叫我讀書~~

我好開心~~好想快d到~~

但又唔知到時心情會點樣呢‥?

我諗都係到時先算啦~~仲有好耐日子~~




2009 年 1 月 6 日  星期二   晴天


今日我同我男朋友去街街~~ 滿足 分類: 未分類

哈哈~~我諗我自己都有個幾月冇打個日記啦~~在生日後的一個月我好忙~~冇時間上網~~今日我係公司放假~~去左同男朋友行街同食飯~~男朋友買左兩樣野比我~~兩樣都唔係便宜~~令到我都覺得好心痛~~咁大個女都係第一次~~~去食飯d地方都係唔便宜~~畢過佢話有時都要買下d好野和食下d好野~~佢令到我今日最開心~~好多謝佢~~我係度同我男朋友講一句(我愛你)~~今次講住咁多先~~下次再有時間上來寫過~~




2008 年 11 月 8 日  星期六   清涼


今日是我的生日 滿足 分類: 未分類

今日係我的生日~~我男朋友同d朋友仔同我一齊去左BBQ幫我慶祝我的生日~~生日當然開心~~但自己又大左一年啦~~生日個陣我有個朋友仔帶左部相機來~~但佢冇帶電~~佢自己都唔知自己冇帶到電出家~~好彩我男朋友有帶相機出來~~都拍左好多相留念~~生日完左個陣我同我男朋友上左大陸~~~佢叫埋我個朋友仔去~~但我朋友仔原來係身分證上過左名~~但回鄉卡到冇改到~~點知佢過大陸關個陣比人查身分證wor~~好彩頭同人地解釋完人地比佢過關~~但人地話就冇下次~~跟住係大陸按完摩和食完野我就返香港啦~~我諗返起我男朋友都陪左我好耐~~同我過左一個開心的生日~~




2008 年 10 月 25 日  星期六   晴天


最開心的星期六 開心 分類: 未分類

其實今日就係我一個以前同學的生日~~佢都是我一個好好朋友~~我同佢都識左幾年啦~~畢過佢今日玥陪佢男朋友仔~~我早兩日都同佢過左生日~~但我飲左少少酒都好醉啦~~可能我而家好少飲啦~~冇以前咁飲得啦~~今日我放工同我男朋友二人世界食野~~我好開心~~但我諗佢星期日都係陪我唔到多啦~~畢過算啦~~我自己都要返工~~佢又要做野~~諗諗下我自己都就快大一年啦~~一大一年我就同我男朋友係埋一齊一年啦~~經歷左好多風風雨雨~~希望下一年可以開開心心同佢過日本玩啦~~畢過佢今日問左我一個問題~~問我同佢一齊開唔開心~~講真而家真係好開心~~但以前就一時時~~希望我地以後都可以係咁啦~~我唔知點解佢會咁問我~~唔知佢個心諗d咩~~但大家覺得開心咪得囉~~而家我覺得佢冇以前咁大男人啦~~畢過今日的確係個好開心的星期六~~



« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »